abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 maart 2008 @ 16:21:11 #151
184465 Migue
Sensuele man
pi_57739141
En het heeft mij ook één fucking dag gekost om die torrent binnen te trekken, mag de volgende keer ook wel wat sneller
Zojuist dus maar gekeken, zonder de uitslag te weten, en was een prima race, al heb ik ze wel eens beter gezien, al kan dat ook gelegen hebben aan dat ik afgeleid werd door msn Goede race van Marco Andretti, gaat weer een heel stuk beter dan vorig jaar, mocht ook wel.
pi_57758944
quote:
Op maandag 31 maart 2008 16:21 schreef Migue het volgende:
En het heeft mij ook één fucking dag gekost om die torrent binnen te trekken, mag de volgende keer ook wel wat sneller
Zojuist dus maar gekeken, zonder de uitslag te weten, en was een prima race, al heb ik ze wel eens beter gezien, al kan dat ook gelegen hebben aan dat ik afgeleid werd door msn Goede race van Marco Andretti, gaat weer een heel stuk beter dan vorig jaar, mocht ook wel.
Doe torrent ging zondag niet echt snel nee! Gister iig wel en gelijk bekeken.
Die Wheldon is wel een top coureur, hoe die de een na de ander inhaald na de start!

Jammer voor Kanaan. De Caution was wel snel voorbij trouwens, jammer anders had ie onder yellow kunnen finishen
pi_57759063
Inderdaad jammer voor Tony ja. Hij baalde ook flink na afloop
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:17:05 #154
184465 Migue
Sensuele man
pi_57760448
Ik denk wel dat Bobby Rahal gelijk had, dat het belachelijk was dat Kanaan de herstart mocht leiden.
pi_57760719
Waarom? Hij reed op P1 en dat wiel bleef al ettelijke rondes gewoon vastzitten aan de auto.

En het argument dat hij langzaam reed gaat imo ook niet op.
Stel je nou eens voor dat vlak voor de restart je versnellingsbak in de 2 blijft hangen.
Mag je de restart dan ook niet leiden omdat je langzaam rijdt?

Het is gewoon zaak voor P2 en de rest om goed op te letten en hem in te halen.
  dinsdag 1 april 2008 @ 15:28:54 #156
184465 Migue
Sensuele man
pi_57761616
Natuurlijk gaat dat wel op, elke andere auto was direct naar de pits gestuurd. Doordat hij nu de herstart leidde kon hij het tempo niet aangeven (ja, langzaam rijden) en omdat we het hier over een 1.5mijl oval hebben is dat gewoon levensgevaarlijk als niemand op snelheid komt, kan ook voor veel verwarring zorgen.
pi_57763280
Ja stel dat hij een crash had veroorzaakt...

Waarom moesten de Visions eigenlijk achteraan starten na de behaalde 2 en 3 ?
pi_57763487
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 17:18 schreef m1155 het volgende:
Ja stel dat hij een crash had veroorzaakt...
Als hij langzaam rijd kan hij nooit de gene zijn die een eventuele crash veroorzaakt.
De veroorzaker daarvan is de achterligger die niet op let.

In mijn ogen was het onterecht geweest om hem er tussenuit te halen, maargoed, daar zullen we het wel niet over eens worden
  dinsdag 1 april 2008 @ 18:39:33 #159
184465 Migue
Sensuele man
pi_57764496
Als de IRL het er al niet over eens kan worden hoeven wij dat gelukkig ook niet

Visions moest achteraan starten omdat hun auto niet door de technische keuring kwam na de kwalificatie. Is niet bekend gemaakt waarom precies, misschien om de teameigenaar niet in verlegenheid te brengen?
  dinsdag 1 april 2008 @ 19:24:19 #160
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_57765255
Gisteren de race bekeken, en het was best leuk. Goede winnaar!!
Ik las net dit op rtlgp.nl:

Robert Doornbos in gesprek met IRL-team
De kans dat Robert Doornbos in de Indy Racing League (IRL) gaat rijden, is weer groter te worden. Komend weekeind is de Rotterdammer in het Amerikaanse St.Petersburg om te praten met een IRL-team.

Rahal Letterman
Volgens Doornbos gaat het om een team dat recentelijk de Indianapolis 500 heeft gewonnen. De meest voor de hand liggende renstal is Rahal Letterman Racing. Dit team heeft slechts één rijder in tegenstelling tot Andretti Green Racing dat vier coureurs onder contract heeft staan.

Stoeltje
Doornbos is op zoek naar een stoeltje na de fusie tussen Champ Car en IRL. De rookie of the year van 2007 in de Champ Car dacht de overstap met zijn team Minardi USA te maken, maar teameigenaar Paul Stoddart besloot op het laatste moment van een overstap af te zien.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rahal Letterman Racing is, als het doorgaat, een erg goede keuze. Want afgelopen weekend zaten ze er best goed bij, jammer van die laatste caution anders was het een 4e/5e plaats geweest voor Hunter-Reay.

En nog iets kijken jullie wel eens op de site van Indycar.com, kan me bijna niet voorstellen dat jullie dat niet doen maar toch.
Daar is een dagelijkse update genaamd Up To Speed gepresenteerd door Lauren Bohlander ofzo, erg leuk om hier in NL toch nog een beetje op de hoogte te blijven van wat er allemaal gebeurt in de IndyCar Series.

En nog iets voor diegene die rFactor spelen is er een Indycar mod uit:
http://www.rfactorcentral(...)cing%202007%20Season
Dit is seizoen 2007, en 2008 met de liveries zoals die tijdens de Homestead test op de verschillende wagens zaten.
Volgens de berichten wordt deze mod gedurende het seizoen geupdate.
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:00:19 #161
184465 Migue
Sensuele man
pi_57769266
Dan toch waarschijnlijk wel als extra rijder naast Ryan Hunter-Reay, zou zonde zijn als die jongen zijn plaats op moet geven, betwijfel het of Doornbos het veel beter zou doen.
pi_57769894
CocaCola officieel sponsor van IRL tot 2010.
Flinke opsteker lijkt mij!
pi_57769975
Ik zit te denken om een weekeind IndyCar te bezoeken. Hoe reserveer je kaarten of is dat normaal gewoon te bezoeken zonder reserveren ?
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:32:45 #164
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_57770069
Ik hoop echt dat Doornbos zsm bij een team als Rahal Letterman in kan stappen. Zou echt geweldig zijn.
En misschien krijgen we dan wat meer IRL te zien hier.

Het zal hoe dan ook een flinke leercurve zijn voor Doornbos, met al die ovals.

Over de situatie met Kanaan: Ik sluit me aan bij NED, vond dat Kanaan het netjes oploste door voor de herstart al duidelijk te maken dat iedereen hem buitenom kon passeren.
pi_57775190
Inderdaad, hij wist dat hij niet kon winnen bij een herstart. Hij hield netjes zijn lijn en zo werkt dat in de IRL.
Jij houd je lijn en dan is het aan de persoon achter jou om te zien hoe en waar hij erlangs komt.

Dat zeiden die 2 commentatoren overigens ook nog over iemand, een rookie, dat hij naar buiten ging om plaats te maken voor een snellere auto, maar dat dat niet de bedoeling was omdat aan de buitenkant tegelijkertijd ook een snellere auto zat en hij die dus in feite blockte.

En dat mag daar niet.

Overigens vond ik dat de rookies het over het algemeen best goed deden en volgens mij was dat ook de algemene indruk van de andere coureurs die eik veel meer yellow verwacht hadden.

En natuurlijk hoop ik ook dat Doornbos ergens kan tekenen
pi_57785188
Volgens mij is het schakelpookje ook verdwenen en hebben ze nu ook flippers aan het stuur. Jammer, ik vond dat altijd wel mooi om te zien, 340 door een bocht en nog even schakelen.

In de F1 hadden dacht ik de ferarri's eind jaren tachtig als eerste de flippers. Ik heb een stukje dat je Senna in een 10 cilinder met pook ziet schakelen en Alesi in de V12 met de flippers.
pi_57785588
quote:
Volgens mij is het schakelpookje ook verdwenen
Jup, die is weg. idd jammer ja
pi_57799618
quote:
Knock-out qualifying for IndyCar

IndyCar Series, St Petersburg, FLThe IndyCar Series will introduce a Formula One-style knock-out qualifying format for road and street courses this season, beginning at St Petersburg this weekend.

The series will continue to use single-car qualifying on ovals, but will run two group sessions for 20 minutes each on Saturday afternoons, with the fastest six cars from each progressing to the next stage. The rest of the cars will line up according to their times in the group sessions.

The remaining 12 cars will enter a 15-minute session with the quicker half advancing to the Fast Six Shootout, while seventh to 12th will fill those positions on the grid in order of their times from that session.

The final six cars will then have a 10-minute session to compete for pole position.

Indy Racing League president of operations Brian Barnhart is confident that the F1-style format will make qualifying more exciting for spectators.

"Qualifying for our road and street courses has been full of drama ever since we introduced the Fast Six concept in 2005," he said. "Expanding the group format into several stages will add to the intrigue and strategy and will keep fans entertained throughout."
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_57802999
Wordt de race weer uitgezonden op Sport1? Kan het niet vinden op de site.
pi_57805470
Op FTD gaat hij iig weer gepost worden.
Daar zit iemand die hem opneemt.
pi_57813103
quote:
Op donderdag 3 april 2008 15:17 schreef NED het volgende:
Op FTD gaat hij iig weer gepost worden.
Daar zit iemand die hem opneemt.
Dan maar hopen dat ik nu niet te vroeg ga downloaden en zo het eind van de race mis

Of live kijken via p2p
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_57822906
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:28 schreef Migue het volgende:
Natuurlijk gaat dat wel op, elke andere auto was direct naar de pits gestuurd. Doordat hij nu de herstart leidde kon hij het tempo niet aangeven (ja, langzaam rijden) en omdat we het hier over een 1.5mijl oval hebben is dat gewoon levensgevaarlijk als niemand op snelheid komt, kan ook voor veel verwarring zorgen.
Hij is er uiteindelijk ook voor bestraft en mag de eerste 30 minuten niet aan de training voor St. Petersburg meedoen.
quote:
Kanaan penalized after all

Indy Racing League officials changed their minds Thursday and decided to penalize Tony Kanaan for disobeying race control instructions at the end of last weekend's IndyCar Series race at Homestead-Miami Speedway.

IRL president Brian Barnhart said Kanaan, who was leading the Gainsco Indy 300, will be held out of the first 30 minutes of today's practice for not pulling out of the racing line prior to the restart with three laps to go. Kanaan had a damaged car after contact with rookie Ernesto Viso and was nursing it around the track to finish as high as possible.

Barnhart approved Kanaan's driving so long as he could keep up with the race's pace car. But when the race was about to restart and it was clear Kanaan couldn't maintain a competitive pace, Barnhart wanted the 2004 series champion to pull onto the track's deceleration lane as the field came to the green flag.

Kanaan chose to remain in the middle of the track as the cars came through the fourth turn. The scramble behind him created a dangerous situation.

Barnhart, who is in charge of all on-track activities, shared his disappointment with Kanaan.

"We were pretty upset with him," said Barnhart, who initially said there would be no penalty.

Kanaan denies being told to relinquish the spot. He felt he gave enough room for others to pass. As soon as it was clear the race would stay green, he said he got out of the way.

"I followed my team orders and stayed out to see what would happen," he said. "If the IRL had wanted to pull me in, they had plenty of time to do so (under caution).

"What if the race restarts and somebody crashes (in the back of the pack)? There's a yellow flag and I probably finish (higher). Points toward the championship are really important."

Kanaan finished eighth.

The series resumes this weekend with the Honda Grand Prix of St. Petersburg. The race is at 2:30 p.m. Sunday.
pi_57850933
Race Director van CC
Your Race Director subscription has expired

Flauw hoor... laat je toch het abbo even doorlopen voor de laatste race.
  zaterdag 5 april 2008 @ 18:30:35 #174
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_57853162
Live Quali:
http://indy.whiteblox.com(...)4e-beb7-9a7401162aa6

Tijdens de niet oval races hebben ze een zelfde soort Quali als in de F1.
  zondag 6 april 2008 @ 22:53:43 #175
184465 Migue
Sensuele man
pi_57879434
Bizar, Rahal, in z'n debuutrace! Mooie race verder, erg genoten, beter dan die vieze F1-race vandaag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')