quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:15 schreef koningdavid het volgende:
Iedereen en zijn moeder
Ga jij je voeten eens snel wassen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:20 schreef zwemmerseczeem het volgende:
De jaren '80 klaagbaak is te vinden in het onzinforum
Maar je kan er wel enorme spierpijn van krijgenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:19 schreef Knevelt het volgende:
[..]
![]()
Wel eens. Een sjaal is trouwens gebaseerd op een hoax, want van kou kunt je tenslotte niet verkouden worden.
niettus!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar je kan er wel enorme spierpijn van krijgen.
het is "zwijgde" hoor!quote:
zwijgen-zwoeg-gezweegd Sherlock!quote:
Inderdaad! Dit terwijl Che Gevara ook niet bepaald een lieverdje was...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:25 schreef RobDrop het volgende:
Klacht is goed! Zelfde hype als iedereen die met Che Guevara shirts aanlopen, maar niet eens weten wie hij was.....
volgens JOR is het gezwogen!quote:
OK, ik ben gezwicht.....quote:
Ik draag altijd een hoofddoekje met swastika's erop.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:18 schreef DolbyDigital het volgende:
ik draag toch ook geen sjaal met davidsterren erop![]()
![]()
![]()
![]()
De zwart-witte is vooral populair en 9 van de 10 keer geassocieerd met Palestijnen. De oorsprong van de sjaal zelf is vrij onschuldig, het wordt nu alleen door trendhoppers als soort politiek statement gebruikt. Ik kan daar slecht tegen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:29 schreef Bob-B het volgende:
Wat nou palestijnensjaal, je bedoelt [ afbeelding ] deze. Dan heb ik nieuws voor je, die wordt door defensie standaard uitgedeelt aan militairen die op uitzending gaan naar woestijnachtige gebieden, maar dan in het donkergroen.
Dat dusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het is gewoon een woestijnsjaal en alleen omdat Arafat daarmee op tv kwam associeert iedereen het met de Palastijnen.
quote:
Was gewoon een religieus teken, tot een of andere gestoorde het als symbool ging gebruiken voor zijn regime....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik draag altijd een hoofddoekje met swastika's erop.
Dat kan iedereen geschreven hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Yasser_Arafat
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:37 schreef GasTurbine het volgende:
In mijn classa zitten ook zulke meids. Maar die weten de torrie van Palestina niet dus ja toch.
Geeft je te denken van welke anarchistische club het kruis van Jesus als symbool gejat is hè?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:09 schreef koningdavid het volgende:
De zwart-witte is vooral populair en 9 van de 10 keer geassocieerd met Palestijnen. De oorsprong van de sjaal zelf is vrij onschuldig, het wordt nu alleen door trendhoppers als soort politiek statement gebruikt. Ik kan daar slecht tegen...
Bestaat toch ook niet. Zijn enkel gebieden in Israël, dacht ik. Ze hebben wel een eigen regering en shit, maar ik dacht iig dat het in handen was van Israël..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:15 schreef koningdavid het volgende:
Iedereen en zijn moeder heeft tegenwoordig zo'n sjaal. Allebei mijn huisgenoten nu ook.![]()
Waarom? Dat men zich solidair wil verklaren met het lot van de Palestijnse bevolking, ok. Maar waarom met zo'n sjaal? Een Palestijnensjaal associeer ik (en velen anderen) al snel met Arafat, en dat is nou niet bepaald een man die steun verdiend, als je het mij vraagt.
Ach, 90% van de mensen die het dragen weten niet eens waar Palestina ligt.![]()
KLACHT:
Trendhoppende mensen die zo'n kekke sjaaltje dragen, ook nog denken quasi-politiek bezig te zijn, maar geen idee hebben waar het precies mee te maken heeft.
Eens of niet?
:S :S :Squote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:11 schreef Batsnek het volgende:
[..]
jumping is not a crime, wtf is dat voor nietszeggende paupertekst? :S
Zouden ze misschien voor het kruis hebben gekozen omdat de grondlegger van hun geloof aan een kruis is ge-executeerd misschien?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Geeft je te denken van welke anarchistische club het kruis van Jesus als symbool gejat is hè?
Mwah er wordt nog gebakkeleid over wat nou Palesteins en Israelisch grondgebied is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bestaat toch ook niet. Zijn enkel gebieden in Israël, dacht ik. Ze hebben wel een eigen regering en shit, maar ik dacht iig dat het in handen was van Israël..
Heb er 3quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:29 schreef Bob-B het volgende:
Wat nou palestijnensjaal, je bedoelt [ afbeelding ] deze. Dan heb ik nieuws voor je, die wordt door defensie standaard uitgedeelt aan militairen die op uitzending gaan naar woestijnachtige gebieden, maar dan in het donkergroen.
In de jaren '60 was het al een politiek statement. Of eigenlijk was het juist toen een politiek statement en heeft het daar nu geen moer meer mee te maken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:09 schreef koningdavid het volgende:
De oorsprong van de sjaal zelf is vrij onschuldig, het wordt nu alleen door trendhoppers als soort politiek statement gebruikt. Ik kan daar slecht tegen...
Ah, vrij doeltreffend dus?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:03 schreef MacKniver het volgende:
Ik zag er laatst een die had zo'n geruite sjaal. Ik voel eraan en er zit allemaal ijzerdraad in verwerkt zodat die sjaal een groter volume krijgt. Echt, hoe NIET cool is dat?
2001 belde, ze willen hun grap terugquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:09 schreef postmortum het volgende:
de jaren 80 belden , ze willen hun topic terug
maar dat heb ik gister al gedaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:21 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Ga jij je voeten eens snel wassen.
Moet je prikkeldraad in stoppenquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:03 schreef MacKniver het volgende:
Ik zag er laatst een die had zo'n geruite sjaal. Ik voel eraan en er zit allemaal ijzerdraad in verwerkt zodat die sjaal een groter volume krijgt. Echt, hoe NIET cool is dat?
stoer hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:06 schreef quirina het volgende:
Iedereen in Nederland moet gewoon aan de boerenzakdoek!
[ afbeelding ]
Dan ben je pas cool!!
kom vechten danquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:08 schreef quirina het volgende:
Poepieruig man!
En als het uit de mode raakt heb je alsnog een mooie snotlap als je verkouden bent!
nou kan je niet gewoon walla hezballa zeggen ofzo?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat jij het associeert met Palestina omdat Arafat (prima vent trouwens) er een droeg is jouw eigen beperking.
Ben je tegenwoordig meteen moslim of Palestijn als je pro-Palestina bent ofzo?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:43 schreef beverton het volgende:
[..]
nou kan je niet gewoon walla hezballa zeggen ofzo?
Er zit geen idee achter. Het is een sjaal met een oorspronkelijk andere functie dan het warmhouden van je nek.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:13 schreef Zuen het volgende:
kvind dat ding echt kein stylo, vooral omdat veel meiskes het dragen en eigk geen idee hebben wat het idee er achter is.
nee dat zeg ik toch ook niet -O_ maarja die sjaaltjes zijn idd stomquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig meteen moslim of Palestijn als je pro-Palestina bent ofzo?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Arafat (prima vent trouwens)
Is Hip hequote:Op maandag 9 juni 2008 14:11 schreef fathank het volgende:
Fucking hell, de mussen vallen van het dak hier en ik zie net 2 van die 14-jarige breezers langslopen met zo'n sjaal om. Het is fucking 30 graden, dan doe je toch geen sjaal om.
Ik hoop dat wanneer je eens een keertje romantisch ah dineren bent met die kutsjaal van je om het hele ding in de fik vliegt door een kaarsje. Kutsjaalsquote:Op maandag 9 juni 2008 14:26 schreef Ps2K het volgende:
Die van mij is groen en geen statement. Van mijn part veranderen ze israel en palestina in een grote glazen krater.
Yep verrekte makkelijk tegen stof, en als het warm is maak je hem nat en knoop je hem om je smoelquote:Op maandag 9 juni 2008 15:17 schreef fathank het volgende:
Heb je dat ding ook om je nek met 30 graden..?
Het is een woestijnsjaal, kut.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:11 schreef fathank het volgende:
Fucking hell, de mussen vallen van het dak hier en ik zie net 2 van die 14-jarige breezers langslopen met zo'n sjaal om. Het is fucking 30 graden, dan doe je toch geen sjaal om.
Ik weet niet op welke heide jij woont, maar ik heb hier doorgaans niet bepaald last van stofquote:Op maandag 9 juni 2008 15:34 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Yep verrekte makkelijk tegen stof, en als het warm is maak je hem nat en knoop je hem om je smoel
Ligt Nederland in de woestijn? kutquote:Op maandag 9 juni 2008 15:45 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Het is een woestijnsjaal, kut.
Denken dat je met kleding een politiek statement kan maken... Dat is net zo iets als denken dat neuken en masturberen hetzelfe is.
In de woestijn heb je ook wat meer last van stof dan in de suburbs van Diemen-Zuidquote:Op maandag 9 juni 2008 16:15 schreef Rock-shocker het volgende:
Nee, maar in de woestijn is het vaak nog wel effe warmer dan dertig graden. Niet elke stof is gemaakt om je warm te houden.
Nou ik kom wel eens buiten en ben daar ok wel eens actief. En op een zandpad/zandvlakte met een beetje wind is zo'n ding heel handig. En in de winter als sjaal. (Hell ik heb em zelfs al eens als vergiet gebruikt.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke heide jij woont, maar ik heb hier doorgaans niet bepaald last van stof.
Daar heb je gelijk in en ik heb ook niet zo'n geval, maar ik probeerde alleen maar even te duiden dat mensen met zo'n sjaal afzeiken op het feit dat het een sjaal is en als zodanig niet geschikt is voor het huidige weer niet klopt.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:57 schreef fathank het volgende:
[..]
In de woestijn heb je ook wat meer last van stof dan in de suburbs van Diemen-Zuid.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:15 schreef koningdavid het volgende:
Iedereen en zijn moeder heeft tegenwoordig zo'n sjaal. Allebei mijn huisgenoten nu ook.![]()
Waarom? Dat men zich solidair wil verklaren met het lot van de Palestijnse bevolking, ok. Maar waarom met zo'n sjaal? Een Palestijnensjaal associeer ik (en velen anderen) al snel met Arafat, en dat is nou niet bepaald een man die steun verdiend, als je het mij vraagt.
Ach, 90% van de mensen die het dragen weten niet eens waar Palestina ligt.![]()
KLACHT:
Trendhoppende mensen die zo'n kekke sjaaltje dragen, ook nog denken quasi-politiek bezig te zijn, maar geen idee hebben waar het precies mee te maken heeft.
Eens of niet?
Je bent in de war met Israëlquote:Op zondag 9 mei 2010 12:40 schreef RickoKun het volgende:
Palestina
Hét vuil van het middenoosten (na afghanistan en pakistan)
Nee joh gekkie! Da's juist nog het enige fort van het westen wat zich standhoudt tegen die terroristenlanden daar! Kwaad moet je met nog groter kwaad bestrijden mien jonkje!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |