quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:10 schreef Samzz het volgende:
Morgen mijn eerste springconcours met de vos
1equote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:01 schreef Elefes het volgende:
[..]Spannend
Heel veel succes alvast, laat je wel even weten hoe het gegaan was?
quote:
Ja mooi hequote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:50 schreef fraubitch het volgende:
elfes? heb je meer foto's van die arabier? OMG wat een heerlijk beest. die aftekeningen
HEBBE
Mooi paardjes Elefes!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:24 schreef Elefes het volgende:
Ook nog weer een paar foto's gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tnxquote:
Volgens mij wel, de kleur is "Sabino" wat ik er van begrijp. Ik vind het in ieder geval prachtig, die bles ook...quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:42 schreef Samzz het volgende:
Toch een aparte aftekening voor Arabieren. Zijn ze raszuiver?
We een plaatje! Alleen die dish is een beetje té...
Hier is wat info van de site waar ook de foto's vandaan komen: Sabino.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:00 schreef Samzz het volgende:
Nee, dat lijkt geen Sabino, dat is een Splash, het hoofd vertoont Splash tekeningen. Maar het zou ook maar zo kunnen hoor. Dish is die deuk in het hoofd.
Frame? (Sorry, maar ik ken al die termen niet hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:59 schreef Samzz het volgende:
Wat apart zeg! Hij vererft het ook nog door! Echt tof.
Nee ik vind die dish net té... Hij lijkt trouwens nog steeds erg frame, maar als ze hem hebbem laten testen op Sabino, zal het een Sabino zijn
Ik vind ze ook zo prachtig hequote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:39 schreef Samzz het volgende:
Arabische paarden zijn tof. De Amerikaanse Arabieren zijn eng.
Mooi ja! Ze staan er allebei heel mooi opquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:06 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Jel
[ afbeelding ]
Haar beste maatje, Candy (v. Candyboy)
Jel lijkt me echt een maatje, een paard waar je op kan bouwen als het ware. Candy zo'n ruwe bolster blanke pit. Lekker ruig hoofd. Toffe foto's!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:06 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Jel
[ afbeelding ]
Haar beste maatje, Candy (v. Candyboy)
Je bedoelt dikke/dunne neusriem, wel/niet rond genaaid, kleur, etc.?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:32 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Jel lijkt me echt een maatje, een paard waar je op kan bouwen als het ware. Candy zo'n ruwe bolster blanke pit. Lekker ruig hoofd. Toffe foto's!![]()
En nu ik hier toch ben een vraagje: als ik de foto's hier zo kijk zie en bij ons op de manege zie ik allemaal verschillende hoofdstellen. Hoe bepaal je nou welk hoofdstel bij een (jouw) paard past? Is dat net wat je zelf mooi vind of zijn daar richtlijnen voor of is dat puur wat je zelf mooi vind? En dan doel ik niet zo zeer op met of zonder Swarovski glitterspul of zo, maar puur op type hoofdstel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |