Hallo racefans,
Geheel op eigen kracht heb ik in 2005 een busreis georganiseerd naar de eerste officiële wedstrijd van de A1GP. In totaal heb ik toen 50 racefanaten bij elkaar verzameld en zijn wij met de bus naar Engeland (Brands Hatch) vertrokken. Dit jaar valt mijn oog op de 24 Le Mans, een evenement dat door iedere racefan minimaal ééns in zijn leven bezocht moet worden. Ik heb daarom contact gezocht met GEBO Tours, waarna ik een scherpe aanbieding gekregen heb. Waar je normaal gesproken bij reisorganisaties ruim 170 euro (excl. verzekeringen en belastingen) betaald voor een busreis naar Le Mans, kan ik de busreis aanbieden voor slechts 115 euro inclusief alle toeslagen. De toegangskaart kost ¤65 euro p.p. Het doel van deze reis is om een gezellig weekend te organiseren en om een goedkoop alternatief aan te bieden.
Het programma zal er als volgt uitzien:
Zaterdag 15 juni
02.00 uur : vertrek vanuit Utrecht
12.00 uur : verwachte aankomst in Le Mans
15.00 uur : start 24 uur van Le Mans
17.00 uur : vanaf 17.00 uur heeft u geen toegang meer tot de bus. De chauffeur zal namelijk. vertrekken naar een hotel voor de overnachting.
Zondag 16 juni
09.00 uur : uw chauffeur is weer aanwezig op het circuit
15.00 uur : einde 24 uur van Le Mans
18.00 uur : vertrek terug naar Nederland
Maandag 17 juni
04.00 uur : verwachte terugkomst in Utrecht
Let op: gedurende zaterdagavond 17.00 uur en zondagmorgen 09.00 uur is er dus geen bus aanwezig. Alle benodigde spullen dient u mee te nemen op het circuit. Bij voldoende interesse en beschikbaarheid kan ik in goed overleg met GEBO campingplaatsen aanbieden. Er is op dit moment nog één camping langs de baan beschikbaar. De prijs voor een standplaats van 35 m2 op deze camping ligt rond de ¤ 60,. Dit is het tarief per plaats, dus niet per persoon! Let op: alleen kleine tenten worden toegestaan, grote (bungalow) tenten zal de chauffeur niet accepteren, daarvoor is de bagageruimte niet toereikend.
Toegangskaart circuit:
De toegangsprijs bedraagt ¤65,- per persoon. U heeft hiermee toegang tot een groot gedeelte rondom het circuit, met uitzondering van de tribune zitplaatsen. Dit bedrag zit niet bij de reissom inbegrepen maar moet apart besteld worden. Geef daarom duidelijk aan hoeveel kaarten u zou willen bestellen.
Reissom per persoon: ¤ 180,-
De reissom is inclusief:
- Toegangskaart
- Reis- en ongevallenverzekering
- Annuleringsverzekering
- Calamiteitenfonds
Voor vrijdag 14 maart moet ik minimaal 30 personen bij elkaar krijgen, anders kan de reis niet doorgaan. Reageer daarom voor deze datum!
Stuur een mail naar Sven_Koch11<at>hotmail.com met daarin:
- Het aantal personen
- De volledige naam van alle personen + geboortedatum
- Het aantal toegangskaarten dat u wilt bestellen (á ¤65,- pp)
- Het aantal campingplaatsen dat u wilt bestellen (ongeveer ¤60,- per plaats)
- Het mobiele telefoonnummer waarop ik u kan bereiken
Voor vragen kunnen jullie mij altijd mailen.
Na het ontvangst van uw reservering stuur ik u alle informatie die u nodig heeft, de algemene voorwaarden (volgens GEBO Tours) en het rekeningnummer waar u het bedrag naar toe kunt storten.
Mvg,
Sven Koch
Nijmegen
[ Bericht 0% gewijzigd door svenkoch op 19-02-2008 12:39:53 (Verduidelijking reissom) ]