abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 februari 2008 @ 02:28:47 #76
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56920145
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 02:27 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

"draait glaasje " nee, niet bekend
Kan m ook niet opzoeken met deze fucking search.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 02:29:57 #77
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56920155
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 12:48:44 #78
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_56923789
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 02:09 schreef Waris7 het volgende:

[..]

En valt daar iets uit te concluderen?
Dat het wel of niet kan lukken ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_56960420
en?
De Puta Madre
pi_56968407
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:46 schreef P8 het volgende:
en Burner, heb je het al gedaan inmiddels?
nope, nog niet. Kheb een vrij druk weekend gehad sinds vrijdag avond Nog niet eens tijd gehad om te fokken, laat staan glaasje draaien, waar je wat rust en tijd voor nodig hebt.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:18:48 #81
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_56997063
laten we zegge het recht van de sterkste de zwakke schakels laten zich gek maken door die onzin
  Moderator dinsdag 26 februari 2008 @ 21:21:33 #82
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56997143
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:18 schreef pirlo444 het volgende:
laten we zegge het recht van de sterkste de zwakke schakels laten zich gek maken door die onzin
Maar wat nu als het gewoon geen onzin is?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 27 februari 2008 @ 00:05:44 #83
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_57001552
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:18 schreef pirlo444 het volgende:
grappig dat mensen die afwijken van de norm of de gevestigde orde automatisch zwak en gek zijn , een
soort van moderne middeleeuwen met nog steeds de ingebrande invloed van de kerk maar ondertussen wel prat gaan op de wetenschap ..

Gelukkig heb jij geen last van een opgeblazen ego zodat je je medemens neer moet halen om je beter of sterker te voelen , jij staat daar wel boven ...
  woensdag 27 februari 2008 @ 00:22:57 #84
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_57001890
Ben benieuwd of dat gaat lukken in je eentje.
Heel lang geleden heb ik het ook wel eens gedaan, maar toen waren we met zijn vijven.
Dat glas vloog over de tafel heen. Maar je hebt natuurlijk nooit zekerheid of die nou echt door iets bovennatuurlijks de antwoorden geeft, of dat er gewoon iemand bij zit die de hele zooi in de maling zit te nemen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_57002596
Brrrr.. krijg al kippenvel van dit topic alleen
pi_57013380
BS dat een geest bezit van je neemt.
  woensdag 27 februari 2008 @ 18:52:37 #87
43033 Shannara
Revolutionized
pi_57016444
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:46 schreef P8 het volgende:
en Burner, heb je het al gedaan inmiddels?
Ben ook benieuwd!
Volgens mij is een sterke persoonlijkheid de beste bescherming.
If stupidity kills, why aren't you dead? Obviously, stupidity is a survival trait.
pi_57080971
Ik heb het vaker gedaan. De ene keer bewoog het glas wel, en vormde ook woorden (waar geen touw aan vast te knopen was) en de andere keer gebeurde er geen zak.

Ik zou het dus gewoon proberen. Manier om jezelf te beschermen die ik ooit eens heb gelezen van een paragnost is voor je begint even vragen of de goede entiteiten je met wit licht willen omringen ( ) en noooooooit, wat er ook gebeurt: je vinger van het glas halen vóór je hebt gevraagd of de geest wil weggaan, hem bedanken en gedag zeggen. Dat schijnt volgens meneer de paragnost de juiste manier te zijn.

Meest creepy broodje aap verhaal wat ik heb gehoord over glaasje draaien waren een stel kiddo's die het gingen doen, met geestjelief aan het kletsen waren en vroegen of de geest een dropje wilde (wederom )
Geest wilde dat wel en kiddo's legden een dropje onder het glas. Gingen verder met Ouija-en, en toen ze geen zin meer hadden ruimden ze de boel op, tilden het glas op, pakten het dropje, en het dropje bleek nat te zijn, alsof er iemand op had gesabbeld.
Proud property of hollander172
pi_57081316
ik doe wel glaasje leegdrinken..ook in mijn eentje. Maar dat draaien snap ik niet zo:(
pi_57086205
wat kunnen mensen zichzelf toch gek maken.
underground forever baby
  Moderator zaterdag 1 maart 2008 @ 19:12:08 #91
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57086964
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:37 schreef Laton het volgende:
wat kunnen mensen zichzelf toch gek maken.
Ik vind dat dit soort opmerkingen echt bijzonder weinig bijdragen aan het topic.

Evenals dit trouwens:
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 14:36 schreef quirina het volgende:
ik doe wel glaasje leegdrinken..ook in mijn eentje. Maar dat draaien snap ik niet zo:(
Gewoon al lang niet grappig meer

Post gewoon normaal mee als het onderwerp je aanspreekt, een mening is uiteraard prima maar breng het een beetje normaal en zonder meteen een ander voor gek of zwak of whatever uit te maken, dank u
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_57109822
En inmiddels is er nog steeds geen glaasje gedriaaid door de TS...?

Sowieso lees ik op internet een hoop waarschuwingen maar als dit echt is dan zou er toch allang meer kunnen bewezen worden m.b.t de geestenwereld? En zouden er dan niet bekende verhalen zijn over mensen die in een gesticht terechtkomen of wat dan ook? En waarom is nou juist zo'n bord een opening?
Kijk eens!...... kijk je al....? En nu dan..? En straks dan..? Hm...?
pi_57127986
Zou je nou zelf zo'n bord kunnen maken met papiertjes of ander materiaal, als er maar letters op staan?
pi_57130360
Ja dat kan. Ik maakte hem altijd zelf, van papier of karton ofzo.
Proud property of hollander172
  maandag 3 maart 2008 @ 17:20:41 #95
133321 Burner82
Speedo fan
pi_57130383
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:28 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Zou je nou zelf zo'n bord kunnen maken met papiertjes of ander materiaal, als er maar letters op staan?
dat hoop ik eigelijk wel, anders lukt het me nooit Ik heb het bord ook zelf gemaakt
Er zijn trouwens 2 soorten borden? 1 waarbij alles in een rondje ligt, en 1 waarbij alles als halve circels boven elkaar zit. Maakt dat er nog wat aan uit?
Ik heb het nog niet langer volgehouden dan een kwartier eigelijk, er gebeurde niks. Dus misschien doe ik wat fout (qua bord of zo). Of misschien denk ik niet teveel eraan, en ben ik teveel met andere dingen bezig in mijn hoofd. Iemand tips?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_57130410
Ja, een bord kun je gewoon zelf maken.

@Summers: Ik heb trouwens op een ander forum een gesprek met iemand over Tulpa's. (Een Tulpa is een wezen dat men in bepaalde Boedhiste stromingen leert 'scheppen") Heeft enigszins met mindfucking te maken; althans, wanneer men zijn/haar eigen geest niet onder controle heeft, kan de tulpa ontaarden in een vorm van een klopgeest. Gecreëerd door jouzelf dus. Bewegende objecten e.d. schijnen dan ook voor te kunnen komen.
(Een engelse wetenschapster schijnt die ervaring te hebben gehad). Ik weet het fijne er nog niet van, maar wellicht wel interessant? (Ik moet zelf nog even neuzen op internet naar wat meer info hoor Dit was informatie uit de losse pols van een forumlid)
pi_57131023
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 14:36 schreef quirina het volgende:
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  dinsdag 4 maart 2008 @ 00:45:35 #98
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_57141571
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:21 schreef Candaasje het volgende:
Ja, een bord kun je gewoon zelf maken.

@Summers: Ik heb trouwens op een ander forum een gesprek met iemand over Tulpa's. (Een Tulpa is een wezen dat men in bepaalde Boedhiste stromingen leert 'scheppen") Heeft enigszins met mindfucking te maken; althans, wanneer men zijn/haar eigen geest niet onder controle heeft, kan de tulpa ontaarden in een vorm van een klopgeest. Gecreëerd door jouzelf dus. Bewegende objecten e.d. schijnen dan ook voor te kunnen komen.
(Een engelse wetenschapster schijnt die ervaring te hebben gehad). Ik weet het fijne er nog niet van, maar wellicht wel interessant? (Ik moet zelf nog even neuzen op internet naar wat meer info hoor Dit was informatie uit de losse pols van een forumlid)
In westerse bewoording of vergelijkbaar: telekinese of psychokinese , parapsychologen zeggen ook dat je dat zelf doet bijv onder veel stress of in je puberteit , 'geest niet onder controle' en dan heb je vast ook mensen die dat expres kunnen en bijv lepels buigen en idd beinvloeden van materie .. gedachten zijn ook energie en beinvloeden van materie is een gebundelde gedachtekracht . pyrokinese heb je ook, door gedachte iets in de fik laten vliegen .
  dinsdag 4 maart 2008 @ 06:23:34 #99
84524 Morwen
I got life
pi_57142836
Ja, dat kan, als je het met een goeie instelling doet. Respect, net als wat je voor "levende mensen" zou hebben. Jij hebt humor, wat ik zo begrijp en dat is goed. Ga glaasje draaien vanuit je ware aard, heb respect en aanvaard als er niks komt. Krijg je een klotegevoel, kap ermee, zeg netjes gedag........wat je ook bij mensen irl zou doen. Meer is het niet, ga niet dwingen en zodra je een kutgevoel krijgt niet doorgaan en afkappen.

Ik denk dat iedereen met alles verbonden is, dood levend, en ja als je echt met iemand contact wilt zowel dood als levend dan kan dat psychisch. Voor mij is dat een tweede natuur, maar dat is weer een heel ander topic. Laat je niet bang maken, je komt op mij over als een positief persoon die er met de beste bedoelingen aan begint. Houden zo.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_57143913
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:38 schreef Ahura het volgende:
En inmiddels is er nog steeds geen glaasje gedriaaid door de TS...?

Sowieso lees ik op internet een hoop waarschuwingen maar als dit echt is dan zou er toch allang meer kunnen bewezen worden m.b.t de geestenwereld?
Er is zóveel geschreven door de eeuwen heen maar weinig geaccepteerd. Veel mensen denken liever niet na over de dood omdat ze nu eenmaal leven en omdat het het einde inhoud van je huidig bestaan (je gaat toch ook niet midden in een film voorstelling alvast bedenken hoe het einde van de film eruitziet?). Misschien begint er een nieuwe film - we kunnen er niet naar toe en weer terug om het te bewijzen. Op die manier bewijzen is toch 1 van de weinige manieren dat leven na de dood een geaccepteerd feit zou worden. Zelfs als je intelligente vragen stelt (aan overledenen) en antwoorden krijgt die je niet kunt weten, zal er nog wel een verklaring voor te vinden zijn.

Ergens is het misschien wel 'natuurlijk' dat we geen algemeen geaccepteerd beeld van het hiernamaals hebben, ik geloof zelf dat we ons eigen hiernamaals creeëren adhv hoe wij het ons tijdens het leven voorstellen. Dat is voor iedere cultuur weer verschillend en zo worden er misschien nieuwe dimensies gecreeërd binnen de al bestaande creatie (een soort oneindigheid dus).
Om dit alles te leren hou ik regelmatig seances, om te leren hoe het perspectief van een geest is (dwz onstoffelijk), hoe je jezelf kunt herinneren als je overlijd en je fysieke brein (en dus je geheugen) is opeens niet meer beschikbaar, hoe je kunt reizen in het hiernamaals, zelfs afstanden zijn soms heel anders dan in onze wereld. Uiteindelijk gaan we allemaal een keer over en ik wil zelf graag daarop voorbereid zijn. Hierdoor heb ik wel veel te maken met geesten die niet voorbereid waren, hele nare soms, maar omdat ik ze bestudeer leren zij mee en als ik weer een les geleerd heb is zo'n geest er ook mee geholpen. En ik heb altijd 1 of meerdere hele sterke geesten bij me die me rustig en kalm houden zodat ik niet gek wordt van alle informatie en toch wel voor mij soms schokkende gebeurtenissen.
quote:
En zouden er dan niet bekende verhalen zijn over mensen die in een gesticht terechtkomen of wat dan ook?
Hoe bedoel je dat? Dat het zou bestaan en dat we het dus niet zouden kunnen ontkennen en als we het toch ontkennen worden we gek? Dat er meer mensen zouden zijn die gek worden van geesten en dat dat dan vaker in de media voorkomt? Het "grappige" van zoiets onzichtbaars als geesten is dat het geloof is; het is er pas als je een mate van geloof erin hebt en zolang dat er niet is zul je je niet bewust zijn van de beinvloeding van "gene zijde" in het dagelijks leven. Bv. een ingeving of een idee uit het niets kan best doorgegeven zijn vanuit gene zijde terwijl de ontvanger geheel niet in geesten hoeft te geloven, zo iemand zal gewoon besluiten voor zichzelf dat die de ideeën zelf verzonnen heeft. Makkelijk voor de geesten want zo kunnen ze het leven beinvloeden (en zelf ook groeien ook al leven ze niet) en makkelijk voor de ontvanger want die krijgt hierdoor meer zelfvertrouwen en zal ontvankelijker zijn voor de ontvangen ideeën.
quote:
En waarom is nou juist zo'n bord een opening?
Omdat je het bord bewust aanwijst als communicatiemiddel met het hiernamaals. Hoe bewuster je voor het bord gaat zitten en hoe sterker je overtuiging is in een hiernamaals hoe beter de communicatie verloopt. Ipv een bord kun je ook een willekeurig object aanwijzen, bv een bloem maar dan moet je eerst voor jezelf bv het ene blad als "nee" benoemen en een ander blad als "ja", dan bv. de blaadjes als letters van het alfabet. Dit is natuurlijk erg omslachtig. Vandaar dat een oujia bord makkelijker is, je begrijpt zelf de letters en cijfers en via jouw geest kan een geest zich uiten, dwz reageren op jouw vragen.

Eigenlijk is je eigen geest de opening, althans, zo gebruik je je geest als je gaat communiceren. Je geest wordt dan een oor, het bord is als een telefoon en zo kun je bellen. Doe je het bord weg zou je nog steeds geluiden (gevoelens) uit het hiernmaals kunnen horen maar omdat je het bord hebt aangewezen voor jezelf heb je een aan/uit knop. Doe je het bord weg is de opening dus niet beschikbaar, haal je hem erbij dan zet je jezelf open voor het hiernamaals. Zou je dit alles niet doen zou je de kans lopen 24/7 in een seance te zijn en dan kun je gek worden.

Dit heb ik zelf meegemaakt en is niet leuk. Het meest vergelijkbare van hoe het was is deze bus: http://www.ad.nl/diagnose/article918794.ece
Stel je maar voor dat je fantasie tot leven wordt gewekt (geesten gaan het voor je invullen voordat jij het zelf kunt bedenken, daarna gaan ze sturen). Uiteindelijk ben ik gestopt met visualiseren, als ik het nu zou doen zou de visualisatie vanzelf ontstaan en een eigen leven gaan leiden, itt tot wat het was, ik kon altijd vanalles heel levendig visualiseren met veel details en beweging.
quote:
Voor mij is dat een tweede natuur, maar dat is weer een heel ander topic.
Vertel
Op wat voor soort manier communiceer je dan en waarom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')