Ik ben een bijrijderquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:19 schreef NAV het volgende:
Wat leuk, een paardentopic op fok. Mooie paarden hoor!
Hebben jullie allemaal een eigen paard of zijn er ook bijrijdsters?
Ik ben op dit moment ah kijken bij bijrijdpaarden na een stop van 8 jaar. Paardrijden is kennelijk toch een virus wat nooit verdwijnt!
http://horsus.nl/forum/98/1749/quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:19 schreef Elefes het volgende:
Samzz, wat meer info over de spullen, en evt foto's (of een link er naartoe)? Wat voor hoofdstellen en dekjes?
En het roze? Is dat zo'n fuchsia kleurtje of wat zachter roze?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:35 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen is het grijs echt grijs... hier is ie wat groenig.
Ja kloptquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:31 schreef Elefes het volgende:
Ik woon tussen Den Bosch en Eindhoven, een eindje uit de buurt helaas..
Verzenden is idd duur, vooral op een bedrag van een tientje is het erg veel
Nee sorry, ondertussen al een andere op de kop getikt..quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:15 schreef Samzz het volgende:
JaaaIk heb zelf een weatherbeeta, ik wil niks meer anders! Hij is echt super, past perfect blijft nog beter liggen, geen schuurplekken niks! Volgende week krijg ik er nog eentje bij voor de zwarte
Die is met hals.
Heb je trouwens nog steeds interesse in het dekje? Ik ben namelijk zaterdag op doorreis naar het zuiden van brabant en kom door Den Bosch en Eindhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |