Oh normaal vind ik die live versies altijd heel gaaf, maar dit is echt ronduit SLECHTquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:29 schreef June. het volgende:
Oef, die Shary-An van the Voice, deed van de week Adele na bij 3FM![]()
![]()
![]()
Wat is ze toch goed.quote:Op zondag 3 april 2011 19:50 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ja, maar die zijn onbruikbaar aangezien je mij meer hoort jallen dan echt Adele hoort zingen!![]()
Dit filmpje is van een man die 2 plaatsen achter me stond:
Lowlands?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
ALs troost luister ik maar de CD
Edit: Coen van 3fm twitterde zojuist: coen3fm Coen Swijnenberg
Sorry voor m'n jaloersmakende tweets over #Adele. Het goede nieuws is dat ze nog dit jaar terug komt! Snel meer daarover.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ooh moet daar dan heen, baal zo dat ik er vrijdag niet bij wasquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
ALs troost luister ik maar de CD
Edit: Coen van 3fm twitterde zojuist: coen3fm Coen Swijnenberg
Sorry voor m'n jaloersmakende tweets over #Adele. Het goede nieuws is dat ze nog dit jaar terug komt! Snel meer daarover.
![]()
![]()
![]()
![]()
Whut wat?!quote:Op donderdag 21 april 2011 14:08 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Iemand al meer informatie over de kaartverkoop voor de HMH 20 oktober?!
Ja, bij de welbekende ticketwebshops kan je nu al het zesdubbele betalen voor een concert dat officieel nog niet eens aangekondigd is...quote:Op donderdag 21 april 2011 14:08 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Iemand al meer informatie over de kaartverkoop voor de HMH 20 oktober?!
ff gegoogled en yep...quote:Op donderdag 21 april 2011 14:40 schreef Brici het volgende:
[..]
Uhu WHAT! is dat bekend dat ze komt dan?!
quote:Adele geeft op 20 oktober 2011 een geweldig concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Op 8 april betoverde Adele ook al de Paradiso. Nu komt de Britse zangeres opnieuw naar Nederland! Fans van Adele mogen dit concert in de Heineken Music Hall niet missen. Adele Laurie Blue Adkins brak door met de hit Chasing Pavements.
Bron: www.ticketsnederland.nlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |