Even terug gezocht, dat was in het vorige deel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:40 schreef Saboo het volgende:
Hi,
ik heb me geloof ik 6 topics geleden eens gemeld maar dat liep toen dood... Dus dat weten mensen vast niet meer...
Ik heb dus een peerdZe heet Yvke en is een fries. Ze heeft alleen een peesblessure en wordt wsl niet meer beter dus da'wat minder
![]()
Maar ze loopt ook niet kreupel dus we zitten nu een beetje te kijken tot hoever ze het rijden weer aankan
op het moment stappen we 40 minuten en 5 minuten draf,... Maar het zadel past niet helemaal goed meer dus dat doen we niet te vaak...
Omdat ze niet echt meer rijpaard word hebben we haar laten insemineren, maar DA was er vandaag en die heeft geen vruchtje gevondenDus nu even afwachten of ze hengstig wordt, anders wordt ze opnieuw geïnsemineerd
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:51 schreef Juweel het volgende:
4EverBlackEyed, jouwe ook al?
[ afbeelding ]
Bij de meeste wedstrijden kan je kiezen of je 1 of 2 proeven rijd. Bij wedstrijden op onze manege in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:33 schreef Juweel het volgende:
Oh en rijden ze in jouw regio geen 2 proeven?
Misschien een Noriker, of een Muraközi. Als het een echt hongaars ras is natuurlijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:56 schreef buitenbeentje het volgende:
Daar ben ik weer wel mee eens, hopelijk gaat het best met de veestapel van de rest.
Ik heb geen idee van merk en type. Hij is heel breed, zou hele lange manen hebben als ze niet gesnoeid werden en hij heeft wel een hele lange kuif over zijn voorhoofd. Hij is door de eigenaar uit Hongarije of zo gehaald. Het is in ieder geval geen Fries, hij heeft een veel zwaardere bouw.
Foto's zal ik wel een keer maken als ik niet hoef te rijden, als er een wedstrijd is. Ik vergeet meestal mijn camera als ik zelf in het zadel moet.En tegen die tijd is het momenteel ook nog te donker.
Natuurlijk mag je hier ook meepostenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:37 schreef Pien85 het volgende:
Mag ik hier ook meeposten? Ik heb geen eigen paard, maar doe wel de stallen en de paardjes bij iemand, in totaal 16 paardjes die ik af en toe 's doe. Voornamelijk uitmesten enzo hoor, maar ook af en toe 's rijden enzo, en heul veul foto's maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |