Memmel, hier is de fles haarlotion van de commode smijten ook een geliefde bezigheid. En de haarborstel, billendoekjesdoosje (inmiddels is de 2e ook al stuk), luiers, kleding en verder alles wat binnen handbereik en zelfs verder weg ligt. En kleintje draait zich vaak in een flits om naar zijn buik, trekt zich op aan mijn haar of probeert van de commode af te duiken. Ik verschoon hem nu dus steeds vaker op de grond of op ons bed en dan
nog ben ik de laatste tijd zo lang bezig, staat het zweet me op de rug, ben ik 3 keer in mijn gezicht geschopt, zit er poep aan mijn kleren en kom ik erachter dat meneer tijdens de worsteling al geplast heeft nog voordat de luier goed dichtzit
Zo, de natuurvoedingswinkels doen goede zaken zie ik.
Ik heb de gemengde notenpasta (hazelnoot/amandel) in huis en zelf vind ik hem heerlijk!
Morgen maar even zien wat Devin ervan vindt.
Ons nachtje weg naar Drenthe was erg gezellig. Veel gewandeld en genoten van elkaar en, als grote hoogtepunt, zondagochtend met z'n drietjes in bad geweest! We hebben zelf geen bad en dit is iets wat ik al zo lang wilde. Lekker de hele badkamer natgespetterd
We zaten in Westerbork en zondag hebben we ook het kamp bezocht. Heel speciaal, vooral toen Devin wakker werd en wilde drinken. Heb ik hem daar op een van de vele bankjes in de buitenlucht zitten voeden en ik werd er heel emotioneel van. Mijn lieve kleine Joodse jochie die zo gulzig bij me aan het drinken was. Hadden we een paar generaties eerder geleefd dan had ik hem daar, op dezelfde plek, misschien ook zitten voeden, maar dan als gevangene om uiteindelijk op transport te worden gesteld
Onze kleine wildebras tijgert, kruipt en rolt alle kanten op. Hij gaat maar door, is werkelijk niet te stuiten en blijft maar doorlachen, klauteren en kletsen
Helaas is hij ook 's nachts zo onrustig, de laatste paar nachten is het huilen en schreeuwen geblazen om alle nieuwe indrukken te verwerken
Nijna, was je nog wat vergeten mee te nemen naar jullie logeer-uitje?
Ik wel, een nachtlampje is toch best handig in een vreemde omgeving heb ik ontdekt...
.... met gevoel voor drama....