Dan voorzien we die dingen speciaal voor de Nederlandse markt met een anti-hufter laserkanon.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kan hier nooit
daar zijn die dingen natuurlijk niet hufterbestendig genoeg voor
die overleven nooit een huldiging van Ajax of het kampioenschap van Feyenoord
en ik al braaf alle twee noemen om hier niemand voor het hoofd te stotenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een huldiging van Ajax?
Dat is pas over een jaar of 20 weer...
je had beter.... 1 of andere voetbalhuldiging met hoeligansen kunnen zettenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik al braaf alle twee noemen om hier niemand voor het hoofd te stoten
wordt er weer compleet aan mijn punt voorbij gegaan dat zulke "feesten" altijd weer op rellen uitlopen en door de Mobiele Eenheid gestopt moeten worden
mietjuhquote:
Ik had een geslaagde datequote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:32 schreef Parleur het volgende:![]()
Wie praat me even bij over de laatste domme dingen die Ang3l heeft gedaan? Of laat ook maar... zover teruglezen is dat meestal niet.
das wel het domste iddquote:
Zover heb ik niet eens teruggelezen... ik ben blijven steken bij de accountants!quote:
Nee want je hebt een beetje trauma's met gevangenissen en rod...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:45 schreef Parleur het volgende:
[..]
Zover heb ik niet eens teruggelezen... ik ben blijven steken bij de accountants!
My god Ang3l... dat betekent vast dat je binnenkort opgesloten wordt? Of denk je dat ze al je frauduleuze handelingen met de BTW en de voorraad niet gaan ontdekken? Is toch een economisch delict? Ik hoop maar dat je hele slechte accountants hebt! Ik ben er nog helemaal niet aan toe om je in een gevangenis te bezoeken!
quote:
Okay... deze geef ik je. Onze jarenlange relatie gaat dan nu toch eindelijk - zij het in een uiterst pril stadium - haar vruchten afwerpen. Dit was grappig, goed getimed, scherp en onverwachts. Ik draag je met een gerust hart voor voor de Fok!-cliniclown life time award. Je had dit keer niet eens het voorzetje dat ik je op MSN influisterde nodig! Je maakt me trots Ang3l! Bravo! Misschien... héél misschien... komt alles toch nog goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want je hebt een beetje trauma's met gevangenissen en rod...SORRY! Old habits die hard!
Slaap lekker!quote:
Posten!quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:20 schreef MisterO het volgende:
Ha, ik zie een leuke pann foto van mij
quote:
Misschien morgenvroeg, kben dood!quote:
aandachtshoerquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:20 schreef MisterO het volgende:
Ha, ik zie een leuke pann foto van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |