Bij deze aangeboden; mijn EliteBook 8530w. High-end HP laptop voor grafische applicaties. Aangeschaft in september 2009, dus nog geen twee jaar oud, wellicht zit er nog garantie op (dat kan ik nakijken maar heb nu even geen aanschafpapieren bij de hand).
15,6" beeldscherm (1680x1050! zeer fijne resolutie)
Intel Core 2 Duo T9600
2x2gb intern geheugen
nVidia QuadroFX 770M 512mb videokaart (zeer goed voor CAD applicaties, games draaien ook erg soepel)
8x DVD-brander intern
Bluetooth, wifi etc
250gb HDD
Webcam, fingerprint sensor (inloggen met je vingerafdruk!)
4 usb poorten
HDMI
Het is een Elitebook dus de zakelijke lijn van HP. De behuizing is dan ook een stuk beter dan de gewone HP's. De accu is wel aan het verslechteren, de accustatus geeft aan dat hij nog 1~1,5 uur mee kan. Mocht je dat echt te weinig vinden, dan kost een nieuwe accu 70-80 euro. Ikzelf heb er nooit last van gehad, ik heb hem dan ook vaak gebruikt op netstroom zonder accu.
Met sleeve en laptopschoudertas waar de laptop perfect in past.
![hp_elitebook_6930p.jpg]()
![HP_EliteBook_8530w_Mobile_Workstation.jpg]()
Gaat weg ivm het willen aanschaffen van een Macbook Pro. Dit houdt dus in dat hij niet per se weg moet en dat ruil ook mogelijk is. Nieuwprijs op moment van aanschaffen rond de 2000 euro, nu rond de 1400 volgens mij, vraagprijs 800 euro. Bezichtigen/ophalen in Lelystad of Utrecht.