abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57007813
Aww kijk Floortje nou met haar "the world is mine" armpjes wijd
Saartje
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:22:23 #152
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57008113
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:23:06 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57008129
Wat ligt ze er lief bij!
pi_57008152
Maneki!! van 3 tot 8??? Hoe doe je dat? Heerlijk zo'n meiske..

Floortje ligt echt lief. Als ik Jennifer op haar rug leg dan gaan ook de armpjes omhoog. Ik vind het zo'n lief gezicht.

Ik moet straks even naar het CB, voor de gehoortest. Gelijk even kijken of we Jennifer kunnen wegen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:26:08 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57008201
Maneki, Saartje staat ook in het lijstje erbij hoor.
pi_57008417
Pepijn, knappe jongen!! Weer een truukje erbij

Maneki en saartje, leuk dat jullie hier zijn.. En nu al zo lekker slapen!

DeLiedje, ze gebruikt haar ruimte goed hè.. Dan lijken ze weer eventjes heeeeeel erg klein..

En ook nog even een voor gwen. De BV doet het goed...
pi_57008493
Leuk te zien hoe goed het gaat met de babietjes hier.

Het CB bezoek was weer dikke pret. De thuiszorg zit er vlak naast waar mijn schoonmoeder werkt en dus stond schoonmoeder al klaar om met haar kleindochter te kunnen knuffelen. En na het wegen even te showen bij haar collega's. Verder was er nog een babietje dat net 1 dagje ouder was dan Gwen, ook wel leuk van die kindjes van dezelfde leeftijd.
pi_57008506
Deliedje, wat fijn om te horen dat Floortje ook zoveel baat gehad heeft bij osteopatie! Het is een beetje mijn stokpaardje geworden, heb al meerdere mensen doorverwezen en die hebben ook allemaal positieve ervaringen.
En wat ligt ze er heerlijk bij in haar "grote-baby-bed"

Maneki, welkom hier met je kleine meid!

Pepijn kan zitten
Dat vind ik zo mooi, om 's ochtends zijn kamertje in te lopen en dan je net ontwaakte kleintje in bed te zien ZITTEN terwijl hij in zijn oogjes wrijft

Ticootje, naar het CB voor de gehoortest, echt waar?
Die werd hier gewoon thuis gedaan, tegelijk met de hielprik. Ze moeten juist slapen met de ghoortest dacht ik, best lastig als het kind eerst meegezeuld moet naar het CB.

Devin heeft vannacht EINDELIJK weer eens goed geslapen! Non-stop van 23;00 tot 6 ;00 en toen na de voeding bij ons in bed lekker verder geslapen tot maar liefst 8:15!
.... met gevoel voor drama....
pi_57008913
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:40 schreef Kersjes het volgende:
Deliedje, wat fijn om te horen dat Floortje ook zoveel baat gehad heeft bij osteopatie! Het is een beetje mijn stokpaardje geworden, heb al meerdere mensen doorverwezen en die hebben ook allemaal positieve ervaringen.
En wat ligt ze er heerlijk bij in haar "grote-baby-bed"
En ze vond het ook zo leuk! Kwam ik daar binnen met een huilend meisje, die man hoefde haar maar op te pakken en ze was stil... En al dat gevoel, gemasseer en gerol vond ze nog leuk ook!

Ik heb een oefening gekregen die ik thuis met haar kan doen, haar op haar rug met haar voetjes van me af leggen en haar dan heen en weer rollen... Ze moet er zo van lachen!!
pi_57009018
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ligt ze er lief bij!
Meestal heeft ze zelfs haar handjes nog zo bijna ónder haar hoofdje gevouwen... Dan ligt ze er helemaal zo wijs en zo heerlijk ontspannen bij ... Gek ding!

Foto van een paar weken terug (in haar smalle wiegje):
  woensdag 27 februari 2008 @ 13:06:33 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57009055
Idd fijn om te lezen dat dat zo'n verschil kan maken!

Haha, wat lijkt ze enorm in dat wiegje zeg, terwijl ze in dat bedje echt helemaal lijkt te verdwijnen!
pi_57009592
Ja he?

Toen ik dat matrasje ging laten maken bij de prenatal, en ik zei dat het 38 cm breed moest zijn, vroeg die vrouw ook of ik wel zeker wist dat ik me niet vergiste ...
pi_57009786
Welkom nieuwe babies
DeLiedje Linde slaapt altijd net zoals Floortje met haar armpjes helemaal wijd Echt zo van: Dit heeeeeeele bed is lekker van mij

Pepijn je kan zitten! Wat knap zeg Zittende mini-kindjes zijn zooooo lief Vooral als ze nog een beetje wiebelig zijn
  woensdag 27 februari 2008 @ 13:42:04 #164
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_57009946
Ooow! Floddertje in haar grote bed. Moeders, wat is ze al grooooot! Je klinkt heerlijk!en ik hou zo van die armen achter het hoofdje, zo vind ik Lena meestal oor de laatste voeding.
En Saartje al zolang geslapen, fijn Maneki! Ik hoop dat je herstel goed gaat!

Hier ook een lofzang. Ik heb namelijk zo'n lieve baby... Afgelopen week is ze voor het eerst (sinds haar echte ieniemieniebaby tijd) een dag chagerijnig geweest. Dan moppert en pruttelt ze. Heel grappig vinden wij, omdat het normaal zo'n tevreden en vrolijk ding is. Maar het gaat zo goed! Ze past echt perfect bij ons. En nog 2 weken, dan is ze alweer een half jaar. Een half jaar!! Ik heb besloten dat we het echt gaan vieren. Halve stukken taart en mooie nieuwe kleren.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_57010045
Ah mijn Beebie staat ook al in het lijstje!
Dan kom ik hier ook even zwaaien en een beetje inlezen..
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_57010467
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 11:57 schreef DeLiedje het volgende:

En gek om te lezen dat bijvoorbeeld Aderlyn zo blij is dat Maarten op z'n eigen kamertje slaapt, terwijl ik dus het ledikantje nog náást ons bed heb gepropt, omdat ik haar echt nog steeds zo graag op onze kamer wil hebben...
Je zal het vast niet zo bedoelen maar klinkt alsof ik blij ben dat hij nu niet meer bij ons is 's nachts.
Dat is absoluut niet zo.
Tis meer dat hij nu een goede nachtrust heeft zonder ons gebrabbel, tv enz. Ik merkte meteen de 1ste nacht dat hij het fijn vond omdat hij de hele nacht zo goed sliep terwijl hij die nachten bij ons vaalk wakker werd of niet wilde slapen. Veel huilen en paniek bij hem.
Nu hij in zijn kamer slaapt is het goed en is hij echt heerlijk aan het slapen
Overdag wil hij heel graag bij mij zijn en slaapt hij nog gewoon beneden maar 's nachts is hij blijkbaar liever op zijn eigen kamer (en ik geef hem geen ongelijk want zijn kamer is tig keer leuker dan de onze )
Hier werkt het echt super dat hij daar nu slaapt.
pi_57010952
Karin en Meike *zwaai* en een hele fijne verjaardag gewenst!

Deepfreeze, het is boven verwachting gegaan. Om kwart voor 10 fles gegeven, kwart over 10 lag ze er weer in en om 6 uur begon ze te babbelen, heel even. Uurtje later heb ik haar uit bed gehaald. Stoer he?! Ik ben trots op die kleine meid

Pepijn

Floortje, lekker ruim he zo'n ledikant. Staat je goed hoor!
Dat met die armpjes in het nekje doet Mirte ook nog steeds. Zo zagen we haar al in mn buik liggen met de pretecho .

Lena, alweer bijna een half jaar
Fake it till you make it...
pi_57012316
Nijna, fijn dat het goed ging vannacht!!
pi_57013005
Ik moet zeggen dat ik best verbaast was toen ik vanmorgen nadat Mirte wakker was op de klok keek en ontdekte dat het al 6 uur was . Wel een prettig idee dat ze het dus wel trekt op 4 flesjes, dat ik dus in het weekend misschien wat relaxter kan doen ipv zo op de klok te liggen omdat ze 5 flessen "moet". Vandaag komen we weer netjes op 5 .
Ze ligt nu te kletsen in de box, in de ene hand een rammelaar geval, met de andere hand trekt ze aan de bal van de hema boxspiraal en ondertussen schopt ze tegen de rest van de poppetjes met haar tong uit haar mond Pffrrrrrrt *spetter de spetter*.
  woensdag 27 februari 2008 @ 20:36:56 #170
156412 hestria
erg gastvrij
pi_57019059
al die beebjes die zo goed slapen!!

Dennis lijkt ondertussen ook door te hebben dat je s'nachts moet slapen, hij krijgt om nu om 20:00, 23:00 en 3:00 uur zijn flesje, en gaat daarna eindelijk slapen zodat de hele voeding nog maar een uur duurt in plaats van 2/3 uur!! Voel me nu dan ook veel beter nu we wat slaap krijgen. Verder gaat het allemaal erg lekker en slaapt ie veel.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_57019294
En vanaf morgen...

Staan P&F mega lang bovenaan de lijst

*KP heeft dat in zwangerschap en geboorte niet gered, goddank*

Meike, CU in mei !
pi_57021008
KP, ongelooflijk dat het zo snel gaat he?
Devin is het eerste jongetje in de lijst zag ik net, over een paar maandjes gewoon al 1 jaar oud
  woensdag 27 februari 2008 @ 22:22:26 #173
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57021670
Ik kan het ook gewoon niet geloven hoor. 9 maanden alweer. Het gaat echt zo heel erg vreselijk snel.
Op kantoor hebben de dames al een pooltje opgezet wanneer ik zwanger zal zijn van de tweede...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_57028203
Het gaat echt hard met het kleine grut.. Maar gelukkig zijn ze ook nog klein en schattig
En de eerste 5 kindjes op het lijstje zijn meiden.. Girlpower
  donderdag 28 februari 2008 @ 09:23:39 #175
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_57028299
Nou Memmel, zullen wij ook mee-poolen? Nog zo'n prachtig kindje, is leuk hoor! :p

En het gaat inderdaad knetterhard. Soms te voor mij. Zo at ze gisteren broccoli (met ons mee!) en wil ze steeds gaan zitten. Komop, je bent een baby. Doe 's klein!
Ik vind dat eten wel moeilijk trouwens. Ze krijgt nu elke avond een paar hapjes om te proeven, maar echt nog lang niet genoeg om het als een maaltijd te zien. Nouja, binnenkort op het CB maar eens overleggen hoe en wat.

Fijn Nijna, dat die voeding minder dus ook goed ging. Ik durf het nog steeds niet te proberen, ik geniet erg van mijn nachtrust op het moment. (Laatste fles om 23.00 eerste rond 8.00 uur)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_57030406
Is het raar dat als je kindje je volledig onderkotst dat je dat helemaal niet erg vind??

Ik ben echt vies van alles... zelfs bij de bevalling wilde ik echt niet bloot op bloot. Jennifer werd eerst even in een doek gewikkeld. Maar ik ben nu al onder gepoept, geplast en gespugd, en eigenlijk vind ik het helemaal niet erg.

Jen is een beetje aan het regelen denk ik, ze komt beduidend vaker dan normaal. En dan heeeeel gulzig drinken tot je weer de hik hebt en vervolgens de boel er weer uit gooit. Dan heel hard gaan slaan omdat je boos bent en vervolgens de andere tiet een cupmaat kleiner drinken, ook weer tot je de hik hebt. Om vervolgens bij je moeder op de borst in slaap te vallen, om je vervolgens een uurtje later weer te melden.... Heerlijk! (Alleen 's nachts niet zo...)

Ik lig best vaak met haar op de bank, ze vind het lekker om op mij in slaap te vallen. Maar volgens mij wil ze dat 's nachts ook. Als ik haar na de voeding dus weer in haar warme bedje leg dan krijg ik namelijk flink protest.
pi_57032582
Ticootje, het is maar goed dat je van Jen niet zo snel vies bent! Er staan je nog heel wat jaartjes van poep/plas/kots/snot en andere fijne dingen te wachten
Zelf ben ik niet zo snel ergens vies van, maar als Devin later met bijvoorbeeld een kapotgevallen knie naar me toe komt met veel druipend BLOED .Dan zal ik echt boven mezelf uit moeten stijgen om zijn wond te verzorgen... Op mijn stage vroeger was er een kleutertje tijdens het buitenspelen ineens keihard aan het gillen geslagen. Dus ik erheen gesneld, hevig huilend meisje in mijn armen genomen en gevraagd wat er gebeurd was. "De step is op d'r gevallen" "Ah gossie, rustig maar, heb je pijn?" en intussen wreef ik over haar hoofdje met veel kroeshaar. Zoveel haar, dat dus niet goed te zien was dat het helemaal bebloed was geraakt en ik, stomme doos, had in eerste instantie niks in de gaten en wreef dus met mijn hand met veel ringen over de wond op haar hoofd Ineens voelde ik nattigheid en zag het bloed tussen mijn vingers door sijpelen. Mijn misselijkheid negerend tilde ik het meisje naar binnen toe, riep een "echte" juf en heb in de wc mijn lunch eruit gegooid
Inmiddels kan ik er beter tegen denk ik, heb inmiddels ook geen nachtmerries meer over Devin's bebloede voetje toen met de hielprik...

Lena aan de broccoli
Lishe, dat voor het echie mee-eten komt vanzelf, heeft bij Devin ook een paar weken geduurd voordat hij echt goed en veel at. Maak je maar niet te druk hoor!

Meneertje ligt te slapen. We hebben een nare ochtend achter de rug, volgens mij heeft hij last van een sprongetje en zijn verkoudheid zit hem ook dwars. Hij was zo stuntelig, chagerijnig, huilerig en hangerig aan mij. Zat zichzelf ook in de weg en liep maar te klooien met speen, speelgoed, eten... Hij is een paar keer flink gevallen tijdens het kruipen en zitten, heeft zijn hoofd keihard gestoten aan de tafel en zijn gezichtje bekrast tijdens een driftaanval
Straks als hij wakker is gaan we samen douchen, misschien dat hij daar wat blijer van zal worden.
  donderdag 28 februari 2008 @ 13:21:49 #178
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57033479
Ah Kersjes....ikzelf val altijd flauw als ik bloed zie, heb gezien, denk te zien of denk te gaan zien. Maar toch niet bij de bevalling. Gek he.

Lishe, ik had dezelfde twijfels, ik vond het ook wel lekker om van elf tot acht te slapen. Maar toen toch de stap gewaagd, de fles van 20 uur wat groter gemaakt en Anna sliep gewoon door! Van half acht tot acht nu dus. Heerlijk hoor, soms zelfs tot half negen!
En je zet maar een pool op hoor! - maar voor onze verhuizing hoef je niets te verwachten (hoop ik ).
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_57035694
Lishe, je zou ook eerst die laatste fles nog wat eerder kunnen geven? rond een uur of 10? Dan heb je nog even een iets langere nacht. En dan later pas een fles eraf. Als ze straks wat meer groente eet. En dat is weer een poosje oefenen..

Ticootje gelukkig maar.. Als je al die dingen vies zou vinden, zou het toch moeilijk worden.. Maar al moeder heb je al snel veel over voor je kleintje..
pi_57054337
Memmel je ziet hoe leuk 1 kindje is, dan zijn 2 kindjes vast 2x zo leuk

Linde is sinds gisterenavond achteruit aan het schuiven/kruipen Ze lag op haar boxkleed op de grond te rollen en toen was ze zo moe dat ze niet meer van haar buik naar rug kon rollen. Dus ging ze maar schuiven. Zo leuk om te ziend at ze zelf ook doorhad dat ze zich kon verplaatsen Binnenkort dus maar een schuilplaats voor de poezen in gaat richten want daar wil ze nu al achteraan

En vanavond heb ik een etentje van mijn werk, partners mogen ook mee. Dus gaat Linde een nachtje bij mijn ouders logeren. Gaan wij eens heeeeeeeeerlijk (uit)slapen en daarna 's morgens misschien bij De Bakkerswinkel aan de overkant ontbijten.
pi_57054882
He linde, wat goed! Nu nog de vooruit vinden

Ik heb Chris zonet bij zijn ochtendslaapje ook maar in de slaapzak gestopt.. Werd me toch iets te gek, om eerst 4 keer in een half uur tijd een kind tussen de spijlen uit te moeten halen, voordat hij werkelijk gaat slapen.. Nu was hij in 5 min in slaap...
pi_57055695
De flensjes doen een schoonheidsslaapje....die bink van P_iglet is onderweg hier naartoe.
Terwijl wij lunchen kunnen de flensjes en Pepijn even gezellig meeten.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:40:41 #183
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_57055733
Lishe, misschien een idee om het dit weekend gewoon te proberen, laatste fles achterwege laten? Ik zag er ook tegenop, maar het ging in 1 keer direct goed en sindsdien slaapt hij gewoon het klokje rond (van 8 tot 8 ongeveer) alsof hij nooit anders heeft gedaan

Fijne avond alvast Stiemie Het kruipen/schuiven gaat hier ook ongeveer zo, zo'n lief gezicht he?

Ik ben helemaal niet bang voor bloed, maar kreeg toch ook een eww gevoel bij dat verhaal van je, Kersjes!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_57056019
Zo een dubbele date voor Pepijn met de Flensjes! Veel plezier hoor!

Fijn hoor DF dat hij in een slaapzakje veel beter slaapt. Vind het ook altijd zo lief als we Linde 's morgens in de slaapzak uit bed halen. Net een soort zeemeerminnetje

En Lishe hier proberen we zulke dingen inderdaad altijd op vrijdagnacht uit. Gaat het fout dan heb je nog zaterdag en zondag om het oude ritme terug te brengen en gaat het goed dan heb je een heel lekker weekend

Jellyrose het ziet er echt lief uit he? Vooral dat bekkie als ze dan merkt van: He ik beweeg!
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:56:44 #185
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57056118
Achteruikruipende Linde, wat leuk!
Het zal vast niet al te lang meer duren voordat ze de hele kamer doorkruipt. Als ze eenmaal de smaak te pakken hebben zijn die kleintjes haast niet te stuiten heb ik gemerkt.
Veel plezier vanavond Stiemie!

Devin heeft een fascinatie voor deuren, hij vindt het prachtig om ermee te zwaaien, ze open of juist dicht te doen en proberen zijn vingertjes ertussen te krijgen is het allerleukst! We moeten nu echt goed gaan opletten want hij kruipt nu echt snel. Gister had ik de voorraadkast niet goed gesloten, stond op een klein kiertje, en voor ik het wist had meneer een glazen fles slasaus te pakken die hij bijna kapotgegooid had...
pi_57057431
Ticootje, ik vind babypoep zelfs 'lekker' ruiken Alleen die van mijn eigen baby natuurlijk
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 29 februari 2008 @ 12:15:54 #187
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57057896
Stiemie, fijne avond en ochtend!

Pepijn, ben je soms alle dames in Den Haag aan het checken? Tot dinsdag!

Hier net weer op het cb geweest, Anna weer volledig door de APK: 70,6 cm en 8990 gram. Allemaal weer gemiddeld. Dat ze stevig kon zitten, staan, lopen en kruipen was wel een verrassing
Toen we weggingen zwaaide de dokter naar Anna....zwaait ze terug! Doet ze wel vaker, maar was nu wel heel mooi getimed. Dat vond de dokter wel een beetje snel, evenals het speen heen-en-weer geef spelletje dat ze doet (ze geeft 'm aan mij, ik zuig erop, zij ligt in een deuk, pakt 'm weer uit mijn mond en stopt 'm in haar eigen mond) en haar zes tanden. Nouja, we hebben het weer gehad.

Hier maak ik mij op voor een weekendje zonder man, maar met kind! We gaan lekker tuttelen!
pi_57059157
Memmel, tutse. Ik vind het heerlijk om alleen te zijn met de kleine!

Vannacht heeft mevrouwtje heel goed geslapen! Alleen jammer dat dat dan de volgende ochtend wordt ingehaald door gewoon de hele ochtend wakker te zijn. En in je wiegje liggen dat is niet gezellig. Dus ik heb de hele ochtend met een kind op schoot gezeten. Wel gezellig natuurlijk, maar je kan helemaal niets doen...
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:26:59 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57059697
Ik liep net naar huis vanuit de stad en dacht 'kom, ik ga naar de kapper'. Sasha was wakker in de wagen, dus het was een gokje of het goed zou gaan, maar dat ging prima!
Hij heeft heerlijk een half uurtje liggen pruttelen en doen. Zo lief en vooral zo supermakkelijk!

Vannacht ook, gisteren de laatste fles om half 9, hij wilde echt niet langer wachten, daar half-half normale voeding en zware voeding in gedaan en toen viel hij bij mij op schoot in slaap, na Wie is de Mol in zijn bedje geschoven en hij werd om half 8 vanmorgen wakker.
pi_57059790
Memmel, fijn dat Anna goedgekeurd is. Leuk dat ze alles ook op het CB laat zien. En bijna dezelfde getallen als Chris afgelopen keer.. Ons eigen dikkoppie

Hmm, de babypoep was aardig te doen.. Totdat meneer iets anders dan melk kreeg.. Nu is het elke dag weer een verrassing wat de geur, kleur, vorm en hoeveelheid is...
pi_57062492
Hey!
allemaal leuke goede verhalen weer !

hier gisteren echt zó blij geweest met dat ik kon gaan werken
Ilse had echt een hele zielige maar irritantie zeur/huil/miep/mekker-dag.
Al sinds zondag diarree, open billetjes....ik denk dat we vandaag of morgen tandje 2 wel kunnen voelen!
Vandaag dus wel weer wat vrolijker gelukkig.
(diarree ruikt dan weer NIET lekker, zeker niet op je nuchtere maag in combi met "ochtend"misselijkheid)

Memmel, anna is echt een super snelle hoor !
pi_57062794
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 11:57 schreef DeLiedje het volgende:
[ afbeelding ]
flashback! klein meisje in een wit ledikantje met rode deken
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_57063678
Rode dekens zijn in zeker
Paar weken terug (hij slaapt tegenwoordig in een slaapzak)

[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2008 16:25:03 ]
  vrijdag 29 februari 2008 @ 17:56:55 #194
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_57065371
wij hebben het rode dekentje ook! Geinig.

Eli heeft zijn eerste fruithap gehad!!
Lekkere meloen!
15 of 20 happen, zelfs!

Ben erg trots op mijn kindje, uiteraard en heb net half dwaas door de albert heijn gezweefd

Zo, dat wilde ik ff kwijt
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 18:38:26 #195
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57066306
He, wij hadden ook een rode deken in den beginne. Nu zijn dekens passe. Slaapzakken zijn hot!

Davina! Leuk he!!
  vrijdag 29 februari 2008 @ 19:46:58 #196
56471 pinquit
oh my lama!
pi_57067890
he, jelief, is dat emma?!?! wat een verschil he
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:55 schreef lcicle het volgende:
Ticootje, ik vind babypoep zelfs 'lekker' ruiken Alleen die van mijn eigen baby natuurlijk
ik weet nog dat mijn stagebegeleider (op het KDV) een keer zei: ooeeehhh borstvoedingspoep, hmmmm dat ruikt altijd zo lekker.
toen zat ik ook een beetje zo te kijken
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_57068144
Wij hebben een blauw dekentje EN een slaapzakje .

Davinia, lekker doorzweven!
pi_57068209
Hier ook een rode deken
Saartje doet het goed! Vandaag weer gewogen en ze was 40 gram aangekomen ivm gisteren.
Ze drinkt wel echt op haar eigen tempo, en dat is erg rustig aan. Het gebeurd dan ook vaak genoeg dat ze na een half uurtje, of een uurtje weer komt voor nog een beetje. Ik vind het prima, heb alle tijd en vind het heerlijk om zo met haar bezig te zijn. We zitten een beetje met z`n allen in een coconnetje deze week nu de oudste 2 thuis zijn omdat ze vakantie hebben.
s Nachts heeft Saar nog wel een kruikje nodig omdat ze anders iets te veel afkoelt, maar ze had zelf al bedacht dat ze dan toch liever bij ons in bed slaapt, dus probleem opgelost
Madam houdt van omgevingsgeluiden dus wat dat betreft is ze helemaal op haar plek hier met 2 grote broers
Oh en borstvoedingspoep ruikt inderdaad lekker vind ik, een hele zoete geur
Saartje
  vrijdag 29 februari 2008 @ 20:03:29 #199
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57068340
Heb Anna net op bed gelegd, ik druk dan altijd de mobiel aan voordat ze gaat slapen.
Maar nu heeft Anna de mobiel als favoriet optrek-ding ontdekt. Ze rukt 'm dus dwars haar bed in, zodat ie van links naar rechts hangt. En dan gaat ze er als een soort surf-chick met een hand een beetje aanhangen.
Ik vind het allemaal een beetje link, je weet maar nooit.
En ik vroeg me ook af: zou ze de mobiel nog wel leuk vinden in zijn oorspronkelijke functie van muziekjes, draaiende dingetjes enzo? Of kan ik 'm beter weghalen en haar iets anders geven (en wat dan)? Dilemma's, dilemma's.

Nou, manlief is weg (ook net een klein kind hoor wat betreft koffer pakken enzo...), dus ik ga zo eens even lekker banken met de afstandsbediening en de laptop bij de hand!
  zaterdag 1 maart 2008 @ 08:43:59 #200
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57076236
Aaaaah, wat een lief slapende schatjes

Davinia, wat leuk dat Eli zo gesmuld heeft van de meloen! Er gaat nu zo'n leuke fase aanbreken met het aanbieden van allerlei nieuwe etenswaren. En die fase duurt nog heel lang, zo was ik helemaal blij toen Devin afgelopen dinsdag smakgeluidjes maakte toen hij voor het eerst tonijn proefde en het overduidelijk lekker vond

Maneki.Neko, was fijn dat het zo lekker gaat met Saartje! En ze heeft groot gelijk dat ze rustig aan doet, wat is er nou fijner dan lekker lang bij mama zijn en bij haar te drinken? En samen slapen is al helemaal Overigens niet lullig bedoeld tegenover geen bv-gevende mama's
Ook als ze 8 1/2 maand zijn, maar dan krijg je om de haverklap een elleboog in je gezicht, een trap tegen je borst of wordt er ineens aan je neus gezogen en een bos haar uitgerukt
Buhhh, heb haast geen oog dichtgedaan vannacht. De storm gierde hier op 4 hoog door het huis heen en de wind stond vol op Devin's kamer. Niet fijn, vanaf half 2 heeft hij dan ook bij ons in bed gelegen waar we hebben mogen genieten van een fluitconcert met trillende ramen, af en toe een zwiepende regenpijp of een harde bons van weet-ik-wat, en een heel onrustig jongetje dat door zijn verkoudheid snurkte en piepte dat het een lieve lust was. Als hij tenminste niet wakker was...

Memmel, wij hebben al tijden geen mobiel meer aan het bed, niet veilig met onze kleine sloper. Sinds de box verlaagd is hangt de mobiel daar weer, maar Devin heeft er niet zoveel meer mee. Komt ook omdat hij tegenwoordig nooit meer op zijn rug ligt te spelen maar eigenlijk altijd zittend en heel soms liggend op zijn buik.

Vanavond gaan we uiteten en mijn zusje komt met haar vriend op de kleine passen. Voor het eerst dat ze oppast, ben dan ook best een beetje zenuwachtig omdat ze Devin ook naar bed moet brengen enzo. Nou ja, het zal heus wel goedkomen....ga ik maar van uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')