abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 maart 2011 @ 21:54:12 #126
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_93613670
quote:
6s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:02 schreef innepin het volgende:
Subtiel schopje!
Nadat we gisteren enkele uren in spanning hebben gezeten toen de laptop spontaan ineens nergens op meer reageerde (ondertussen doet ie het spontaan weer, wat mij ook nogal angstig maakt) bedacht ik dat 't wel handig was om binnenkort een keer een nieuwe te kopen vóórdat de huidige het begeeft. Bovendien is de huidige een onding.
Nou heb ik wel wat verstand van software, maar van hardware weet ik niets. Dus de vraag: wie helpt mij met kiezen?

- Ik heb nu een Toshiba kloteding. Ik had daarvoor altijd Acers, en die bevielen veel beter. Ik wil dus in principe weer een Acer.
- Ik wil graag een computer die niet een kwartier overstuur raakt als ik Photoshop open. }:|
- Ik speel eigenlijk geen zware spellen op de computer. Maar - grafisch en qua geheugen- moet 't wel in orde zijn voor Photoshop, Illustrator, Indesign enzo. (Dus die programma's moet ie allemaal aankunnen, wat mijn huidige dus ook niet kan }:| )
- Ik heb nu een 17 inch scherm en eigenlijk is dat overdreven, want het kreng is zo groot, lomp en zwaar dat je 't nauwelijks een laptop kan noemen.

Oh en ik heb niet meer dan 600 euro -O-
Tips? Aanbevelingen, afradingen?
Tips:

- Neem liever geen Acer, mits je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten. Geef liever iets meer uit of mindere specs en een beter merk.
- Geen enkele nieuwe laptop stopt ermee bij het openen van Photoshop.
- Neem een laptop met een redelijke videokaart en redelijke processor. Een i3 met GT420M bijvoobeeld zou prima zijn.
- Dan neem je een 15,x".

De nieuwe Dell XPS 15 met Sandy Bridge i3 en GT525M videochip zou al perfect zijn voor jou. Komt totaal uit op 630 euro incl verzendkosten. Vaak kun je op internet nog wel een code vinden voor 5% korting, zit je op 600 euro en heb je echt een mooie laptop.

Of voor een paar tientjes minder de Asus K52JE-EX229V. Deze heeft echter niet mijn voorkeur, de Dell is sneller, vind ik mooier, heeft USB 3.0 en een betere bouwkwaliteit.
pi_93613998
Dank voor je reactie. Wat is er mis met Acer? Ik heb begrepen dat de prijs/kwaliteitverhouding prima is. En ik heb er zelf natuurlijk goede ervaringen mee :)

Mja mijn laptop stopt er dus wel een minuutje of twee mee als ik Photoshop open :') Klote Toshiba.

Ik wil best een redelijke videokaart en processor kiezen, maar al die nummers en letters zeggen mij dus helemaal niets.

15.nogwat" leek mij idd ook wel wat.

En bedankt voor de Delltip, ik ga ernaar kijken!

En tot slot: mits is niet hetzelfde als tenzij. Het is zelfs het tegenovergestelde.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 3 maart 2011 @ 22:30:17 #128
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_93616601
quote:
6s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:57 schreef innepin het volgende:
Dank voor je reactie. Wat is er mis met Acer? Ik heb begrepen dat de prijs/kwaliteitverhouding prima is. En ik heb er zelf natuurlijk goede ervaringen mee :)

Mja mijn laptop stopt er dus wel een minuutje of twee mee als ik Photoshop open :') Klote Toshiba.

Ik wil best een redelijke videokaart en processor kiezen, maar al die nummers en letters zeggen mij dus helemaal niets.

En tot slot: mits is niet hetzelfde als tenzij. Het is zelfs het tegenovergestelde.
Acer is over het algemeen een niet zo goed merk, er gaan er nogal veel stuk zeg maar. Ze worden slecht ontworpen mbt. warmteafvoer en kieren / sleuven waar vuil door in de laptop kan komen (met alle gevolgen van dien). Ook zijn de gebruikte materialen (beeldschermpaneel, behuizing) meestal niet zo goed. Maar daar is de prijs dan ook naar.

Toshiba is helemaal niet zo'n klotemerk. Ook Dell, Asus, Sony en Apple laptops kunnen stuk gaan.

Ik begrijp dat die nummers en cijfers je niet zo veel zeggen. Onthoud maar gewoon dat je minimaal een i3 moet hebben en liever nog een i5. De 'nieuwe' types hebben allemaal een code na i5/i3, als 2xxxM of 2xxxE, die zijn over het algemeen sneller dan de oude types, 370m/380m/540m/560m.

Makkelijk te onthouden, de nieuwe processoren hebben i3/i5 en dan een type met 5 karakters met een '2' erin ;)

De videokaart is niet extreem belangrijk voor jou aangezien je geen spellen speelt. Zo lang er iets van Geforce 4xxM/5xxM of ATI HD5xxx/HD6xxx staat zit je wel goed.

4 GB intern geheugen is een pré, al is 3 GB ook wel voldoende. Ook zou een 7200 RPM (rotations per minute) harde schijf leuk zijn, al verwacht ik niet dat je dit in jouw prijsklasse kunt verwachten.

Als je interesse hebt kan ik wel naar je laptop kijken overigens, misschien kan ik hem wel repareren. Dat doe ik als 'bijverdienste' in de avonduren zeg maar, mee begonnen voor medestudenten toen ik nog studeerde, maar beetje blijven hangen zeg maar :') Laat maar weten.

Excuses voor mijn blunder, moe/druk/snelheid erin houden etc. zijn mijn smoesjes :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 maart 2011 @ 23:04:03 #129
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_93618929
Acer is voor mij nooit meer een optie. Heb er te veel vroegtijdig zien overlijden om dat merk nog serieus te kunnen nemen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_94069647
Wil voor me dochter een laptop kopen, na wat rond gekeken te hebben online en in winkels kwam ik op deze twee uit. Budget is 500 euro.

http://www.bcc.nl/product/asus-k52nsx227v
http://dixons.nl/artikel/(...)N_15%2C6%22_notebook

De ene heb een processor Intel Core i3 en de andere AMD Athlon2
Verder zijn ze bijna hetzelfde volgens mij.
De laptop is voornamelijk voor school werkzaamheden, Powerpoints maken, social netwerken en foto bewerking.
Kan iemand mij als leek advies geven wat de beste keus qua Kwaliteit en Processor ?
Loslaten, is het ultieme houden van.
  zondag 13 maart 2011 @ 23:22:09 #131
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_94075287
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef Noelle06 het volgende:
Wil voor me dochter een laptop kopen, na wat rond gekeken te hebben online en in winkels kwam ik op deze twee uit. Budget is 500 euro.

http://www.bcc.nl/product/asus-k52nsx227v
http://dixons.nl/artikel/(...)N_15%2C6%22_notebook

De ene heb een processor Intel Core i3 en de andere AMD Athlon2
Verder zijn ze bijna hetzelfde volgens mij.
De laptop is voornamelijk voor school werkzaamheden, Powerpoints maken, social netwerken en foto bewerking.
Kan iemand mij als leek advies geven wat de beste keus qua Kwaliteit en Processor ?
Duidelijk de eerste, omdat het geen Acer is.
  zondag 13 maart 2011 @ 23:22:59 #132
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_94075326
quote:
6s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:57 schreef innepin het volgende:

En wat is het geworden? ;)
pi_94082164
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 23:22 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Duidelijk de eerste, omdat het geen Acer is.
U geen fan van Acer dus.
Maar qua processor wat is de betere optie ?
  maandag 14 maart 2011 @ 09:33:54 #134
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_94083205
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 08:46 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

U geen fan van Acer dus.
Maar qua processor wat is de betere optie ?
De Acer heeft een betere processor.

Maar koop liever een geheel andere laptop als die jij hier noemt, deze bijvoorbeeld: http://www.4launch.nl/sho(...)p-4-productid-099891

Maak gebruik van een promotie als deze: https://www.lenovo-promotions.com/nl/notebook en je hebt hem voor 350 euro ^O^
pi_94089376
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

De Acer heeft een betere processor.

Maar koop liever een geheel andere laptop als die jij hier noemt, deze bijvoorbeeld: http://www.4launch.nl/sho(...)p-4-productid-099891

Maak gebruik van een promotie als deze: https://www.lenovo-promotions.com/nl/notebook en je hebt hem voor 350 euro ^O^
Dank voor het meedenken maar koop liever in een winkel waar ik op terug kan vallen als er problemen zijn ed. Het merk wat u nu aanbeveelt zegt me helemaal niks .
  maandag 14 maart 2011 @ 12:49:13 #136
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_94089623
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:41 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Dank voor het meedenken maar koop liever in een winkel waar ik op terug kan vallen als er problemen zijn ed. Het merk wat u nu aanbeveelt zegt me helemaal niks .
Misschien zegt het je niks, maar neem maar van mij aan dat het een beter product is dan een Acer. Maar doe ermee wat je wil, als de Acer defect is neem ik hem graag van je over voor een zacht prijsje ;)

Het terug kunnen vallen op een winkel is voor mij echt een overrated argument. Er zijn webshops met een betere service dan bepaalde 'echte' winkels. En de kans dat je er in de garantieperiode nog eens naartoe moet is nou niet heel erg groot.
pi_94140399
Ben van plan een notebook te kopen. Gebruik hem voornamelijk voor e-mail, office, internet en opslaan van foto's.

Is onderstaand idee iets ?? Of heeft iemand andere aanbevelingen. Budget max. 500 euro.

http://www.centralpoint.n(...)f-ty207v-num-357999/
pi_94142486
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 23:22 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En wat is het geworden? ;)
Nog niks, ben nog in de oriënterende fase ;)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_94850875
Beste mensen,

Heb een beetje rondgekeken maaaaaaarrr het volgende probleem.
Ik zoek een laptop met een aardig groot scherm, HDMI aansluiting die ook HD films kan afspelen op mijn TV. Verder wil ik er mee gamen enzo ( Football Manager, red alert enzo ) .

Mijn budget is 600 euro, weet iemand misschien een goede aanbieding of sowieso waar ik op moet zoeken ? Met vriendelijke groet,

Ik
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:50:01 #140
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_94886411
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:07 schreef Leonos het volgende:
Beste mensen,

Heb een beetje rondgekeken maaaaaaarrr het volgende probleem.
Ik zoek een laptop met een aardig groot scherm, HDMI aansluiting die ook HD films kan afspelen op mijn TV. Verder wil ik er mee gamen enzo ( Football Manager, red alert enzo ) .

Mijn budget is 600 euro, weet iemand misschien een goede aanbieding of sowieso waar ik op moet zoeken ? Met vriendelijke groet,

Ik
Neem deze, hou je nog 100 euro over ook ^O^

http://www.dunnet.nl/ProductDetails.aspx?en=20065441&src=TWK

Of deze:

http://www.4launch.nl/sho(...)350m--500gb/tweakers

of deze:

http://www.pcstraat.nl/asus-k72ju-ty001v.html

De Toshiba heeft een snellere videokaart, de Asus een snellere processor en de HP is het goedkoopst. Met jouw eisen zou ik voor de Toshiba gaan aangezien de processor tegenwoordig zelden de bottleneck is in games en iedere i3 snel genoeg is voor wat jij ermee wilt gaan doen. En het scheelt je 3 tientjes.

Ik denk dat zelfs de goedkope HP al voldoende voor je is eigenlijk :)

[ Bericht 28% gewijzigd door leolinedance op 01-04-2011 01:01:01 ]
pi_94898100
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:50 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Neem deze, hou je nog 100 euro over ook ^O^

http://www.dunnet.nl/ProductDetails.aspx?en=20065441&src=TWK

Of deze:

http://www.4launch.nl/sho(...)350m--500gb/tweakers

of deze:

http://www.pcstraat.nl/asus-k72ju-ty001v.html

De Toshiba heeft een snellere videokaart, de Asus een snellere processor en de HP is het goedkoopst. Met jouw eisen zou ik voor de Toshiba gaan aangezien de processor tegenwoordig zelden de bottleneck is in games en iedere i3 snel genoeg is voor wat jij ermee wilt gaan doen. En het scheelt je 3 tientjes.

Ik denk dat zelfs de goedkope HP al voldoende voor je is eigenlijk :)

Oeh, die Toshiba lijkt me wel wat. Bedankt voor het uitzoeken, ik neem hem mee in mijn onderzoek ;)
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:00:38 #142
144685 BobdG
..dùs..
pi_94898906
Even een balletje opgooien in dit topic. Voor mijn opleiding heb ik een nieuwe laptop nodig. De opleiding start in september dus tijd genoeg, maar ik wil me graag goed voorbereiden.

Op het moment heb ik al ruim 3 jaar een Acer laptop, nee Leolinedance, die bevalt me prima! Echter, uit principe altijd met zorg mee omgegaan, doe ik met al mn spullen :) dus misschien dat 'ie het daarom nog doet.
Na 3 jaar deze laptop gebruikt te hebben komen er wel wat gebreken aan het licht, zo verschijnen er wat barstjes bij de scharnieren (bekend probleem, ook bij niet-Acer-laptops, maar ik vind dit na 3 jaar geen probleem) daarnaast is ook de hardware verouderd.

Ik zoek een laptop nodig die vooral snel is (minimaal i3, liever i5 - i7), minimaal 4gb ram en een hoge resolutie display heeft (vanwege het gebruik van het Adobe pakket (design, web, print, weinig video/3d). De hoeveelheid opslag is van minder belang, in dit segment starten volgens mij alle laptops bij 500gb, is voldoende.

Daarnaast nog 2 tal eisen: maximaal 15,** " (heb nu 17", dat is te groot / zwaar) en vooral een stevige laptop.

Met die eisen kwam ik al snel uit bij een Macbook Pro 13" - 15" vanwege de aluminium unibody alleen ik vraag me vaak af of het het extra geld waard is. De specs van de Macbook Pro zijn voor (veel) minder geld terug te vinden in niet-Apple laptops. OS maakt me overigens niet zoveel uit.

Heeft iemand een suggestie?
-
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:53:39 #143
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_94900869
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:00 schreef BobdG het volgende:
Even een balletje opgooien in dit topic. Voor mijn opleiding heb ik een nieuwe laptop nodig. De opleiding start in september dus tijd genoeg, maar ik wil me graag goed voorbereiden.

Op het moment heb ik al ruim 3 jaar een Acer laptop, nee Leolinedance, die bevalt me prima! Echter, uit principe altijd met zorg mee omgegaan, doe ik met al mn spullen :) dus misschien dat 'ie het daarom nog doet.
Na 3 jaar deze laptop gebruikt te hebben komen er wel wat gebreken aan het licht, zo verschijnen er wat barstjes bij de scharnieren (bekend probleem, ook bij niet-Acer-laptops, maar ik vind dit na 3 jaar geen probleem) daarnaast is ook de hardware verouderd.

Ik zoek een laptop nodig die vooral snel is (minimaal i3, liever i5 - i7), minimaal 4gb ram en een hoge resolutie display heeft (vanwege het gebruik van het Adobe pakket (design, web, print, weinig video/3d). De hoeveelheid opslag is van minder belang, in dit segment starten volgens mij alle laptops bij 500gb, is voldoende.

Daarnaast nog 2 tal eisen: maximaal 15,** " (heb nu 17", dat is te groot / zwaar) en vooral een stevige laptop.

Met die eisen kwam ik al snel uit bij een Macbook Pro 13" - 15" vanwege de aluminium unibody alleen ik vraag me vaak af of het het extra geld waard is. De specs van de Macbook Pro zijn voor (veel) minder geld terug te vinden in niet-Apple laptops. OS maakt me overigens niet zoveel uit.

Heeft iemand een suggestie?
Eerst even over het Acer verhaal: Het kan inderdaad zo zijn dat een Acer gewoon blijft werken. Ik heb hier een Travalmate gehad, dat was ook geen verkeerde laptop. Maar over het algemeen gaan Acer laptops eerder stuk dan andere laptops. Dat zie je ook van binnen, goedkope materialen, gammele constructies en geen aandacht besteed aan hitte-afvoer en mogelijkheid tot vuilophoping.

Het probleem van de scharnieren is toch nogal wat! En nee, er zijn heel veel laptops die dat helemaal niet hebben na 3 jaar! Dus doe nou niet van "ach, het beestje is 3 jaar oud dus hij mag nu wel kaptop gaan". En daarbij heb je het over 'problemen', dus ik neem aan dat er nog meer is?

Maar goed, koop anders weer zo'n (relatief) goedkope Acer als je er zo tevreden over bent. Maar stel dan wel je eisen bij, want deze zijn doorgaans niet bepaald stevig...

On-topic:

Ik raad je aan te kijken naar:

Dell XPS 15, met i5 Sandy Bridge, met RGB scherm _O_ Koop het extra geheugen overigens niet bij Dell, oplichters :P

Een Macbook is altijd mooi natuurlijk, maar wel prijzig en niet bijzonder geschikt om spellen op te spelen, mocht je dat willen. Kijk er ook even naar of alle software die jij wil gaan draaien er ook voor Mac OS is.

edit:

De Dell XPS 15, zoals ik hem ongeveer zou samenstellen:

Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT – Nederlands
2e generatie Intel® Core™ i5-2410M Processor 2,3 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 2,9 GHz
Besturingssysteem Windows®: herstelmedia niet inbegrepen
Geen productiviteitssoftware geselecteerd
1 jaar Collect & Return Hardware Support inbegrepen bij uw pc
Geen Accidental Damage-support
DataSafe online back-up van 2GB – licentie van 1 jaar
McAfee® SecurityCenter - beveiliging van 15 maanden - Nederlands
15.6 FHD B+RGLED TL (1920x1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera (geweldig scherm) 9~
4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 [2 x 2.048]
8x optisch dvd+/-rw-station
500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
1GB NVIDIA® GeForce® GT 525M Graphics Card

Totaalprijs, incl btw en verzendkosten: ¤ 928,- (en vaak kun je nog wel een bon vinden met 5% korting over de prijs van de laptop, dan komt ie onder de ¤ 900,- uit.

[ Bericht 7% gewijzigd door leolinedance op 01-04-2011 14:00:56 ]
pi_95059525
Wellicht kunnen jullie me helpen met een klein keuzeprobleem waar ik voor sta.

M'n vriendin is toe aan een nieuwe laptop, en wil per sé een Sony Vaio. Ik ben niet zo thuis in de laptop/notebook wereld, maar de meeste 'kenners' die ik er over heb gesproken zeggen: 'prima spul, die Vaio's, maar neem liever een Asus/Dell ivm meer waar voor je geld'.

Hoe dan ook, dat is dus tegen dovemansoren, want het moet hoe dan ook een Sony worden

Vraag is alleen; welke van deze twee moet ze nu kopen? (17" scherm geniet de voorkeur)

http://www.laptopshop.nl/product/121912/Sony-Vaio-VPC-EF4E1E.html

http://www.laptopshop.nl/product/121909/Sony-Vaio-VPC-EC4L1E.html

Ik snap uiteraard de verschillen zoals verschillende harddisk grootte, maar is die i3 bv. de 170 euro extra waard ten opzichte van de AMD X2?

En in hoeverre is het fijn om die iets betere grafische kaart te hebben (Radeon 4250 vs. 5470), als je alleen films kijkt en verder geen games speelt?

Iemand? :)
  dinsdag 5 april 2011 @ 10:31:40 #145
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_95060778
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 april 2011 09:42 schreef EMCioran het volgende:
Wellicht kunnen jullie me helpen met een klein keuzeprobleem waar ik voor sta.

M'n vriendin is toe aan een nieuwe laptop, en wil per sé een Sony Vaio. Ik ben niet zo thuis in de laptop/notebook wereld, maar de meeste 'kenners' die ik er over heb gesproken zeggen: 'prima spul, die Vaio's, maar neem liever een Asus/Dell ivm meer waar voor je geld'.

Hoe dan ook, dat is dus tegen dovemansoren, want het moet hoe dan ook een Sony worden

Vraag is alleen; welke van deze twee moet ze nu kopen? (17" scherm geniet de voorkeur)

http://www.laptopshop.nl/product/121912/Sony-Vaio-VPC-EF4E1E.html

http://www.laptopshop.nl/product/121909/Sony-Vaio-VPC-EC4L1E.html

Ik snap uiteraard de verschillen zoals verschillende harddisk grootte, maar is die i3 bv. de 170 euro extra waard ten opzichte van de AMD X2?

En in hoeverre is het fijn om die iets betere grafische kaart te hebben (Radeon 4250 vs. 5470), als je alleen films kijkt en verder geen games speelt?

Iemand? :)
De videokaart maakt niet zo veel (zeg maar niks) uit voor films. De i3 processor is wel een stuk sneller dan die AMD. Gaat ze de laptop ook meenemen naar buiten? Dan is een kleinere (15") laptop wel aan te bevelen.
pi_95153688
Hoi,

Ik was van plan de volgende laptop aan te schaffen maar wil graag van te voren weten of deze CPU ook last heeft van de sandy bridge bug, anders word het me een net iets te duur geintje..

http://www.laptopshop.nl/product/120995/asus-n53sv-sz016v.html

Het is wel een Sandy Bridge CPU, maar is deze ook getroffen door de bug?

Edit: ik sta ook open voor andere modellen met zelfde prestaties, (of nagenoeg gelijke) Videokaart is belangrijk voor mij maar huidige budget (1000eur) is echt de bovengrens wat ik voor een laptop over heb.

Edit2: http://www.allmicro.nl/p/(...)20producten%20export

Is ook nog een optie, iets duurder, nog niet uit en zou bugfree moeten zijn ivm revisie.

Hoe doet de i5 in de G53 het vergeleken de I7 in de N53? En welke zouden jullie mij aanraden aan te schaffen voor regelmatig gaming?

[ Bericht 14% gewijzigd door Vendris op 07-04-2011 13:11:42 ]
  zaterdag 9 april 2011 @ 13:08:02 #147
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_95256331
Welke bug heb je het uberhaupt over? De sata poorten die gesloopt worden? Dat is namelijk een chipset issue wat opgelost is door de b3 revisies.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zondag 1 mei 2011 @ 18:03:29 #148
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_96214729
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:38 schreef Leonos het volgende:

[..]

Oeh, die Toshiba lijkt me wel wat. Bedankt voor het uitzoeken, ik neem hem mee in mijn onderzoek ;)
Welke is het geworden?
  zondag 8 mei 2011 @ 12:49:15 #149
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_96501565
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:53 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Eerst even over het Acer verhaal: Het kan inderdaad zo zijn dat een Acer gewoon blijft werken. Ik heb hier een Travalmate gehad, dat was ook geen verkeerde laptop. Maar over het algemeen gaan Acer laptops eerder stuk dan andere laptops. Dat zie je ook van binnen, goedkope materialen, gammele constructies en geen aandacht besteed aan hitte-afvoer en mogelijkheid tot vuilophoping.

Het probleem van de scharnieren is toch nogal wat! En nee, er zijn heel veel laptops die dat helemaal niet hebben na 3 jaar! Dus doe nou niet van "ach, het beestje is 3 jaar oud dus hij mag nu wel kaptop gaan". En daarbij heb je het over 'problemen', dus ik neem aan dat er nog meer is?

Maar goed, koop anders weer zo'n (relatief) goedkope Acer als je er zo tevreden over bent. Maar stel dan wel je eisen bij, want deze zijn doorgaans niet bepaald stevig...

Mijn Acer wordt dit jaar 6 (of 7 haha) w/
Hij heeft het altijd gedaan, en dat terwijl hij elke dag vreselijk mishandeld is. Maar nee ik zou niet snel een tweede acer kopen :P
My mama didn't raise no fool
  zondag 8 mei 2011 @ 22:28:37 #150
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_96526461
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:49 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Mijn Acer wordt dit jaar 6 (of 7 haha) w/
Hij heeft het altijd gedaan, en dat terwijl hij elke dag vreselijk mishandeld is. Maar nee ik zou niet snel een tweede acer kopen :P
Ik heb (weer eens) een defecte Acer ter reparatie aangeboden gekregen :P

Een paar dagen terug heb ik overigens nog een vrij nieuwe (6 maanden) oude Toshiba Sattelite uit elkaar geschroefd. Moet zeggen dat die er van binnen wel goed uit zag :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')