Terug naar Kim Green! Maarja, Andretti zei vandaag nog dat daar geen plek meer is, dus helaasquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:33 schreef mikezwet het volgende:
Jammer dat Forsyth er mee stopt. Tijdens het afscheid in LongBeach zetten ze nog wel 3 wagens in en hopen misschien alsnog op een sponsor. Waar zal Tracy nu heen moeten ?
Helemaal mee eens! Ik krijg nog regelmatig een harde piemel als ik al die oude Penskes, Lolas en Reynards zie, zelfs de Swifts waren nog goed te doen!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:03 schreef Gijsje het volgende:
Inderdaad ik vond de oude Champcars ook veel beter dan de huidige. Dit soort wagens moeten bruut en breed zijn. Het is tenslotte allemaal Amerikaans.
Paul Tracy is een klootzak cq galbak eerste klas, maar is natuurlijk wel een echt karakter en dat kan de series wel gebruiken na het vertrek van Sam Hornish Jr. en Dario Franchitti. Bovendien is het een extra stukje kwaliteit (al is het ook niet meer wat het ooit geweest is, zie AJ Allmendinger en Oriol Servià).quote:Overigens wordt Paul Tracy genoemd bij Vision Racing, Tony George eigenaar van de Indycar Serie en Vision Racing ziet Paul Tracy liever niet vetrekken.
Ja hallo! Je mag ons ook wel een harde piemel bezorgen hoor!quote:Ik krijg nog regelmatig een harde piemel als ik al die oude Penskes, Lolas en Reynards zie, zelfs de Swifts waren nog goed te doen!
En natuurlijk de Eagle, wat was die bizar mooi altijd!
Zou iig wel lachen zijn als die daar wat "vrienden" kon maken in de gevestigde Irl scene als vreemde eendquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:57 schreef Migue het volgende:
Paul Tracy is een klootzak cq galbak eerste klas, maar is natuurlijk wel een echt karakter en dat kan de series wel gebruiken na het vertrek van Sam Hornish Jr. en Dario Franchitti. Bovendien is het een extra stukje kwaliteit (al is het ook niet meer wat het ooit geweest is, zie AJ Allmendinger en Oriol Servià).
Verder moet Minardi de naam natuurlijk weer terugveranderen in Bettenhausen Motorsports.
Over die Papis lees ik zojuist het volgende:quote:Mogelijke extra inschrijvingen:
#00: Target Chip Ganassi - Alex Lloyd
#00: Panther Racing - Roger Yasukawa
#00: Rocketsports - Enrique Bernoldi
#00: Walker Racing - Simon Pagenaud
#00: Dreyer & Reinbold Racing - Townsend Bell
#00: Dreyer & Reinbold Racing - Roger Yazukawa
#00: Rubicon Racing - Max Papis
Dat is toch die ene knakker van Beverly Hills 12345 of vergis ik me nu?quote:Max Papis doet mee aan Indy 500
Max Papis zal op 25 mei de 92ste Indianapolis 500 rijden voor Rubicon Racing, het team van acteur Jason Priestley. In 2006 deed de Italiaan voor het laatste mee. Toen eindigde Papis als 14de.
Ik las ook ergens dat Paul Tracy ten koste van Lloyd naar Ganassi gaat en dat Lloyd op zijn beurt naar Vision gaat.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:27 schreef sasquatsch het volgende:
Nog even wat extra silly season geruchten gevonden op het internet
A.J. Foyt Racing - Pablo Donoso
Conquest Racing - Nelson Phillipe (ipv James Winslow / Matt Halliday ?)
KV Racing - Paul Tracy (ipv Tagliani ?)
SAMAX Motorsports - Mario Dominguez
Partial:
Davey Hamilton (HP Sponsorship) (Team - Unknown)
Rahal/Letterman zou een tweede coureur willen, waarschijnlijk Scheckter
Samax zou ook samen kunnen gaan met Dreyer & Reinbold Racing. Dominguez zou dan op zoek moeten naar een ander zitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |