Wat apart al die kleuren. Heb daar nooit het bestaan van geweten

(van alle soorten en namen die je er voor hebt)
Ik heb helaas geen foto van de merrie... Ik rijd nu een 3-jarig paard, wat donkerbruin is (zonder bles of witte voetjes, helaas (ik hou wel van wat wit aan een paard)). Die heeft ook wat witte haartjes verspreid over z'n buik/rug. Apart om te zien.
Verder kreeg ik een paar weken ineens te horen dat ik toch naar de regiokampioenschappen Brabant mocht (was reserve geselecteerd). Dus nog gauw even een 'oefen'wedstrijd bijgeschreven, waar ik 2e werd met 232 punten

Het ging goed, vrijwel geen fouten en Faraj liep vrij goed en lekker door de proef heen. Mijn hoogste score tot nu toe in de Z1 en ik was helemaal blij. Week later de regiokampioenschappen, dag 1 ging goed (van mij had het iets flitsender gemogen), ook eigenlijk geen fouten in mijn proef. Was ik 1e met 65,44%

Echt heel leuk, ik was er superblij mee. Tweede dag (regio wordt hier over 2 dagen verreden) ging het helaas minder, maakte ik teveel grote fouten dus helaas geen goed resultaat... Natuurlijk even flink balen, maar het resultaat van de eerste dag staat er gelukkig nog

.
De wissels gaan goed, laatst een stukje gefilmd en meestal springt hij ze nog echt mooi ook

.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer,
Gingerfantasies.