..........Zolang je ze maar dichthoudt niet, volgens mij........quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:40 schreef akveor het volgende:
Is dit niet eigenlijk superslecht voor je ogen zo zonder brilletje?
[ afbeelding ]
Klopt...zelfde geld voor je mond...je kunt anders lelijke blaren en/of blaasjes krijgen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:43 schreef loisie het volgende:
[..]
..........Zolang je ze maar dichthoudt niet, volgens mij........
Komt het Live op de RNN7 Stream?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:34 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
in rotterdam
interview voor RNN7
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:33 schreef Kinga het volgende:
Maar Mike heeft dus een dochter? Waarom zei ie dan met kerst dat ie geen kinderen had?
bedankt !!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:00 schreef Margo37 het volgende:
Van nowlive:
intervieuw is al weer afgelopen ,werd niks bijzonders gezegt natuurlijk wel over Huubs actie laatst met dat plasma scherm,
hij kan het niet laten om te laten weten dat huub het niet meer zag zitten,voor de rest niets over de ongeldige winst in de k1 wedstrijd
zieligheid ten top, die 2 klojoosquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:09 schreef Desii het volgende:
Amanda en Mike willen een travestiet uitnodigen, die Huub moet gaan versieren![]()
Dit is toch geen doen meer.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:09 schreef Desii het volgende:
Amanda en Mike willen een travestiet uitnodigen, die Huub moet gaan versieren![]()
Mikey kent ene Mandy, eigenlijke naam is Sjonnie( goh). Hij/zij zit op de Wallen dus zal hij toch eerst naar buiten moeten om hem/haar uit te nodigen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:09 schreef Desii het volgende:
Daar had hij het gisteren ook al over, hij het het overleggen met achterquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:09 schreef Desii het volgende:
Nou ja, want jongen jongen jongen, dat gaat hi-fucking-larisch worden!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:17 schreef Varen het volgende:
[..]
Daar had hij het gisteren ook al over, hij het het overleggen met achter
omdat hij net als de meeste hier niet objectief isquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:14 schreef blomst het volgende:
mIKE WIL RAAG dat er nog een gastspeler in de kooi komt die naar hun trekt dan is het eerlijker, 4 tegen 4.
Waarom hoorde je hen er niet over toen zij in de meerderheid waren?
Adem in ... en adem uit! Alles zal reg kom!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:20 schreef noekje het volgende:
Nou ja, want jongen jongen jongen, dat gaat hi-fucking-larisch worden!
Een travestiet die Huub gaat versieren!!![]()
![]()
Jezus, hoe komen ze daar op?? Zo ontzettend, zo.. zo..
ik wil dood
vandaar dat yuri de grootste en dikste beker heeft gekregenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:44 schreef mazaru het volgende:
- knip -
Artikel 20. NEERGAAN DOOR EEN FOUTIEVE STOOT, TRAP OF HANDELING
1. Indien een vechter blijkens zijn reactie neergaat tengevolge van een ongeoorloofde stoot, trap of handeling van zijn tegenstander en de scheidsrechter heeft de ernst van deze overtreding geconstateerd, dan is de scheidsrechter verplicht de vechter welke deze verboden stoot, trap of handeling heeft gepleegd, onmiddellijk te diskwalificeren. De scheidsrechter is in dat geval verplicht de juryleden in kennis te stellen van zijn beslissing. De vechter die is neergegaan zal tot winnaar worden uitgeroepen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:20 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
ik wil dood
Cheer up, we trekken je er wel doorheen. En, speciaal voor jou en wie het gemist heeft, nog een keer de spam die ik vandaag kreeg:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:20 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
ik wil dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |