Ik denk eerder dat zij het zelf kijken in de studio van RTL dan dat RTL het uitzend. Dat staat in ieder geval niet op de website van RTLGPquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:30 schreef type1 het volgende:
Van Allards weblog op de rtlgp site:
20 mei 2008
We zijn er bijna. Wordt een mooi weekend. Natuurlijk de GP van Monaco. De kers in de appelmoes. De mooiste van het jaar, dat meen ik dus echt. Verder veel nedrrlanders aan de start. Michael Bleekemolen rijdt de Porsche Super Cup, zijn zoons ook. Vader en twee zoons, dat moet een gaaf gevoel zijn, voor alledrie dus. Zondag avond kijken we met zijn allen bij RTL trouwens wel even de 92ste Indy 500. Go Kanaan, daar ga ik dus voor. Tot morgen vanuit het zonnige Monte carlo....zonnig...hoop ik....
Het feest wordt dus gelukkig gewoon uitgezonden
Met Doornbos in de studio i.p.v. op de baanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:45 schreef NY_Giant het volgende:
In ieder geval wel zeker bij Sport1: http://sport1.nl/Programmagids/25-05-2008.html
quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:45 schreef NED het volgende:
Ik heb ze ff een mailtje gestuurd.
Zodra ik iets hoor post ik het wel
En zichzelf maar profileren als DE racezender van Nederland.quote:Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Helaas staat er niets van de Indy500 bij ons in de planning.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting
Wat dacht je van info@rtl.nl slimpiequote:Op donderdag 22 mei 2008 16:59 schreef Atreidez het volgende:
Wat is dat adres Vosss, ga ik ook eens een leuk mailtje sturen
Erg mager inderdaad.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:37 schreef NED het volgende:
[..]
[..]
En zichzelf maar profileren als DE racezender van Nederland.
Donderstraal toch godverdomme op!
Stelletje hufters.
Over het waarom het vorig jaar wel te zien was en dit jaar niet heb ik dus geen antwoord gekregen
Talpa RTL
Schandalig. Natuurlijk is de VS een kutland, maar die klootzakjes weten wel verdomd goed wat sportbeleving is, en het is dan ook niet voor de grap dat de Superbowl en de 500 (of Baseball World Series om maar iets te noemen) sportevenementen zijn waar slechts het EK/WK-voetbal in Europa aan kan tippen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De Superbowl werd dit jaar ook niet meer uitgezonden in Nederland.
Beetje hetzelfde verhaal als de Indy500 waarschijnlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |