abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56962758
Wij zijn ook aan het twijfelen om het naar beneden te doen. Maar aan de foto te zien is onze hoogste stand nog een stukje lager als bij jou. Als Chris nu al zo ligt, dan zou ik het echt wel naar beneden doen. zo te zien ligt hij er al bijna overheen.

Pepijn maakt nog geen aanstalten om zich op te trekken, maar hij heeft kracht genoeg om als hij het doet er in een keer overheen te liggen.
Alleen kan die van ons niet nog en klein beetje naar beneden, maar dan is het meteen helemaal omlaag. En dat vind ik toch ook niks met instoppen enzo.
Dus hier dezelfde twijfel
pi_56962916
Deepfreeze, ik zou zelf geen minuut langer wachten om het omlaag te doen! Ik zou echt bang zijn dat hij het toch ineens doorkrijgt om zich helemaal over die rand heen te gooien.
pi_56962989
Nou ja, hij slaapt nu, dus dat minuutje gun ik hem nog wel..
Maar heb zelf ook zoiets van bij twijfel gewoon doen. Dus zijn bedje gaat vandaag nog omlaag..

's nachts slaapt hij ook al in een slaapzak, omdat we hem afgelopen week een paar keer boven de dekens vonden, midden in de nacht.. Maar dat vind ik voor overdag toch te warm..
  maandag 25 februari 2008 @ 10:03:52 #104
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_56963111
Lijkt me een goed plan DF (ivm de mobiel (en Ethans grijpgrage handjes...) staat het bed hier eigenlijk al vanaf het begin lager, dus ben niet anders gewend)
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  maandag 25 februari 2008 @ 13:51:10 #105
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56963410
Bij ons staat het bedje ook al een poos in de laagste stand. En nu Anna staat is dat natuurlijk helemaal nodig. De box staat nog niet in de allerlaagste stand, Anna kan nu net met haar armen over de rand hangen.

Hier hebben wij slecht geslapen. Anna bleef maar aan het hoesten. Mag ik de Ventolin nou geven als ze zo erg hoest? Of heeft dat geen zin? Nouja, Anna is er niet wakker van geweest, alleen wij maar.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_56963466
memmel als het lijkt alsof ze van het slijm in haar longen hoest dan kan het wel helpen.
Maar voor een gewoon hoestje niet.
Als ze er zelf geen last van heeft dan zou ik het ook niet doen, denk ik.
pi_56964115
memmel..vervelend zeg!
eens dicht bij haar borst luisteren en als je het hoort 'piepen' of 'gieren' kan je haar gerust wat ventolin geven!

verder nog niet bijgelezen,
beroerd weekend gehad qua klachten maar vandaag godzijdank weer best oké !
Werken ging prima, en heb zowaar nu nog energie ?!

dus, ga bijlezen nu!
pi_56964186
Oei Chris wat ben jij een waaghals zeg! Ik zou het bedje inderdaad ook snel omlaag doen DF.

Hier nog geen ontsnappingspogingen. Linde ligt 'smorgens nog precies zo in bed als dat we haar 's avonds neerleggen. Geen centimeter verschoven Wel hebben we een paar weken geleden de mobiel van de box gehaald omdat het een soort sport werd om alle langskomende beestjes te vangen.

In de box heeft ze het draaien wel echt ontdekt. Van buik naar rug en van rug naar buik. Steeds maar heen en weer. Ik vroeg me al af of ze er niet misselijk van werd. Hier in de buurt is trouwens een biologische supermarkt geopend, dus we hebben het weekend wat lekkere dingen ingeslagen (pindakaas met 94% pinda en Biobim-pap) Ben benieuwd hoe ze het vindt.

O en laatst zette ik Linde in sta-stand neer op schoot en normaal zakte ze dan door de pudding beentjes heen, maar nu bleef ze gewoon staan. Ze had mij alleen nog maar nodig voor het evenwicht. Wat gaat het toch snel!
pi_56964405
Anna, beterschap met je hoestje! Hopelijk gaat het snel weer over en kunnen papa en mama lekker slapen

Het bedje is inmiddels naar beneden. Meestal blijft hij wel netjes liggen, maar hij was blijkbaar iets te wakker toen ik hem in bed stopte..
Maar ja, hij zal net die ene keer niet netjes blijven liggen.. Dus Chris slaapt nu beneden

Ik ben vrijdag ook langs de natuurwinkel geweest. Pindakaas(100% gebrande pinda's), perendiksap (100% peer) en kabouterthee.. De pindakaas gaat wel goed (al is appelstroop favoriet), het diksap is vooral lekker door de yoghurt, en de thee vind mama wel lekker . Maar Chris drinkt naast zijn flesjes eigenlijk niet, dus ook geen thee/diksap. Maar dat gaat misschien wel komen als er nog een fles afgaat.

Stoer dat Linde al blijft staan.. Hier hebben we nog puddingknieen.. Al is het wel lachen als hij op de commode op ooghoogte "staat".
pi_56964664
Hahaha ik twijfelde ook nog over de kabouterthee. Het leek me wel lekker, maar aangezien ik nog een hele theeverzameling heb, moet ik die eerst maar eens gaan opdrinken Wel heb ik nog mango/appel diksap meegenomen. Die vinden we hier allemaal wel erg lekker!

Ik heb nog even gekeken of Linde ook vasthoudend aan de salontafel wilde gaan staan, maar helaas was toen alles op de tafel veel interessanter om naar te graaien

Hmm net belde ik mijn moeder en die vertelde dat ze met Linde in de stad was. Ik ben nu best jaloers
  maandag 25 februari 2008 @ 15:44:11 #111
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56965763
Eli blijft al sinds een paar weken staan als je hem in de sta-stand zet
Zeker de eerste paar seconde hoef je echt alleenmaar een handje vast te houden, daarna gaat het wiebelen. dus kracht genoeg in de beentjes, nu de heupen nog...

Is Ethans bedje al omlaag? Lijkt me doodeng om je kind zo half over het bedje te zien hangen... Brrr.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 25 februari 2008 @ 15:53:43 #112
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56965944
Anna die trekt zich nu aan mij omhoog als ze op de commode ligt! Ze wurmt zich eerst op haar buik, waardoor ik dus onmogelijk een luier oid om kan doen. Dan gaat ze op handen en knieeën (met in de ene hand haar tandenborstel en in de andere de fles haarlotion, want die moeten mee, natuurlijk ). Ze pakt mijn ketting vast met een overgebleven vinger en uit alle kracht gaat ze staan....

P_iglet, Marit, ik voel Anna ademen, zeg maar, je voelt dat de longetjes vol zitten. Dus ik denk dat de Ventolin wel zin heeft. Het is echt zo'n zeehondenblafje.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_56966210
niet twijfelen dan..gewoon doen en daarna merken of het ook echt effect heeft !
kan geen kwaad om het zo één keer misschien zonder effect te geven hoor.
Morgen weet je dan wel of het zin heeft!
pi_56969555
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:44 schreef DaviniaHR het volgende:
Is Ethans bedje al omlaag? Lijkt me doodeng om je kind zo half over het bedje te zien hangen... Brrr.
Chris zijn bedje in ieder geval wel Het is eerst wel even grappig om je mannetje zo te zien "klauteren". Om daarna te bedenk dat het wel gevaarlijk is.
pi_56970018
Mirte had van het weekend wel even haar beentje over de rand van de wagenbak hangen . Mevrouwtje spartel... Nou kan ze zich verder nog niet echt opdrukken enzo, maar toch...
Fake it till you make it...
  maandag 25 februari 2008 @ 19:27:31 #116
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_56970281
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:44 schreef DaviniaHR het volgende:
Hehe.. ja, die is al omlaag.. volgens mij bedoelde je Chris
Red de zeehond!
pi_56971060
wat een gestuntel DF !

Ook hier ligt Floor een etage lager dan Pien. Ze vinden het zelf erg grappig om op deze manier naar elkaar te kijken. Vanochtend was het dolle pret.
pi_56971884
Hihi KP, klinkt gezellig .
  maandag 25 februari 2008 @ 20:38:20 #119
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_56971910
Memmel, hier is de fles haarlotion van de commode smijten ook een geliefde bezigheid. En de haarborstel, billendoekjesdoosje (inmiddels is de 2e ook al stuk), luiers, kleding en verder alles wat binnen handbereik en zelfs verder weg ligt. En kleintje draait zich vaak in een flits om naar zijn buik, trekt zich op aan mijn haar of probeert van de commode af te duiken. Ik verschoon hem nu dus steeds vaker op de grond of op ons bed en dan nog ben ik de laatste tijd zo lang bezig, staat het zweet me op de rug, ben ik 3 keer in mijn gezicht geschopt, zit er poep aan mijn kleren en kom ik erachter dat meneer tijdens de worsteling al geplast heeft nog voordat de luier goed dichtzit

Zo, de natuurvoedingswinkels doen goede zaken zie ik.
Ik heb de gemengde notenpasta (hazelnoot/amandel) in huis en zelf vind ik hem heerlijk!
Morgen maar even zien wat Devin ervan vindt.

Ons nachtje weg naar Drenthe was erg gezellig. Veel gewandeld en genoten van elkaar en, als grote hoogtepunt, zondagochtend met z'n drietjes in bad geweest! We hebben zelf geen bad en dit is iets wat ik al zo lang wilde. Lekker de hele badkamer natgespetterd
We zaten in Westerbork en zondag hebben we ook het kamp bezocht. Heel speciaal, vooral toen Devin wakker werd en wilde drinken. Heb ik hem daar op een van de vele bankjes in de buitenlucht zitten voeden en ik werd er heel emotioneel van. Mijn lieve kleine Joodse jochie die zo gulzig bij me aan het drinken was. Hadden we een paar generaties eerder geleefd dan had ik hem daar, op dezelfde plek, misschien ook zitten voeden, maar dan als gevangene om uiteindelijk op transport te worden gesteld

Onze kleine wildebras tijgert, kruipt en rolt alle kanten op. Hij gaat maar door, is werkelijk niet te stuiten en blijft maar doorlachen, klauteren en kletsen
Helaas is hij ook 's nachts zo onrustig, de laatste paar nachten is het huilen en schreeuwen geblazen om alle nieuwe indrukken te verwerken

Nijna, was je nog wat vergeten mee te nemen naar jullie logeer-uitje?
Ik wel, een nachtlampje is toch best handig in een vreemde omgeving heb ik ontdekt...
.... met gevoel voor drama....
pi_56971978
Ik had wel een nachtlampje (leeslampje) mee . En die is nog best van pas gekomen, kon ik tenminste de otrivin goed richten (en zien dat er een stuk snot naar buiten kwam ).
Ik heb niks gemist, dus volgens mij hadden we alles.
Leuk dat Devin zo actief is, wat minder dat hij dan 's nachts zo druk is met verwerken van alle indrukken.
pi_56972474
k_p, is floor zoveel bewegelijker dan pien dan? Grappig, zoveel hetzelfde maar toch ook de verschillen..

Kersje, wat een lekker druk jochie. Jammer dat hij dat 's nachts nog is..

Een nachtlampje is inderdaad handig bij logeren. Bij mijn ouders hebben we een schemerlampje staan, als die niet aanstaat is het brullen, maar met het lichtje aan slaapt hij binnen 5 minuten (1 keer zelfs binnen 10 sec )
  maandag 25 februari 2008 @ 21:58:12 #122
35189 Troel
scherp en bot
pi_56973795
Wij zijn een weekendje naar mijn ouders geweest en het ging eigenlijk prima Ruben heeft in mijn oude ledikantje geslapen en mijn moeder was zo super om zich het grootste gedeelte van de tijd om Ruben te bekommeren waardoor ik heerlijk opgeladen ben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56974096
Wat ontzettend dubbel Kersjes. Helemaal als het zo dicht bij jezelf komt. Was je iets eerder geboren, wat dan... Wij zijn daar ook geweest. Anna heeft de hele middag in de doek gehangen en bij me gedronken daar, tegenover het monument van de treinrails en dat was heftig. Op zo'n plek met een kleintje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 25 februari 2008 @ 22:53:56 #124
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_56975382
Nou jaaaaa, ik heb dus op volgens mij hetzelfde bankje gezeten met Devin
Zeg maar in het verlengde van het monument. Toevallig!
pi_56979791
quote:
Op maandag 25 februari 2008 21:00 schreef Deepfreeze het volgende:
k_p, is floor zoveel bewegelijker dan pien dan? Grappig, zoveel hetzelfde maar toch ook de verschillen..
Ik krijg Pien haar bed niet omlaag en bij haar is het nog niet nodig. Zo simpel kan het dan ook weer zijn
  dinsdag 26 februari 2008 @ 11:45:37 #126
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_56982933
Wat een bijzonder moment Kersjes

Wij zijn vanochtend weer bij het CB geweest en Ethan is nu ruim 8900 gram bij 71 centimeter (alhoewel die lengte niet helemaal klopte volgens mij, het zag er meer uit als 73/74 cm, maar ach) en morgen is hij precies 7 maanden. Uiteraard zwol mijn moederhart van trots toen de verpleegkundige hem zo'n vrolijke vlugge mooie jongen noemde..Maar dat is hij ook.. hij lacht en gilt het uit van de pret, geeft slobberige zoenen terug en slaat dan altijd z'n spekarmpjes om je nek om vervolgens z'n hoofd lekker in je hals te begraven Er is echt weinig fijner dan dat

Maar goed.. meneer doet het dus helemaal prima en wij kregen ook nog een compliment van de verpleegkundige over onze relaxte houding en dat vond ik stiekem ook best fijn om te horen
Red de zeehond!
pi_56983376
Yppy en Kersje, wat een bijzondere plek om te voeden. Er zijn zoveel verdrietige verhalen in die omgeving, en daar zit je dan met jou vrolijke verhaaltje

En Ethan ook weer goedgekeurd.. Altijd fijn om weer een OK-stempel van het CB te krijgen..

K-P, hoe ga je dat straks doen dan? als pien wel omlaag moet?
Chris heeft trouwens geen problemen gehad met een lager bedje.. Vond hem vanochtend 5 minuten nadat hij weer naar bed ging, nog spelend dwars in bed, met zijn voetjes tussen de spijlen door. Dus dat verlagen is wel een goed ding geloof ik.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 12:21:42 #128
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_56983634
Jellyrose, fijn dat jullie bevestiging hebben gekregen op het CB. Jullie hebben een prachtig jochie en doen het als ouders prima, toch goed om te horen!
Die slobber"zoenen" zijn zo herkenbaar, die geeft Devin ook graag. Een beetje zo:
Armen om je heen en dan valt hij aan! Bij voorkeur op neuzen en kinnen, in halzen en hij wroet ook graag in papa's sik

De hazelnoot/amandel - pasta is goedgekeurd en ook voor de mama's een aanrader. Denk er even chocola bij en je hebt een Nuts
Vannacht was wederom een drama, hij bleef maar schreeuwen, zelfs nadat ik hem bij ons in bed had genomen. Uiteindelijk ben ik maar rondjes met hem gaan lopen om hem te kalmeren. Toen legde ik hem in bed en nog geen uur later werden we weer gewekt door onze kleine krijserd. Pfffff, ik hoop dat deze fase snel voorbij zal zijn, zwaarvermoeiend dit...

Davinia, je had het laatst over spiegelspelletjes met Eli? wij hebben net ook een tijdje voor en met de spiegel zitten spelen. Zo gelachen om zijn verbaasde blikken en zijn vergeefse pogingen om de spiegel op te eten (of wilde hij zijn spiegelbeeld bijten )
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:17:48 #129
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56990840
Kersjes, dat heb je mooi omschreven, het is allemaal heel dubbel in het leven en we mogen ons denk ik heel gelukkig prijzen dat we hier en nu leven met alles dat we hebben. Als ik met mijn man in Tunesie ben en we zien hoe sommige mensen daar leven, denken we ook vaak: wat als zijn ouders de andere baby gekozen zouden hebben, toen ze die keuze 34 jaar geleden hadden? En wat is er van dat kindje gekomen? En dan nu met zo'n mooie meid, met z'n drietjes. Al zou de wereld om ons heen instorten, dan maakt dat niet uit, we hebben elkaar! Dat is toch wel het toppunt van geluk voor ons.

Ik moet toch ook echt eens naar de natuurwinkel. P_iglet, heb je er aandelen ofzo? Ineens gaat iedereen aan de hazelnoot/amandel pasta!!

Weet je, soms doet Anna mij denken aan varkentje Olivia. Kennen jullie dat Gouden Boekje? Olivia doet van alles, wil van alles, kan van alles. En dan zegt haar moeder op een gegeven moment: "Olivia, ik word doodmoe van jou, maar ik vind je hardstikke lief!"
Nou, dat gevoel dus....

[ Bericht 20% gewijzigd door Memmel op 26-02-2008 18:01:32 ]
  dinsdag 26 februari 2008 @ 18:11:32 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56992073
Ik wil even doen!
Sasha doet het echt nog steeds zo goed!
Hij was ineens weer heel veel aan het slapen sinds dit weekend en ik kwam een beetje in de knoei met het 6 flesjes schema. Op het lijstje gekeken en gezien dat kindjes van 2 maanden over mogen naar 5 x 150. Gisteren was hij 8 weken dus maar gelijk gekeken of dat wilde en het gaat echt super, gisterenmiddag sliep hij 3 uur achter elkaar en heb ik hem om kwart over 6 echt maar wakker gemaakt voor de volgende fles.

En ook vandaag gaat het weer onwijs goed! Hij slaapt echt heel veel lijkt het wel, maar dat is voor die kleintjes alleen maar goed! Doe maar lekker groeien in je bedje!

En door het vele slapen is hij als hij wakker is zo vrolijk en helder! Hij kan heerlijk liggen kraaien en pruttelen in de box.
Ik word ook echt elke ochtend helemaal vrolijk als ik hem zijn bedje uit ga halen. Grote lach op zijn bekkie.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 18:38:58 #131
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56992676
BE Leuk, he!

Ik haalde net Eli op van het kdv en hij stak meteen zijn armpjes naar me uit O+ (het kan natuurlijk ook zijn dat hij mijn jas interessant vond, maar ik vind dat hij zijn armpjes naar mij uitstak en niet naar mijn jas )

Morgen weer lekker dagje saampjes. kan ook helemaal vrolijk worden van die lieve toet (zie foto-topic )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_56993608
Hazelnoot-amandel pasta, ik wil ook klinkt goed!

Memmel, ik ken Olivia niet, maar .

BE, heerlijk

Davinia, natuurlijk stak hij zijn armpjes naar je uit!

Vandaag komen we op 4 voedingen uit waarschijnlijk en ik heb besloten het maar gewoon te laten gebeuren en dan zien we het wel vannacht. Afgelopen nacht heeft ze ook ons uit de slaap gehouden door te babbelen en om een uur of 4 had ze een verstopte neus. Tja of ik er dan uit moet om een neus open te krijgen of om een fles te maken is dan ook niet zo'n verschil.
Ik zit wel te denken om wat rijstebloem door de laatste fles te doen...
pi_56993925
BE, wat klinkt dat heerlijk!! Geniet er maar lekker van jullie sasha!!

Davinia, tuurlijk waren die armpjes voor jou bedoelt.. Mama is toch altijd interresanter dan een jas...

Nijna, Je zou de laatste fles ook nog een schepjes groter kunnen maken (210/7). Of inderdaad rijstebloem..
Of gewoon eerst een nacht proberen. Wordt ze wakker, kun je morgenavond altijd nog wat extra's in de fles doen..

Ik denk dat Chris weer een tandje krijgt.. vandaag af en toe een hele heftige bijtbui. Echt eng fanatiek. Vanochtend al richting mijn kin, zijn speelgoed, en vanavond zijn bekertje yoghurt.. Denk dat hem toch iets dwars zit. Bij zijn eerste tandje gebeurde dat ook een halve week ervoor (toen alleen niet gelinkt aan tandje).. Dus misschien is het nu weer raak..
pi_56996370
Heerlijk is dat he BE
Hier ook..Maarten gaat zo goed!'
1x een voeding in de nacht en heeeel soms niet maar het is voor mij echt heerlijk dat hij in zijn eigen kamer slaapt nu al dik 2 week lang.
Overdag gewoon beneden in de reiswieg of bij mij in de draagdoek.
Ook slaapt hij overdag sinds 2 dagen weer wat beter en zo kan ik ook soms even mijn eigen dingetjes doen.
Hij heeft al een dikke week of 2 wat last van hangerig zijn overdag maar nu is het stukken minder.

Vandaag begon hij ineens zo maar op zijn vuistje te sabbelen helemaal zelf handje naar z'n mond.
Zo gaaf om te zien hoe hij ineens op een dag weer wat nieuws doet.
Ook een paar weekjes terug ineens zijn hoofdje veel omhoog doen.
pi_56996769
Leuk he Ardenlyn . Die nieuwe dingetjes die ze leren .

We hebben even overlegd hier en Mirte krijgt gewoon een fles net als anders, geen extra schepje, geen rijstebloem. We wachten het wel af. Morgen komen we toch weer op 5 voedingen omdat we haar om 7 uur wakker maken (als ze ons nog niet heeft wakkergemaakt eerder... ). Dus we zien het wel.
Ze ligt nu nog te slapen, ik ga even douchen en maak haar dan tegen 10 uur wakker als ze zich nog niet gemeldt heeft...
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:07:11 #136
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_56996813
BE en Ardenlyn, fijn dat het zo goed gaat met jullie jochies
Nog zo klein... Geniet ervan, voor je het weet kruipen ze je haast ondersteboven.
pi_56996903
Probleem is wel dat hij overdag soms hard gaat huilen omdat hij moe is. Wat hebben kinderen toch met moe zijn en dat dat erg is?
Zag wel iets heel schattigs.....zijn 1ste traantje +O
Heb hem nu maar bij mij in de doek gedaan zodat hij rustig is. Hij maakt zichzelf dan zo druk.
Achja ik zei niet dat het perfect ging

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2008 21:12:23 ]
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:16:40 #138
35189 Troel
scherp en bot
pi_56997019
Hier gaat het ook prima. Vandaag gewogen, Ruben past eigenlijk net niet meer in de deegkom, met zijn 4020 gram en zijn 56 centimeter
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:19:48 #139
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_56997091
Ardenlyn, stel je toch eens voor dat het bij iedereen altijd perfect zou gaan...
Dan zou het een flink stuk leger zijn hier!
pi_57004530
Wij komen alvast even zwaaien
morgen een hele drukke dag, dus geen tijd om hier afscheid te nemen....

Wij hebben ontzettend genoten van het eerste jaar met Meike , van klein klein klein poppetje naar een grote meid die pasjes los loopt, lekker kletst, en precies weet wat ze wel en niet wil.

Ik zou zeggen, dames en heren, blijf genieten!!!
Het gaat zo verschrikkelijk snel!

Bedankt voor de adviezen, en tot ziens (virtueel) in het dreumestopic!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_57004845
Karin, ik zwaai alvast terug!! want feliciteren mag hier niet

Nijna, hoe is het gegaan vannacht?

Troel, Ruben heeft de groei ook netjes te pakken.

Ardelyn, toch best lief zo'n traantje.. Totdat het straks krokkodilletranen worden..

Chris heeft vannacht lekker geslapen, weer niet wakker geweest. Als we 's avonds voor ons slapengaan de speen er al uithalen, lijkt het beter te gaan 's nachts. Dus dat gaan we nog een paar keer proberen..
En ook vanochtend was het raak in het ledikantje.. Ik wilde even snel douchen, dus had hem in zijn bedje gelegd (was ook wel iets moe). maar niet moe genoeg.. Hij lag dwars in bed op zijn buik, met zijn benen tussen de spijlen door.. En dan lig je dus klem.. Gelukkig was ik al klaar met douchen, dus kon hem na 3 kreetjes er zo weer uitvissen.
pi_57004899
Dag Meike Alvast een hele fijne verjaardag met een heel mooi cadeau!
pi_57005295
Meike

Dadelijk ook naar het weeguurtje, ben benieuwd hoeveel mevrouw gegroeid is. ten opzichte van Merlijn is ze best een flinkerd. Al komt ze nog ongeveer hetzelfde aan als Merlijn toen, ze heeft gewoon spekkies en dat is iets wat Merlijn dus nooit heeft gehad. Het volgende maatje luiers past in iedergeval goed, de laatste newborn zijn bijna op.
pi_57005916
Pepijn kan zelf gaan zitten!!!!
Hij was al een paar dagen bezig, maar hing iedere keer nog op 1 arm naar de zijkant maar net lukte het
  woensdag 27 februari 2008 @ 11:02:52 #145
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57006551
Pepijn!
Kan je dat Anna volgende week ook leren? Dan leert zij jou wel hoe je je optrekt aan van alles en nog wat!

Meike, veel plezier met je driewieler en tot heel gauw!

Hier kan Anna nu ook gaan staan in haar slaapzak, dus dat truukje werkt ook niet meer...
pi_57007306
Gwen weegt nu met bijna 6 weken 3910 gram en is ongeveer 52 cm Ze is 430 gram aangekomen in twee weken. Borstvoeding gaat dus geweldig hier.
  woensdag 27 februari 2008 @ 11:40:26 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_57007345
Wat fijn Randa!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57007662
Hallo, ik kom me hier melden
Saartje is zo`n fijn grietje, tis moeilijk niet verliefd te zijn op haar
Ze is een natuurtalentje aan de borst, drinkt erg gulzig en heeft veel zuigbehoefte dus ze ligt eigenlijk de hele dag aan mijn borst of pink verankerd.
Vanmorgen is ze gewogen, ze was bij de bevalling 3480 gram en nu 3320 dus haske netjes.Vannacht had ze wat krampjes maar lekker dicht tegen mama aan heeft ze toch van 3 tot 8 doorgetukt.
Saartje
pi_57007665
Ons kleine meisje wordt groot, ze ligt sinds 2 dagen niet meer in haar mooie wieg, maar in haar ledikantje!

Ze vindt het heerlijk volgens mij (het wiegje was nogal smal, en als je ziet hoe ze met haar armpjes ligt, zal ze wel fijner liggen nu ze zoveel ruimte heeft )

Het gaat heel goed met haar, ze is zo heerlijk vrolijk, de krampjes zijn na 2 bezoeken aan de ostheopaat veel minder en ze brabbelt zo veel! Ze heeft vorige week 'ontdekt' dat die handjes die af en toe langs slingeren cht van haar zelf zijn, en ze kan zich er echt mee vermaken, zo schattig om te zien!
En goed nieuws voor mijn nogal beurs gesabbelde pinken ze stopt haar vuistjes ook graag in haar mond! Mijn pinkies krijgen weer wat rust .
Ze ligt nu sinds 2 dagen in haar ledikantje en ze slaapt sindsdien zelfs overdag in haar bed! (ze slaapt niet veel, zo af en toe eens een uurtje, maar toch )
Ik ben een vreselijk trotse mama, die echt heel gelukkig is!

En gek om te lezen dat bijvoorbeeld Aderlyn zo blij is dat Maarten op z'n eigen kamertje slaapt, terwijl ik dus het ledikantje nog náást ons bed heb gepropt, omdat ik haar echt nog steeds zo graag op onze kamer wil hebben...

[ Bericht 16% gewijzigd door DeLiedje op 27-02-2008 12:03:31 ]
pi_57007736
Maneki, gezellig dat je hier weer bent!
Wat klinkt je heerlijk, en van 3 tot 8 wat goed van Saartje!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')