abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57051366
Zit dat bij hetzelfde abbonement als waar al die discoverychannels enzo bijzitten?
  vrijdag 29 februari 2008 @ 01:00:20 #77
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_57051519
Nee. Dat zeg ik net, voor Film1 en Sport1 moet je apart betalen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_57051952
Op de kabel kan je geloof ik wel Sport1 los nemen zonder Film1, iets wat via de satelliet niet mogelijk is.
pi_57058342
Jammer dat Forsyth er mee stopt. Tijdens het afscheid in LongBeach zetten ze nog wel 3 wagens in en hopen misschien alsnog op een sponsor. Waar zal Tracy nu heen moeten ?
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_57058613
Wie bepaalt eigenlijk het design van die auto's ? Wanneer komt er een update ?
Echt lelijke dingen.

Zal wel grotendeels met de vereisten van die ovals te maken hebben, maar dan nog, hoe lang gaan de huidige auto's alweer niet mee ?

[ Bericht 55% gewijzigd door MaximusF1 op 29-02-2008 12:59:18 ]
88mph
  vrijdag 29 februari 2008 @ 12:50:00 #81
184465 Migue
Sensuele man
pi_57058768
Dallara ontwerpt ze, en het huidige contract eindigt na 2009. Beter ontwerpt Dallara iets met lage neus (dat zal sowieso, wel zo prettig op superspeedways ) en opgehoerde airbox. Verder vind ik ze prima te doen, natuurlijk zijn het drakenen en die airbox moet er natuurlijk meteen af en ook mag er weer een turbotje achterin van mij, maar het zijn wel echte IndyCars.
Jammer dat Panoz een tractor ontworpen heeft een paar jaar terug, die zagen er toch wel een stuk beter uit dan de Dallara's. En dan is er nog een derde leverancier, maar ik heb geen idee wie dat kan zijn want daar is niet een enkel chassis van besteld door de teams
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:33 schreef mikezwet het volgende:
Jammer dat Forsyth er mee stopt. Tijdens het afscheid in LongBeach zetten ze nog wel 3 wagens in en hopen misschien alsnog op een sponsor. Waar zal Tracy nu heen moeten ?
Terug naar Kim Green! Maarja, Andretti zei vandaag nog dat daar geen plek meer is, dus helaas
Dario Franchitti zal wel blij zijn dat ie net naar de NASCARs is, nu Paul Tracy waarschijnlijk IndyCars gaat rijden
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:24:15 #82
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_57059614

wat is er dan mis met het design van de IRL wagens?
Vind ze er prima uitzien.
Stukken beter dan die lelijke CCWS bolides.
pi_57065485
Ik vind ze wel lekker ruig, niet dat perfectionisme van de f1
pi_57066835
Inderdaad ik vond de oude Champcars ook veel beter dan de huidige. Dit soort wagens moeten bruut en breed zijn. Het is tenslotte allemaal Amerikaans. Overigens wordt Paul Tracy genoemd bij Vision Racing, Tony George eigenaar van de Indycar Serie en Vision Racing ziet Paul Tracy liever niet vetrekken.
-
  vrijdag 29 februari 2008 @ 19:57:15 #85
184465 Migue
Sensuele man
pi_57068176
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 19:03 schreef Gijsje het volgende:
Inderdaad ik vond de oude Champcars ook veel beter dan de huidige. Dit soort wagens moeten bruut en breed zijn. Het is tenslotte allemaal Amerikaans.
Helemaal mee eens! Ik krijg nog regelmatig een harde piemel als ik al die oude Penskes, Lolas en Reynards zie, zelfs de Swifts waren nog goed te doen!
En natuurlijk de Eagle, wat was die bizar mooi altijd!
quote:
Overigens wordt Paul Tracy genoemd bij Vision Racing, Tony George eigenaar van de Indycar Serie en Vision Racing ziet Paul Tracy liever niet vetrekken.
Paul Tracy is een klootzak cq galbak eerste klas, maar is natuurlijk wel een echt karakter en dat kan de series wel gebruiken na het vertrek van Sam Hornish Jr. en Dario Franchitti. Bovendien is het een extra stukje kwaliteit (al is het ook niet meer wat het ooit geweest is, zie AJ Allmendinger en Oriol Servià).
Verder moet Minardi de naam natuurlijk weer terugveranderen in Bettenhausen Motorsports.
pi_57068871
quote:
Ik krijg nog regelmatig een harde piemel als ik al die oude Penskes, Lolas en Reynards zie, zelfs de Swifts waren nog goed te doen!
En natuurlijk de Eagle, wat was die bizar mooi altijd!
Ja hallo! Je mag ons ook wel een harde piemel bezorgen hoor!
Zoek eens wat plaatjes van de auto's die je noemt. Dat mag best, om het topic wat op te vrolijken met mooie plaatjes zegmaar!
pi_57069738
Deze bijvoorbeeld, Mark Blundell in de Pacwest wagen.

-
pi_57070230
Where facts are few, experts are many.
pi_57071578
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 19:57 schreef Migue het volgende:
Paul Tracy is een klootzak cq galbak eerste klas, maar is natuurlijk wel een echt karakter en dat kan de series wel gebruiken na het vertrek van Sam Hornish Jr. en Dario Franchitti. Bovendien is het een extra stukje kwaliteit (al is het ook niet meer wat het ooit geweest is, zie AJ Allmendinger en Oriol Servià).
Verder moet Minardi de naam natuurlijk weer terugveranderen in Bettenhausen Motorsports.
Zou iig wel lachen zijn als die daar wat "vrienden" kon maken in de gevestigde Irl scene als vreemde eend
  zaterdag 1 maart 2008 @ 11:52:50 #90
184465 Migue
Sensuele man
pi_57078303
Hier wat plaatjes van de Eagle dan (check de Formule 1-invloeden):

En dit moet Tony Kanaan zijn in de McDonald's Forsythe?

Juan Fangio!
pi_57169598
Mooie foto's
quote:
Mogelijke extra inschrijvingen:

#00: Target Chip Ganassi - Alex Lloyd
#00: Panther Racing - Roger Yasukawa
#00: Rocketsports - Enrique Bernoldi
#00: Walker Racing - Simon Pagenaud
#00: Dreyer & Reinbold Racing - Townsend Bell
#00: Dreyer & Reinbold Racing - Roger Yazukawa
#00: Rubicon Racing - Max Papis
Over die Papis lees ik zojuist het volgende:
quote:
Max Papis doet mee aan Indy 500
Max Papis zal op 25 mei de 92ste Indianapolis 500 rijden voor Rubicon Racing, het team van acteur Jason Priestley. In 2006 deed de Italiaan voor het laatste mee. Toen eindigde Papis als 14de.
Dat is toch die ene knakker van Beverly Hills 12345 of vergis ik me nu?
Wel tof dat ie een eigen team heeft.
pi_57169693
Ja dus

Ik lees hier: http://www.rubiconraceteam.com/about.html dat Ian Ziering en Tiffani Thiessen in de advisory board zitten van dat team.

Wat moet zo een domme doos als die Thiessen nou advies geven aan een raceteam?
pi_57172806

Saved by the bell
Where facts are few, experts are many.
pi_57174383
Deze acteurs kennen het klappen van de zweep waarschijnlijk wel als het gaat om marketing & public relations strategieën. Laat je niet in de war brengen door de karakters die beiden teweeg brachten op je TV-schermpje vroeger.
Trouwens: Jason is een echt liefhebber en zelf ook een niet geheel onverdienstelijk coureur. Helaas heeft een zwaar ongeluk een aantal jaar geleden aan zijn aspiraties een einde gemaakt. Hopelijk verloopt zijn carrière als teambaas voorspoediger.
pi_57174461
Ik had het al gelezen ja.
pi_57175317
Nog even wat extra silly season geruchten gevonden op het internet

A.J. Foyt Racing - Pablo Donoso
Conquest Racing - Nelson Phillipe (ipv James Winslow / Matt Halliday ?)
KV Racing - Paul Tracy (ipv Tagliani ?)
SAMAX Motorsports - Mario Dominguez

Partial:
Davey Hamilton (HP Sponsorship) (Team - Unknown)

Rahal/Letterman zou een tweede coureur willen, waarschijnlijk Scheckter
Samax zou ook samen kunnen gaan met Dreyer & Reinbold Racing. Dominguez zou dan op zoek moeten naar een ander zitje.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_57175537
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 15:27 schreef sasquatsch het volgende:
Nog even wat extra silly season geruchten gevonden op het internet

A.J. Foyt Racing - Pablo Donoso
Conquest Racing - Nelson Phillipe (ipv James Winslow / Matt Halliday ?)
KV Racing - Paul Tracy (ipv Tagliani ?)
SAMAX Motorsports - Mario Dominguez

Partial:
Davey Hamilton (HP Sponsorship) (Team - Unknown)

Rahal/Letterman zou een tweede coureur willen, waarschijnlijk Scheckter
Samax zou ook samen kunnen gaan met Dreyer & Reinbold Racing. Dominguez zou dan op zoek moeten naar een ander zitje.
Ik las ook ergens dat Paul Tracy ten koste van Lloyd naar Ganassi gaat en dat Lloyd op zijn beurt naar Vision gaat.

En volgens mij zijn Samax en D&R al samen, aangezien Milka Dunno daar nu rijdt.

Wie waar nu rijdt zien we de 29ste van maart.
pi_57177952
Tracy bij Ganassi zou wel top zijn.
pi_57180302
Word de kalender van IRL gewoon aangehouden of moet deze nog gewijzigd worden ?
Races toevoegen of schrappen oid ?
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:10:50 #100
184465 Migue
Sensuele man
pi_57181054
Alleen Edmonton komt écht op de kalender zoals het er nu voorstaat, Surfers Paradise zal non-championship worden ws. en Long Beach dus een ChampCar-only race maar wel voor de volle punten (terwijl Motegi IndyCar-only race wordt dus).

Milka Duno zit vanwege de centjes bij D&R, heeft verder niks met SAMAX te maken, al rijdt ze daar nog wel sportscars als ik me niet vergis.

Davey Hamilton terug zou écht rete cool zijn, dan ben ik direct FAN! Altijd een prima coureur gevonden, geen megatalent, maar toch wel zeker van het niveau Paul Tracy.

Verder zie ik liever Alex Lloyd bij Ganassi dan Paul Tracy. Lloyd is een groot talent en heeft een mooi programma voor komend jaar bij een mooi team, die jongen verdient het meer dan een uitgerangeerde redneck. Want laten we eerlijk zijn, Tracy is door alles behalve zijn prestaties nog een mooie toevoeging voor de IndyCar Series.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')