idemquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ja, daar ben ik opgehouden met lezen
:pquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:32 schreef Buschetta het volgende:
haha vrouwen die in hun slaap praten.
Mijn vriendin was op zoek naar een nieuwe mobiel....
s'nachts -> Deze heeft ook een mooie mp3 speler
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:32 schreef Buschetta het volgende:
haha vrouwen die in hun slaap praten.
Mijn vriendin was op zoek naar een nieuwe mobiel....
s'nachts -> Deze heeft ook een mooie mp3 speler
Gehehequote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:31 schreef Smeej het volgende:
hehehe ik doe het ook vaak...
laatst nog... in mijn lucide droom... riep ik drie keer keihard: HOERA HOERA HIEPER DE PIEP HOERA HOERA
en ook vaak dat ik mijn vriend gezellig meeneem in de nacht om te gaan slaapwandelen!
En TS eigenlijk wel... als ik vroeger wat had gedaan wat niet mocht dan wachtte mijn ouders meestal tot ik echt sliep en vroegen het dan aan mij... god god god wat een (h)eerlijk kind ben ik toch![]()
![]()
hallo?? vriendinnen zelf aanbod hier hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:34 schreef Synthesist het volgende:
verkapt "ik heb een vriendin topic"
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:31 schreef Smeej het volgende:
hehehe ik doe het ook vaak...
laatst nog... in mijn lucide droom... riep ik drie keer keihard: HOERA HOERA HIEPER DE PIEP HOERA HOERA
Wat voor kutkloon ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:37 schreef joramvandeslooze het volgende:
als je er erg last van hebt... ik heb een boot
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:37 schreef joramvandeslooze het volgende:
Dat hoop je inderdaad maarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mijn vriendin was laatst 'n rondje aan 't geven aan 't hele café
Ik hoop dat ze dat alleen in haar slaap doet
Hartstikke lief. Alleen kon ik de geur van gebakken eieren in het midden van de nacht niet echt waarderenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
Maar dat hij het maakt is dan wel weer heel lief.
Dat is dan weer een beetje flauwquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hartstikke lief. Alleen kon ik de geur van gebakken eieren in het midden van de nacht niet echt waarderen.
ik had die uitsmijter in je gezicht gedruktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:39 schreef Copycat het volgende:
Ik schijn er ook een handje van te hebben. Zo maande ik een vriendje ooit om midden in de nacht een uitsmijter voor me te maken. Wat ie dan ook deed. Waarna ik slaapdronken zei dat ik toch niet zo gek was om midden in de nacht om gebakken eieren te vragen? Laat staan ze op te eten.
Whislle !??!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:39 schreef Copycat het volgende:
Ik schijn er ook een handje van te hebben. Zo maande ik een vriendje ooit om midden in de nacht een uitsmijter voor me te maken. Wat ie dan ook deed. Waarna ik slaapdronken zei dat ik toch niet zo gek was om midden in de nacht om gebakken eieren te vragen? Laat staan ze op te eten.
En bij een ander zat ik midden in de nacht rechtop in bed om heel hard te roepen: " In fact don't take it seriously, we're only bugging!" (Whislle) om vervolgens weer heerlijk verder te slapen. En hem de volgende dag met grote ogen aan te kijken toe ie me vertelde over mijn nachtelijke rapsessie.
quote:
Ja hallo! In mijn beleving stond hij opeens uit het niets met die uitsmuiter voor mijn neus. Kon me niets meer van mijn 'opdracht' herinneren.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:42 schreef Homdeck het volgende:
ik had die uitsmijter in je gezicht gedrukt
Whistle!quote:
Ja, dat snap ik ook wel dat je er niets meer van weet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Ja hallo! In mijn beleving stond hij opeens uit het niets met die uitsmuiter voor mijn neus. Kon me niets meer van mijn 'opdracht' herinneren.
De volgende ochtend heb ik 'm natuurlijk uitgebreid bedankt.
quote:JAAAA dan . . "giechel"
En toen ik nog thuiswoonde heeft mijn moeder het weleens heel bont gemaakt.quote:Kom je nou mee?
quote:Moeder: HAHAHAHAHAHAHA
Vader: Wat is er?
Moeder: Moet je die aap zien dansen!!!
Vader: Huh????![]()
Moeder:DIE AAP
Vader:![]()
Moeder:![]()
Vader:..
![]()
euh... Heeft iemand een hobby en de helft van de mensen hier lacht daarom? Iets te compenseren ofzo?quote:
\quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:08 schreef B-FliP het volgende:
[..]
euh... Heeft iemand een hobby en de helft van de mensen hier lacht daarom? Iets te compenseren ofzo?
trieste figuren...
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Maar waarom had je haar knutselspullen opgeruimd dan?
Nee ben juist niet zo'n knutselaar.... en al helemaal geen knutselaar die in het bezit is van knutselspullenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:11 schreef Robar het volgende:
[..]
Jij bent "professioneel knutselaar"?
quote:I hear all the secrets that you keep,
When your talking in you're sleep!
Pheno moet eens wat minder sushi eten!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:24 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn man riep pasgeleden, in zijn slaap, opeens keihard: WASAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABIII!!!!!
Ik vloog half gillend het bed uit. Wordt hij wakker en vraagt waarom ik zo gil....
doe hier dan ook even een editjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:28 schreef n00cL30n het volgende:
Doet me denken aan een leuk nummertje:
The Romantics - Talking in your sleep
[..]
Done!quote:
Zo ben ik ooit eens boos geweest op mijn man omdat hij de hond moes uitlaten van me en dat niet deed.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik wist dat ik regelmatig in mijn slaap praat en dat dat wijf van mij dan gaat meepratenmaar vannacht werd ik voor het eerst wakker van haar:
Zij: Waarom heb je mijn knutselspullen opgeruimd?
Ik: WTF![]()
Zij: Ja negeer me maar weer
Ik: weltrusten
Zij: Wanneer ga je het opruimen dan?
Ik: Waar heb je het over!!??![]()
Zij: Laat maar weer...![]()
Ik:.....![]()
In plaats van dat ik haar had moeten ondervragen en hopen dat ze eerlijk antwoord geeft ga ik weer slapen!
Wie? Danny Blind??? Later was je zeker bang dat hij je zou aanrijden in je droomquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:49 schreef _Arual_ het volgende:
Oh, en ik ben toen ik een jaar of 16 was, tijdens het WK voetbal, een keer slaapwandelend (unicum) naar de kamer van mijn ouders gegaan. En toen vroeg ik ze wie die voetballer met die toffe krullen was.
Ik vraag me nog steeds af wie ik daarmee bedoeld heb.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik schijn dat ook te doen en volgens insiders kun je mij helemaal uithoren...![]()
![]()
Ik haat knutselspullenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:39 schreef de_boswachter het volgende:
Knutselspullen?
WTF.
Neuk jij een kleuter ofzo ?![]()
Ja herkenbaar, dat je je vantevoren voorneemt als dat ooit gebeurt dat je haar de meest ranzige seksfantasien gaat ontfutselen. Maar als het dan gebeurt denk je alleen maar:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
In plaats van dat ik haar had moeten ondervragen en hopen dat ze eerlijk antwoord geeft ga ik weer slapen!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:49 schreef _Arual_ het volgende:
Oh, en ik ben toen ik een jaar of 16 was, tijdens het WK voetbal, een keer slaapwandelend (unicum) naar de kamer van mijn ouders gegaan. En toen vroeg ik ze wie die voetballer met die toffe krullen was.
Ik vraag me nog steeds af wie ik daarmee bedoeld heb.
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:07 schreef -En4Cer- het volgende:
Zo lang het bij praten blijft![]()
Ik droomde laatst dat ik naast mn vrienden fietste, toen er een grote vrachtwagen op ons af kwam rijden.
Toen mn vriendin niet uit wilde wijken voor die vrachtwagen, ben ik over haar heen gesprongen, om vervolgens hoog tegen de kast aan te springen.. pijnlijk wakker worden zeg ik je.
Dat ken ik!quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:31 schreef zwartedoos het volgende:
Ik praat ook in mijn slaap, meestal wordt ik er zelf wakker van
Wat voor rondje, wat voor café. Wel even duidelijk blijven hequote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mijn vriendin was laatst 'n rondje aan 't geven aan 't hele café
Ik hoop dat ze dat alleen in haar slaap doet
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:37 schreef joramvandeslooze het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:23 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad
Zo herleefde ik in mijn slaap eens een voetbalwedstrijd die ik in het verleden gespeeld heb.
Op een gegeven moment neemt de tegenstander een corner en ik wil de bal uitverdedigen met mijn hoofd.
Dus ik maak vol overgave een "kopstootbeweging", sla ik ongelofelijk hard met mijn voorhoofd tegen de muur aan.
Het kalk kwam van het plafond, maar ik had wonder boven wonder alleen maar lichte hoofdpijn en een grote rode plek op mijn voorhoofd.
En ik schijn mijn vriendin ook weleens geslagen te hebben in mijn slaap. (dus niet per ongeluk bij het omdraaien, maar een gerichte vuistslag)
dat had ik ook alleen dan met mijn goudvisquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:45 schreef roffelpantoffel het volgende:
Ik lag te dromen dat ik mijn vriendin lag te ketsen, werd ik wakker met mijn tampeloeres in een knuffelbeest :\
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:37 schreef joramvandeslooze het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik praat (lees: keihard) ook in mn slaap.
Een paar weken geleden ging ik tellen in mijn slaap, 1, 2 , 3 + aanwijsgebaren erbij.
Soms word ik ook wakker van mezelf, dat is minder.
Ja..en ik heb een puntenslijper...whats your pointquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:37 schreef joramvandeslooze het volgende:
Is het daarom ook je ex?quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:33 schreef LasTeR het volgende:
Mijn ex ging al slapen terwijl ik nog TV keek, na een half uurtje/uurtje ging ze keihard janken en tegen me aan kruipen.Ik had werkelijk géén idee waar het over ging.
*kuch* Joran *kuch*quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja..en ik heb een puntenslijper...whats your point
Ze deed altijd te moeilijk over dingen en te emotioneel dus veel janken.quote:
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:34 schreef Synthesist het volgende:
verkapt "ik heb een vriendin topic"
huilliequote:Op woensdag 20 februari 2008 11:54 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ze deed altijd te moeilijk over dingen en te emotioneel dus veel janken.
Welcome to the real world.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:54 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ze deed altijd te moeilijk over dingen en te emotioneel dus veel janken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |