Dat is een grapje.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:25 schreef BillGates het volgende:
Kwam laatst een advertentie tegen voor een nieuw spel, maar ik kan er verder nergens wat over vinden. Weet iemand hier misschien wat meer er over? De developer is mij ook onbekend.
Alvast bedankt!
[ afbeelding ]
quote:
o, ben ik dat?quote:
quote:
kansloos ben ik bangquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:36 schreef Geerd het volgende:
Wie legt het hem uit/
Ok, ik ga een poging doen.....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:36 schreef Geerd het volgende:
Wie legt het hem uit/
mooie uitleg, mod. waren al je users maar zo behulpzaam. Ga je daar nog es schoon schip in maken, of ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ok, ik ga een poging doen.....
TS: het is geen nieuw spel als in de zin van 'spel'. De maker van de poster/flyer/whatever doelt met deze afbeelding op: Hé buiten (outside) is de echte wereld (IRL = In Real Life) dus kom van je reet en achter die PC vandaan en ga eens naar buiten!
dat dus zo'n beetje, een grap.
ach, tot deze post aan toe was het nog altijd de vraag of je ons niet in de maling liep te nemen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:49 schreef BillGates het volgende:
[..]
mooie uitleg, mod. waren al je users maar zo behulpzaam. Ga je daar nog es schoon schip in maken, of ?
Die kinderachteruge reacties hier zijn wel beneden alle peil.
Ik moest denken aan een vriend van mij die in de brugklas (dat is een kleine 10 jaar geleden trouwens) bekende in de klas dat hij de 'worteltjestaart, vies he!' grap nooit echt begrepen hadquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ok, ik ga een poging doen.....
TS: het is geen nieuw spel als in de zin van 'spel'. De maker van de poster/flyer/whatever doelt met deze afbeelding op: Hé buiten (outside) is de echte wereld (IRL = In Real Life) dus kom van je reet en achter die PC vandaan en ga eens naar buiten!
dat dus zo'n beetje, een grap.
ja, want worteltjestaart is stiekem best lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik moest denken aan een vriend van mij die in de brugklas (dat is een kleine 10 jaar geleden trouwens) bekende in de klas dat hij de 'worteltjestaart, vies he!' grap nooit echt begrepen had
en nu weet je het zeker?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach, tot deze post aan toe was het nog altijd de vraag of je ons niet in de maling liep te nemen.
iets zeker weten over hetgeen gezegd wordt op een internetforum is een hoaxquote:
Wat dacht je van dat anit-climaximatisch eindequote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:59 schreef disjfa het volgende:
Ik wil niet heel lullig doen trouwens. Maar die game waar de ts het over heeft zit wel vol met microtransacties
Noclip functie zou tof zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft iemand trouwens cheats voor dit spel? Of een nude patch.
Dat job-grinden is ook zo saaiquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:11 schreef Seneca het volgende:
Deze game is overigens geweldig. Ik weet nog dat ik het de eerste keer speelde en dat ik dacht: jezus wat een realistische graphics en geluid!
De gameplay is overigens wel weer om te huilen. Je hebt maar een leven, en nergens save points. En de verschillende quests duren veel te lang.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:10 schreef HeatWave het volgende:
/godmode!
Wat me ook vreselijk irriteert is dat alle items in het spel veel te veel kosten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat job-grinden is ook zo saai
Kan iemand BillGates eventjes van de IRL server kicken?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:17 schreef BillGates het volgende:
stelletje nerds
Komt een meneer op een nerd forum een nerd topic maken, maakt ie andere mensen uit voor nerdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:17 schreef BillGates het volgende:
stelletje nerds
Hij staat idd behoorlijk te bunnyhoppen tegen die paal, kick + ban is dat normaal gesprokenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:27 schreef Seneca het volgende:
[..]
Kan iemand BillGates eventjes van de IRL server kicken?
Ik weet dat ze zeggen dat er geen domme vragen bestaan, alleen domme antwoorden, maar je had natuurlijk ook beter kunnen kijken wat voor game IRL (quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:36 schreef BillGates het volgende:
[..]
o, ben ik dat?
jeweet, ik weet niks van spelletjes, dus dan vraag ik het maar hier als ik er een vraag over heb, toch? jullie zijn immers de experts.. maar blijkbaar is het gewoonte bij jouw soort om mensen af te zeiken en uit te schelden als ze niet zo veel weten als jij. hoe oud ben je eigenlijk?
Wen er maar aan Bill. Zeker met een naam als BillGates zul je van ons nerds weinig respijt krijgenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:36 schreef BillGates het volgende:
[..]
o, ben ik dat?
jeweet, ik weet niks van spelletjes, dus dan vraag ik het maar hier als ik er een vraag over heb, toch? jullie zijn immers de experts.. maar blijkbaar is het gewoonte bij jouw soort om mensen af te zeiken en uit te schelden als ze niet zo veel weten als jij. hoe oud ben je eigenlijk?
Lijkt me wel vet om met godmode van een flatgebouw af te springen terwijl ik op de tv ben voor de gehele wereld!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:10 schreef HeatWave het volgende:
/godmode!
ik vond die kikker toch een beter gezicht dan de foto die nu dit topic 'opfleurt'....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:37 schreef BillGates het volgende:
kutkikkers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |