abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117923144
Al 45 dagen niet gepost in dit topic maar ik ga het toch doen.

Mijn huidige laptop, een Asus G1s, gaat het niet lang meer volhouden heb ik het idee. Hij maakt al een tijdje flink wat herrie, omdat ik hem overal mee naartoe sleep waarschijnlijk. Daarnaast trekt hij hd films niet echt goed meer en merk je gewoon dat hij trager is geworden.

Ik ben wel tevreden met Asus, vooral qua service, en wil eigenlijk gewoon weer een nieuwe halen. Ik heb echter 0 verstand van de huidige generatie notebooks en weet dus niet waar ik moet beginnen met kijken. Daarom post ik mijn verhaal hier...

De belangrijkste eisen waar de laptop aan moet voldoen is dat hij overweg kan met editing software om films in HD te kunnen monteren en afspelen. Een spelletje zou ook geen probleem moeten zijn, maar ik hoef niet BF3 op high quality te kunnen spelen. Voor de rest zijn mijn eisen redelijk standaard, ik sleep hem vaak mee dus 15" is perfect.

Aangezien ik geen geld heb en ik moet aankloppen bij de IB-groep of mijn ouders zou het fijn zijn als het onder de 1000 euro zou blijven.

Zoals ik al zei heb ik echt 0 verstand van de huidige generaties notebooks dus als jullie mij een een beetje in de goede richting willen wijzen dan stel ik dat op prijs.
pi_117926014
opknappen heeft bij zon oud beestje weinig nut.

ik zou zeggen
http://tweakers.net/pricewatch/312992/asus-n56vz-s4035v-nl.html
en
http://tweakers.net/price(...)30-series-128gb.html.

als je wil evt een bracket.
erg goede processor, 8 gb geheugen, leuke ssd, stevige behuizing, en 15"
voor een laptop ook nog eens een flinke GPU dus ik denk dat hij perfect bij je past.
 | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | 
pi_117930640
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:40 schreef AppleOcean het volgende:

ik zou zeggen
en

voor een laptop ook nog eens een flinke GPU dus ik denk dat hij perfect bij je past.
Ik was die n56vz ook tegengekomen, stats zien er wel goed uit. Die SSD kaarten begrijp ik nog niet helemaal, die kan je er gewoon vast in doen en vervolgens start je computer sneller op etc.?

Wat bedoel je met een bracket?
pi_117930761
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:24 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Ik was die n56vz ook tegengekomen, stats zien er wel goed uit. Die SSD kaarten begrijp ik nog niet helemaal, die kan je er gewoon vast in doen en vervolgens start je computer sneller op etc.?

Wat bedoel je met een bracket?
een ssd is een harde schijf zonder bewegende onderdelen. zuiniger, 5-7 keer sneller dan een hdd, en ook nog eens schokbstendiger.

de ssd vervang je door de hdd en je installeert windows.
mocht je voor data toch nog een hdd willen kun je de dvd speler eruit schroeven en er een harde schijf behuizing indoen. je dvd speler kun je dan in een extern doosje stoppen, voor thuis, en dan kun je op de plek van de dvd speler een soort huisje kopen waar je hdd inpast.
pi_117930818
Maar dan ga je terug van 750GB geheugen naar 128GB of begrijp ik het verkeerd?
pi_117930944
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Maar dan ga je terug van 750GB geheugen naar 128GB of begrijp ik het verkeerd?
dat klopt. als je die 750 GB opslag er weer bij wilt moet je hem in dat "huisje'' stoppen en in je laptop doen. de DVD writer doe je dan in een ander doosje (die laat je dus thuis) en dan heb je 128 gb voor windows en apps die je veel gebruikt, en 750 GB voor opslag van films etc.
pi_118031039
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:34 schreef AppleOcean het volgende:

[..]

dat klopt. als je die 750 GB opslag er weer bij wilt moet je hem in dat "huisje'' stoppen en in je laptop doen. de DVD writer doe je dan in een ander doosje (die laat je dus thuis) en dan heb je 128 gb voor windows en apps die je veel gebruikt, en 750 GB voor opslag van films etc.
Zo'n SSD kaart lijkt me op zich wel relaxed. Mijn vader en broer hebben allebei zo'n ding in hun desktop en het slaat nergens op hoe snel die zijn. Opstarten binnen 5 seconden etc.

Maar ik weet niet of het voor mij is weggelegd om zelf zo'n laptop open te maken en ik weet ook niet hoe dat zit met garantie. Het lijkt me dat deze vervalt zodra je er zelf aan gaat sleutelen.
pi_118031115
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:15 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Zo'n SSD kaart lijkt me op zich wel relaxed. Mijn vader en broer hebben allebei zo'n ding in hun desktop en het slaat nergens op hoe snel die zijn. Opstarten binnen 5 seconden etc.

Maar ik weet niet of het voor mij is weggelegd om zelf zo'n laptop open te maken en ik weet ook niet hoe dat zit met garantie. Het lijkt me dat deze vervalt zodra je er zelf aan gaat sleutelen.
Bij de meeste laptops is het klepje openen harde schijf losschroeven, andere harde schijf erin klaar. Niets geen problemen met de garantie.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_118428704
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe laptop. De laptop bij mijn ouders thuis is dood gegaan en schuif deze laptop door daarheen en ben dus op zoek naar een nieuwe. Degene waar ik nu op werk is een acer aspire 5715Z, met een intel pentium dualcore processor T2390, 4gb ram (ddr2) en 320gb HDD.

Ik gebruik mijn laptop vooral voor surfen en studie (verslagen maken etc, dus wel veel tabbladen/bestanden tegelijk open) en soms voor fotobewerking. Ik wil graag een snelle laptop en ook eentje die weer lang mee gaat. Mijn laptop van nu is 4 jaar en 2 maanden oud en is wel niet zo heel snel meer, maar ook weer niet zo langzaam dat ik hem daarom zou vervangen (vandaar dat 'ie ook doorschuift naar bij mijn ouders). Ik wil dus ook van mijn nieuwe laptop dat hij over 4 jaar nog steeds snel is, en niet dan zodanig traag is geworden dat ik om die reden een nieuwe moet aanschaffen.
Mijn budget is zo 650-750 euro, maar vind prijs-kwaliteit ook belangrijk (dus als ik voor 650 een kan krijgen die qua specs in gebruik niet zo veel scheelt met een van 650, heb ik uiteraard liever die van 650).

Ik heb zelf al een beetje rondgekeken en wil toch wel minimaal een i5 processor. Nu weet ik dat er tegenwoordig SSD schijven zijn en dat die je laptop veel sneller maken, en één van de dingen waarover ik nu twijfel is of ik beter een laptop met i7 kan kopen zonder ssd, of een laptop met i5 en daar dan een SSD in laten bouwen.

Qua merk wil ik vooral graag een goed merk wat het ook weer een aantal jaar vol gaat houden.

Wat voor laptops zouden jullie me op basis hiervan aanraden? Ik heb zelf van asus wat interessante modellen gezien, zoals de ASUS R500VD-SX206V (i5, 4gb ram, 589euro), ASUS K55VD-SX019V (i7, 6gb ram, 659euro) en ASUS A55VD-SX029V (i7, 4gb ram, 655 euro), maar heb eigenlijk weinig verstand van welke merken goed zijn en dergelijke, dus misschien hebben jullie nog andere opties om te overwegen?
pi_118429936
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:18 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe laptop. De laptop bij mijn ouders thuis is dood gegaan en schuif deze laptop door daarheen en ben dus op zoek naar een nieuwe. Degene waar ik nu op werk is een acer aspire 5715Z, met een intel pentium dualcore processor T2390, 4gb ram (ddr2) en 320gb HDD.

Ik gebruik mijn laptop vooral voor surfen en studie (verslagen maken etc, dus wel veel tabbladen/bestanden tegelijk open) en soms voor fotobewerking. Ik wil graag een snelle laptop en ook eentje die weer lang mee gaat. Mijn laptop van nu is 4 jaar en 2 maanden oud en is wel niet zo heel snel meer, maar ook weer niet zo langzaam dat ik hem daarom zou vervangen (vandaar dat 'ie ook doorschuift naar bij mijn ouders). Ik wil dus ook van mijn nieuwe laptop dat hij over 4 jaar nog steeds snel is, en niet dan zodanig traag is geworden dat ik om die reden een nieuwe moet aanschaffen.
Mijn budget is zo 650-750 euro, maar vind prijs-kwaliteit ook belangrijk (dus als ik voor 650 een kan krijgen die qua specs in gebruik niet zo veel scheelt met een van 650, heb ik uiteraard liever die van 650).

Ik heb zelf al een beetje rondgekeken en wil toch wel minimaal een i5 processor. Nu weet ik dat er tegenwoordig SSD schijven zijn en dat die je laptop veel sneller maken, en één van de dingen waarover ik nu twijfel is of ik beter een laptop met i7 kan kopen zonder ssd, of een laptop met i5 en daar dan een SSD in laten bouwen.

Qua merk wil ik vooral graag een goed merk wat het ook weer een aantal jaar vol gaat houden.

Wat voor laptops zouden jullie me op basis hiervan aanraden? Ik heb zelf van asus wat interessante modellen gezien, zoals de ASUS R500VD-SX206V (i5, 4gb ram, 589euro), ASUS K55VD-SX019V (i7, 6gb ram, 659euro) en ASUS A55VD-SX029V (i7, 4gb ram, 655 euro), maar heb eigenlijk weinig verstand van welke merken goed zijn en dergelijke, dus misschien hebben jullie nog andere opties om te overwegen?
Een i5 is snel genoeg voor wat fotobewerking. Een i3 eigenlijk ook. Warom wil je perse een i5? Die zal niet sneller zijn dan een i3 wanneer je geen processor-intensieve taken uitvoert (=zwaardere foto/videoeditten. Maar daarvoor zou een hoger resolutie scherm ook van pas komen, en dan zit je al snel buiten je budget). Kies uit Asus, Toshiba, MSI, Samsung. Die hebben de leukste opties in deze prijsklasse, gekeken naar de prijs-kwaliteit verhouding en de garantievoorwaarden. Persoonlijk blijf ik in eerste instantie voor mensen die geen zware applicaties runnen, kijken naar de Fusion-oplossingen van AMD, omdat de interne grafische kaart daar standaard wat zwaarder is. Een i3 of equivalent snelle processor zal tot in lengte van jaren wel voldoende zijn. Maar kwa grafische kaart is het eea wel een ander verhaal. Dat is dus waar je eerder naar zou moeten kijken wanneer je wat langer met je laptop wil doen, en niet de rauwe processorsnelheid.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kenju op 25-10-2012 19:51:57 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_118431110
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:44 schreef Kenju het volgende:

[..]

Een i5 is snel genoeg voor wat fotobewerking. Een i3 eigenlijk ook. Warom wil je perse een i5? Die zal niet sneller zijn dan een i3 wanneer je geen processor-intensieve taken uitvoert (=zwaardere foto/videoeditten. Maar daarvoor zou een hoger resolutie scherm ook van pas komen, en dan zit je al snel buiten je budget). Kies uit Asus, Toshiba, MSI, Samsung. Die hebben de leukste opties in deze prijsklasse, gekeken naar de prijs-kwaliteit verhouding en de garantievoorwaarden. Persoonlijk blijf ik in eerste instantie voor mensen die geen zware applicaties runnen, kijken naar de Fusion-oplossingen van AMD, omdat de interne grafische kaart daar standaard wat zwaarder is. Een i3 of equivalent snelle processor zal tot in lengte van jaren wel voldoende zijn. Maar kwa grafische kaart is het eea wel een ander verhaal. Dat is dus waar je eerder naar zou moeten kijken wanneer je wat langer met je laptop wil doen, en niet de rauwe processorsnelheid.
Hm, goede vragen. In winkels wordt me minimaal i5 geadviseerd, en ik dacht dat een i5 sowieso sneller is dan een i3, dus ook bij alleen internet/fotobewerking gebruik. De asus-laptops die ik noemde hebben allemaal een 2GB Nvidia GeForce GT610M videokaart, met wat voor grafische kaart in een AMD-fusion laptop is dit vergelijkbaar? Ik heb nu bijvoorbeeld op de mediamarktsite de ASUS X501U-XX022V voor me, met AMD E-450 processor, die heeft de Radeon HD 6320 grafische kaart. Is dit vergelijkbaar met de Nvidia van de andere asus? Heb ook de Samsung Series 5 NP535U3C-A03NL voor mn neus nu, die is qua prijs meer vergelijkbaar met de eerste asus, die heeft als grafische kaart de AMD Radeon HD 7500G. Is dit beter dan de Nvidia van de asus?
pi_118434318
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 20:09 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Hm, goede vragen. In winkels wordt me minimaal i5 geadviseerd, en ik dacht dat een i5 sowieso sneller is dan een i3, dus ook bij alleen internet/fotobewerking gebruik. De asus-laptops die ik noemde hebben allemaal een 2GB Nvidia GeForce GT610M videokaart
Die GT610 stelt geen bal voor. Die zit er alleen maar in omdat Nvidia meer betaalt voor de plaatsing van die kaart en het stickertje op de laptop, dan dat Asus moet betalen voor die kaart. Die Fusion-prestaties zijn allen sneller. Maar feitelijk heb jij geen zware grafische kaart nodig. Dus daar moet je niet te veel naar kijken. Echt veel leuke opties met die fusion kaarten heb je ook niet. Kwa Fusion-CPU's zou je voor een van deze opties kunnen gaan.
quote:
ASUS X501U-XX022V voor me, met AMD E-450 processor
Dat is weer een heel trage processor, die erg zuinig is. Moet je niet willen. Vergelijkbaar met de Atom-processoren van Intel.
quote:
Heb ook de Samsung Series 5 NP535U3C-A03NL voor mn neus nu
Leuke optie. Maar is wel slechts 13,3" kwa schermgrootte he. Hoe groot wil je het scherm hebben?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_118434821
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:09 schreef Kenju het volgende:

[..]

Die GT610 stelt geen bal voor. Die zit er alleen maar in omdat Nvidia meer betaalt voor de plaatsing van die kaart en het stickertje op de laptop, dan dat Asus moet betalen voor die kaart. Die Fusion-prestaties zijn allen sneller. Maar feitelijk heb jij geen zware grafische kaart nodig. Dus daar moet je niet te veel naar kijken. Echt veel leuke opties met die fusion kaarten heb je ook niet. Kwa Fusion-CPU's zou je voor een van deze opties kunnen gaan.

[..]

Dat is weer een heel trage processor, die erg zuinig is. Moet je niet willen. Vergelijkbaar met de Atom-processoren van Intel.

[..]

Leuke optie. Maar is wel slechts 13,3" kwa schermgrootte he. Hoe groot wil je het scherm hebben?
Thanks voor je antwoorden weer! Dus ik zou naar een AMD-A6 of A8 processor kunnen kijken, met welke intel-processor is dat qua snelheid vergelijkbaar? :). En zou je misschien (nog een keer) uit willen leggen waarom dan een AMD en geen intel? (Omdat je eerst zei, AMD want sterkere grafische kaart, en daarna dat ik geen zware grafische kaart nodig heb dus daar niet al te veel naar moet kijken. Of haal ik nu dingen door elkaar?) Ik weet van AMD namelijk vrij weinig, aangezien intel 'populairder' is (of in elk geval, voor mij bekender klinkt).

Qua schermgrootte vind ik 13,3 inch denk ik wel groot genoeg, daarvoor zou ik wel even naar de winkel gaan om te kijken hoe groot dat nou 'in het echt' is. Ik heb nu 15.6, groter dan dat wil ik in elk geval niet. Is er nog een verschil in batterijduur tussen verschillende schermgroottes? Lange batterijduur vind ik namelijk ook wel fijn.

Dat scheelt trouwens wel veel in prijs zeg, die laptops van jouw link. Veel meer ram en hdd voor veel lagere prijs, haha. Vind mijn portemonnee wel leuk :)

Edit, een extra vraag: Is een laptop met intel HD graphics 4000 beter dan met nvidia 2gb kaart? Even voor mijn begrip :)

[ Bericht 4% gewijzigd door vlindertje89 op 25-10-2012 21:35:29 ]
pi_118435875
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:17 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Thanks voor je antwoorden weer! Dus ik zou naar een AMD-A6 of A8 processor kunnen kijken, met welke intel-processor is dat qua snelheid vergelijkbaar? :).
Kwa rauwe processorsnelheid is dat een i3. Maar het grote voordeel van die AMD's is de grafische kracht. Die is veel beter dan die van de interne Intel GPU.
quote:
En zou je misschien (nog een keer) uit willen leggen waarom dan een AMD en geen intel? Ik weet van AMD namelijk vrij weinig, aangezien intel 'populairder' is (of in elk geval, voor mij bekender klinkt).
Ik zeg niet 'geen Intel'. Ik zeg alleen dat wanneer je geen sterke processor nodig hebt, en lager met je laptop wil doen, een laptop met een sterkere grafische kaart, langer courant blijft, dan een PC met een snelle processor en een heel simpele interne grafische kaart.

Je kan natuurlijk ook een Intel nemen met een aparte grafische kaart. Wanneer je gewoon zeker wil weten dat je zo veel mogelijk power hebt kwa processor, dan moet je naar de Intel-opties kijken. Het is alleen zo dat de meeste mensen dit niet eens gebruiken, en je dat geld beter kan investeren in een SSD oid. Dan is je laptop gewoon veel sneller.

Ik had het over die grafische kaart, omdat steeds meer applicaties buiten games om ook op de grafische kaart lopen. Dus wil je dat nieuwe programma's goed blijven lopen, is het belangrijk dat je grafische kaart de boel dus kan blijven bijbenen. Nu kan dat voor een deel ook door de processor gedaan worden, maar dat betekent dan wel dat deze harder zal moeten werken, en dus meer batterijvermogen zuipt.

quote:
Qua schermgrootte vind ik 13,3 inch denk ik wel groot genoeg, daarvoor zou ik wel even naar de winkel gaan om te kijken hoe groot dat nou 'in het echt' is. Ik heb nu 15.6, groter dan dat wil ik in elk geval niet. Is er nog een verschil in batterijduur tussen verschillende schermgroottes? Lange batterijduur vind ik namelijk ook wel fijn.
Tsja, klein scherm verbruikt natuurlijk ook minder. Wanneer je 13,3" fijn vind, dan wordt die Samsung natuurlijk wel erg interessant. Voor die kleinere resoluties die deze kleinere notebooks hebben, hoef je eigenlijk ook niet te kijken naar die grafische kaart.

Die series 5-ultrabooks van Samsung kun je hier zien, zover nu geschikbaar is. Leuk uitziende Ultrabooks voor een lage prijs.

Maar als ik jou een beetje inschat, zou ik het terugbrengen tot twee laptops:
KLIK

En dan zou ik gaan voor de Toshiba. op 14" is het toch wat fijner werken. Beiden hebben een SSD als bootschijf, maar die van de Toshiba is toch groter. En daarnaast hebben ze beiden ook een normale schijf voor je films, foto's, etc.

quote:
Edit, een extra vraag: Is een laptop met intel HD graphics 4000 beter dan met nvidia 2gb kaart? Even voor mijn begrip :)
Nee. Die Nvidia is beter. Die HD 4000 moet je ongeveer vergelijken met de GT610 van Nvidia waar je het eerder over had. Die Nvidia is dan nog steeds iets sneller. '2 GB' zegt me niet veel. Ik moet het kaartype erbij hebben. Maar in dat overzicht van die grafische kaarten die ik gaf, kun je zien waar ze tov elkaar staan.

Maar je moet niet letten op die grafische kaart, en dus eigenlijk ook niet op mijn gebral over die Fusion processoren van AMD. Ik wist daar nog niet wat je eisen en voorkeuren precies waren. Kies maar uit die Toshiba en die Samsung. Wel opletten of je 13,3" of 14" niet te klein vind....

Als je echt naar de kwaliteit kijkt, vertrouw ik de Toshiba toch wat meer dan Samsung, hoewel ik ook met de laatste geen slechte ervaringen heb.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_118436145
Helemaal duidelijk, thanks! Zal idd sowieso even lang de winkel gaan om de schermgroottes te bekijken :). Thanks voor de twee laptop opties!
pi_118436293
Geen dank. Effe één opmerking, op in het overzicht van de Tweakers pricewatch staat dat de Toshiba maar één jaar carry-in garantie heeft. Maar zoals je op de productpagina op officiële site van Toshiba kan zien, is dat gewoon 2 jaar pickup and return.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_118436337
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:43 schreef Kenju het volgende:
Geen dank. Effe één opmerking, op in het overzicht van de Tweakers pricewatch staat dat de Toshiba maar één jaar carry-in garantie heeft. Maar zoals je op de productpagina op officiële site van Toshiba kan zien, is dat gewoon 2 jaar pickup and return.
Ah, super. Dat is inderdaad wel fijn, 2 jaar :)
pi_118436455
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:44 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ah, super. Dat is inderdaad wel fijn, 2 jaar :)
En Pick up and return ipv carry in. Dus je belt, en ze komen hem ophalen en brengen hem weer terug. Je hoeft niets op te sturen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_118539338
Ik zie net dat de Aldi met een nieuwe laptop komt, die er in mijn ogen best wel goed uit ziet.. Maar ik heb niet zo veel verstand van hoe de laptops van de Aldi het doen (als in, duurzaamheid) en of de specs inderdaad goed zijn.

klik

Zeker met die prijs denk ik dat dat een goede optie is naast de twee die Kenju al noemde, zijn jullie het daarmee eens of zouden jullie zeggen ga toch voor een asus/toshiba/samsung/msi?
  zondag 28 oktober 2012 @ 15:52:02 #270
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_118539602
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zie net dat de Aldi met een nieuwe laptop komt, die er in mijn ogen best wel goed uit ziet.. Maar ik heb niet zo veel verstand van hoe de laptops van de Aldi het doen (als in, duurzaamheid) en of de specs inderdaad goed zijn.

klik

Zeker met die prijs denk ik dat dat een goede optie is naast de twee die Kenju al noemde, zijn jullie het daarmee eens of zouden jullie zeggen ga toch voor een asus/toshiba/samsung/msi?
Mooi ding en die Aldi laptops zijn meestal wel oké :)
pi_118587012
Ik twijfel atm tussen;

Asus F501A-XX118V (edit; valt af.. geen optical drive)

en

Asus X54C-SX292V

http://www.kieskeurig.nl/(...)duct[]=1057674&ps=10

Eigenlijk zelfde prijs alléén zijn de specs van F501A net iets beter.. De X54C-SX292V ken ik echter qua model (behuizing etc.) en die is qua touchpad etc. sowieso fijn. Bij de F501A zou dat een gok zijn, soms lees je wat over té gevoelige touchpads. Zo had ik eerst het oog laten vallen op de Asus R500A-SX061V (met i5 processor), echter las ik al in de best buy guide van tweakers dat de touchpad nogal gevoelig was. In een review van een gebruiker op een koopsite vertelde de reviewer dat hij om diezelfde reden met z'n "duimen" omhoog typte. Ook niet bepaald comfortabel lijkt me..

tips? :+

Ga het vooral gebruiken om series, films, muziek te bekijken/luisteren.. en voor m'n schoolwerk.

[ Bericht 4% gewijzigd door SugarEvans op 29-10-2012 18:55:23 ]
pi_119050202
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:47 schreef Tobi-wan het volgende:

Mijn huidige laptop, een Asus G1s, gaat het niet lang meer volhouden heb ik het idee. Hij maakt al een tijdje flink wat herrie, omdat ik hem overal mee naartoe sleep waarschijnlijk. Daarnaast trekt hij hd films niet echt goed meer en merk je gewoon dat hij trager is geworden.
Hij heeft het nog geen maand volgehouden...

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:40 schreef AppleOcean het volgende:

ik zou zeggen
en

Ik zit nu een beetje te kijken naar die n56vz-s4035v maar die is bijna niet te krijgen in Nederland. Alleen computerland biedt hem aan maar daar is hij niet op voorraad... Ik begrijp dat dat met windows 8 te maken heeft?

Kan ik niet beter voor deze gaan dan?

http://tweakers.net/price(...)4215h/specificaties/

Edit: hmm zie nu pas dat hij maar 6gb ram heeft ipv 8...

[ Bericht 3% gewijzigd door Tobi-wan op 10-11-2012 14:18:35 ]
pi_123972462
Ik ben op zoek naar een desktop binnen mijn budget en moet kiezen... wat heeft meer meerwaarde, een upgrade van Intel Processor i3 naar i5 of een upgrade van 4 naar 6 GB geheugen?
  dinsdag 12 maart 2013 @ 19:54:57 #274
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_123972942
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 19:46 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik ben op zoek naar een desktop binnen mijn budget en moet kiezen... wat heeft meer meerwaarde, een upgrade van Intel Processor i3 naar i5 of een upgrade van 4 naar 6 GB geheugen?
Ik zou zeggen de i5. Ligt er een beetje aan wat je er mee gaat doen. Het beste zou zijn dat je er later nog geheugen bij kan prikken.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_123973420
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 19:54 schreef mstx het volgende:

[..]

Ik zou zeggen de i5. Ligt er een beetje aan wat je er mee gaat doen. Het beste zou zijn dat je er later nog geheugen bij kan prikken.
Dank! Wordt voornamelijk gebruikt voor multitasken, met meestal Photoshop, iTunes, een webbrowser met een flink aantal tabs en een ftp programma open.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')