het mooi hiervan is dat hij clinton nu vastheeft gezet, ze kan hem niet erop afkraken zonder als een cliche politicus over te komen, en ze moet hem aanvallen om het verschil te maken voor ohio en texas.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:58 schreef Qomolangma het volgende:
Twee vrijwel foutloze antwoorden van Obama.
heey tot hoelaat duurt dit debat?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:09 schreef popolon het volgende:
Obama loopt warm nu en komt wat los. Goede anticipatie op de 'aanval' van Clinton.
Onhaalbaar in zo'n korte tijd. Hoeft ook niet meteen zo drastisch.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ergens vrees ik dat het sws niet gaat gebeuren die universal healthcare, maar goed.
Ja, helaas.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:19 schreef Qomolangma het volgende:
Clinton gooit dit debat nu al een paar keer de naam Edwards in haar statements.
Het is een teken aan de wand.
Ik vind van niet ze zijn allebei te dominant om in de schaduw van de ander te staan.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:18 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens zou ik het beter vinden dat ze zouden samenwerken op one ticket.
Gore was onder Clinton ook niet een schaduw. Misschien kunnen ze het vice-presidentschap zelfs nog verder oprekken en dus een andere inhoud geven?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik vind van niet ze zijn allebei te dominant om in de schaduw van de ander te staan.
Dat klopt wrs wel; hoewel hij er wel een populistische draai aangeeft. Al dat geld zou ten goede komen aan mensen die zouden studeren, of in de economie gepompt etc. Zo eenvoudig is dat ook niet, want voor Bush was er geen Irak-oorlog en werden die doelen ook onvoldoende bereikt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:28 schreef popolon het volgende:
En weer lekker. Goede punten ipv Clinton aan te vallen meteen richting McCain en een paar keer die belachelijke bedragen noemen die verspilt worden in Iraq.
Ja klopt, en daarom staat mij de professie van politicus me ook wat tegen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:32 schreef popolon het volgende:
Ja goed maar een debat zonder wat populistische aanhalen moet ik nog tegenkomen.
Hij is net zo oud als ik, 46, ik voel me nog fit.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:39 schreef Qomolangma het volgende:
Obama klinkt bij zijn laatste antwoord over de superdelegates wat moe en stroef, zeker niet meer zo duidelijk en snel als in het begin - twee uur is ook lang voor een 1on1 debat.
jij staat onder minder drukquote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:42 schreef Ryan3 het volgende:
En ik heb meer bier op, heb meer stress gehad en ben langer op.
Mm, dat is niet geheel waar hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
jij staat onder minder druk![]()
Tja, ze valt toch wat tegen idd.quote:hillary gaat weer op de sympathieopwektour, hoop dat ze niet gaat huilen
Niks dan bewondering.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:42 schreef Ryan3 het volgende:
En ik heb meer bier op, heb meer stress gehad en ben langer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |