350-400 euro is eigenlijk het absolute minimum voor een nieuwe laptop. Voor op de bank (dus op schoot neem ik aan?) is een 15" zeker aan te raden, groter niet naar mijn mening. Moet je ook een HDMI uitgang op zitten?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:54 schreef winka het volgende:
Goed topic![]()
Ik kan wel wat hulp gebruiken met het vinden van een laptopIk heb trouwens geen voorwerk gedaan
![]()
Ik ben op zoek naar een laptop voor erbij. We hebben thuis al een desktop maar we willen er graag een laptop bij voor benee op de bankDus ja we hebben weinig eisen, omdat we de laptop alleen gaan gebruiken voor internet en misschien een spel (sims o.i.d.
De enige harde eis is dat het scherm minimaal 15" is. We willen er rond de 300 euro aan uitgeven en ben benieuwd of hier iets voor te vinden is
Je zou deze kunnen overwegen: http://www.takeitnow.nl/product/4602791/?c_id=972quote:Op maandag 7 februari 2011 17:43 schreef winka het volgende:
Da's een goeie vraag.. denk dat een HDMI ingang wel handig is jaIk was er al bang voor dat we vanaf ongeveer 400 moeten gaan zoeken.. Dan nog maar even doorsparen
Lees de reviews anders zelf nog even op internet, best aardig hoor. Zeker voor dat geld!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:05 schreef winka het volgende:
Wat goedWilde er eerst trouwens nog bijzetten dat weinig lawaai ook belangrijk is, maar ja als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten
Zo zie je maar
Macbook Pro heeft volgens mij altijd toetsenbord verlichting. Ik zou wel kijken naar een laptop met 7200 rpm harde schijf of liever nog SSD. Maar dat valt wellicht buiten je budget. 4GB geheugen is aan te raden. En wat betreft de processor, gewoon zo zwaar mogelijk binnen je budget. Maar met een Core 2 duo vanaf pak hem beet 2.4 Ghz zit je gewoon goed.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:41 schreef Daantke het volgende:
Ja hoi,
ik wil mijn huidige laptop verkopen ( [TK] HP EliteBook 8530w ) en overstappen naar een MacBook. Ik ben echter nieuw in de wereld van Apple en weet daarom niet welke MacBook ik moet hebben. Wellicht kan iemand me hier verder helpen.
Wensenlijstje:
- relatief nieuw (2009/2010 zegmaar) (ook tweedehands dus)
- accu moet nog langer dan 2 uur meegaan, dit ivm. colleges á 1,5 uur
- toetsenbordverlichting zou fijn zijn, maar is niet essentieel.
- 13 inch
- moet Photoshop vlekkeloos kunnen draaien met een muziekje en een browser open. Ik ben nu een redelijk high-end laptop gewend, en daar wil ik niet teveel op inleveren. Dit is eigenlijk mijn belangrijkste punt, aangezien Photoshop een van de zwaarste programma's is die ik draai en ik wil niet betalen voor extra rekenkracht die ik niet gebruik.
- prijs: wat mijn huidige laptop opbrengt.
Liefst een Pro ivm behuizing en toetsenbordverlichting en verdere specs, maar ik weet niet of ze echt de meerprijs waard zijn...
Nee nog nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lees de reviews anders zelf nog even op internet, best aardig hoor. Zeker voor dat geld!
Ik heb (volgens mij) het broertje van deze laptop, de 6730b, als zakelijke laptop. Doet het ook prima.
Heb je hem al besteld?
De videokaart in de XPS 15 is praktisch gelijk aan die in de Inspirion 15R. Daarbij is op ieder ander vlak de XPS 15 superieur aand de Inspiron, buiten wat jij al genoemd hebt komt daar zeker ook de algehele bouwkwaliteit bij.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:41 schreef Jeroentk het volgende:
Ik heb een vraag: is het op het moment ook mogelijk om de Inspiron 15R met i5 te kopen (via Dell)? Of zal dit op korte termijn mogelijk zijn? Dit omdat bij hun beschrijving van de laptop er staat dat je eventueel zelfs een i7 erop kan zetten, maar dat bij het aanpassen je als beste processor een i3-380M koopt.
Ik wil namelijk een laptop voor ¤700, maar wil er ook wel eens een spelletje als Anno 1404 op willen spelen. Daarom kies ik niet voor de XPS 15 (met i5, beter geluid, betere webcam, maar slechtere videokaart). Verder vroeg ik me af of je een programma als Mathematica snel kan laten lopen (25 000!, 500.000 getallen achter de komma bij pi, geavanceerde 3D-grafieken etc.)?
Ik heb gister nog in een ander topic een leuke 17inch Asus K72JU aangeraden die prima specs (processor: Intel Core i3 380M 2,53GHz, videokaart: Radeon Mobility HD6370) heeft. Wel 582 euro. Meer info zie je ook op de officiele site pagina.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:06 schreef koenie95 het volgende:
Mijn stiefmoeder wilt een laptop kopen maar ze weet niet welke.
Ze gaat hem alleen gebruiken voor dingen als microsoft office en internet dus geen zware programma's.
ze wilt minstens een 17 inch beeldscherm, budget is 500 euro (iets erboven is niet erg).
Ik hoop dat jullie suggesties hebben.
Acer, Compaq en Packard Bell zijn merken die je in dit 'budget' segment beter kunt mijden.quote:
De goedkoopste 17" is voldoende. Ik zou wel voor een redelijk merk gaan. Deze Toshiba bijvoorbeeld:quote:Op zondag 27 februari 2011 14:06 schreef koenie95 het volgende:
Mijn stiefmoeder wilt een laptop kopen maar ze weet niet welke.
Ze gaat hem alleen gebruiken voor dingen als microsoft office en internet dus geen zware programma's.
ze wilt minstens een 17 inch beeldscherm, budget is 500 euro (iets erboven is niet erg).
Ik hoop dat jullie suggesties hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |