Hoe origineel!quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:17 schreef Morendo het volgende:
Sanne
En wel een vraag beantwoorden hequote:Op woensdag 20 februari 2008 22:17 schreef sativa het volgende:
Sanne
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
En wel een vraag beantwoorden heJe hebt geluk dat Houtspeer genadig is, ik had allang je punt weggehaald.
Dat je een vraag moet stellen als je een goed antwoord hebt gegeven.quote:
Hm, dat zie ik nu ook ja. Dat was meer starla's schuld, maar misschien had ze jouw vraag niet gezien omdat 'ie niet in bold was. Nog steeds geen reden om bij je 2de punt geen vraag te stellen, maar oke. Volgende keer wel doen hè.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:25 schreef sativa het volgende:
Ik heb na de eerste punt ook een vraag gesteld en daar werd niet eens naar gekeken.
Ja schatquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hm, dat zie ik nu ook ja. Dat was meer starla's schuld, maar misschien had ze jouw vraag niet gezien omdat 'ie niet in bold was. Nog steeds geen reden om bij je 2de punt geen vraag te stellen, maar oke. Volgende keer wel doen hè.
Ik spendeer veel te veel tijd hierquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:19 schreef ScottTracy het volgende:
Wat ga je hard in dit topic trouwens
ScottTracey +1quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:32 schreef ScottTracy het volgende:
Oasis?
Ja! Geniale stripquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:43 schreef slaveloos het volgende:
gilles de geus
verkeerd werelddeelquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:13 schreef Morendo het volgende:
Uganda, Idi Amin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |