In de woestijn heb je ook wat meer last van stof dan in de suburbs van Diemen-Zuidquote:Op maandag 9 juni 2008 16:15 schreef Rock-shocker het volgende:
Nee, maar in de woestijn is het vaak nog wel effe warmer dan dertig graden. Niet elke stof is gemaakt om je warm te houden.
Nou ik kom wel eens buiten en ben daar ok wel eens actief. En op een zandpad/zandvlakte met een beetje wind is zo'n ding heel handig. En in de winter als sjaal. (Hell ik heb em zelfs al eens als vergiet gebruikt.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke heide jij woont, maar ik heb hier doorgaans niet bepaald last van stof.
Daar heb je gelijk in en ik heb ook niet zo'n geval, maar ik probeerde alleen maar even te duiden dat mensen met zo'n sjaal afzeiken op het feit dat het een sjaal is en als zodanig niet geschikt is voor het huidige weer niet klopt.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:57 schreef fathank het volgende:
[..]
In de woestijn heb je ook wat meer last van stof dan in de suburbs van Diemen-Zuid.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:15 schreef koningdavid het volgende:
Iedereen en zijn moeder heeft tegenwoordig zo'n sjaal. Allebei mijn huisgenoten nu ook.![]()
Waarom? Dat men zich solidair wil verklaren met het lot van de Palestijnse bevolking, ok. Maar waarom met zo'n sjaal? Een Palestijnensjaal associeer ik (en velen anderen) al snel met Arafat, en dat is nou niet bepaald een man die steun verdiend, als je het mij vraagt.
Ach, 90% van de mensen die het dragen weten niet eens waar Palestina ligt.![]()
KLACHT:
Trendhoppende mensen die zo'n kekke sjaaltje dragen, ook nog denken quasi-politiek bezig te zijn, maar geen idee hebben waar het precies mee te maken heeft.
Eens of niet?
Je bent in de war met Israëlquote:Op zondag 9 mei 2010 12:40 schreef RickoKun het volgende:
Palestina
Hét vuil van het middenoosten (na afghanistan en pakistan)
Nee joh gekkie! Da's juist nog het enige fort van het westen wat zich standhoudt tegen die terroristenlanden daar! Kwaad moet je met nog groter kwaad bestrijden mien jonkje!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |