He omdat jij zoveel geld en ruimte hebt en andere niet mogen zij hier net zo goed postenquote:Op maandag 15 december 2008 01:06 schreef Painted_Horse het volgende:
Jmac: probeer het eens in ONZ en niet hier
quote:Op maandag 15 december 2008 00:18 schreef jmac het volgende:
Ik heb ook eindelijk een eigen paard:
[ afbeelding ]
Voor een grotere versie moet ik echter nog even doorwerken
quote:Op maandag 15 december 2008 00:18 schreef jmac het volgende:
Ik heb ook eindelijk een eigen paard:
[ afbeelding ]
Voor een grotere versie moet ik echter nog even doorwerken
Mooie combinatie, hele mooie foto!quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:08 schreef Juweel het volgende:![]()
Ik hoop dat alles goed gaat met jullie
Vorige week zondag hadden ik en Xander van de Schildhoeve (Brandus x Jochem) onze allereerste wedstrijd. We moesten beginnen in de L1, dus hebben flink getraind voor we de sprong waagden. Ik was vooral zenuwachtig over hoe Xander zou reageren, zou hij wel een beetje te rijden zijn? Daar heb ik me dus voor niets zorgen over gemaakt. Gewassen, ingevlochten, mijn fancy Dobert bloemetjes frontriem en meneer voelde zich een echte filmster. Echt, het was alsof hij het wíst en trots was! Met losrijden voelde hij al fijn, het was prachtig weer dus het kon niet beter. De proeven gingen beide goed, alhoewel de middendraf en galop er niet uitkwam omdat hij eigenlijk niet goed reageerde op mijn been. Tweede proef ging al iets beter, maar dat is iets waar ik dus hard aan moet trainen! Toen Xander naar huis gestapt en lekker in de wei gezet. Terug voor de prijsuitreiking waar bleek dat ik 2x eerste was met twee dikke winstpunten ook nog! 187 en 188 met veel mooie 7s en 5 waar ik ze al had verwacht. Verrassing waren de 6en voor het wijken, dat is nog lang niet zoals het hoort maar blijkbaar genoeg voor de L1. Ik ben dus ontzettend trots op die knappe vent! Hieronder een aantal foto's
[...]
[...]
Afgelopen zondag ook weer geweest: 176 en 181 punten en twee keer tweede. Werd streng gejureerd dus extra blij met mijn puntje!
Dan kan ze toch nooit preferent zijn?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:03 schreef Painted_Horse het volgende:
Nee, ze heeft twee veulens gehad, het is genoeg zo
Met de kleintjes ga ik wel fokken als ze de leeftijd bereikt hebben.
Thanksquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:30 schreef Elefes het volgende:
Juweel: Mooie foto's en het ziet er echt goed uit! Vooral de aanleuning lijkt me bijzonder goed voor een fries (meestal kruipen die er erg gemakkelijk in). En natuurlijk ontzettend gefeliciteerd. Ik kan me helemaal voorstellen hoe het is om voor het eerst op wedstrijd te gaan met zo'n paardMaar superfijn dat het allemaal (heel) goed gegaan is.
Vertel eens wat meer!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:15 schreef peaches83 het volgende:
jeuj weer een forum waar ik mijn paanie kan spammen!!!
nu nog uitvinden hoe ik ene fotoplaats van mijn sexy kruising
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |