Operation Flashpointquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
typisch een spel voor vrouwen heh, net zoals sims, en natuurlijk sinds vandaag: Operation Flashpoint (geintje hoor)
Smakelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:59 schreef draculettetje het volgende:
ik ga eten! tot later
Wat dacht jezelf? Haha niksquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Heb ik nog iets gemist?
Wat?? die Judas!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik belde net met een Pierre van Hooijdonk.
Eerhm..ja volgens mij welquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:15 schreef BloodyLotte het volgende:
Volgens mij was 't niet de beroemde hoor. Tenzij die in Brabant woont.
Zou zomaar kunnen...maar hoeft niet natuurlijkquote:
Ach jah, ik lig er niet wakker vanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:26 schreef Sgele het volgende:
En weer een technologie naar de hoeren...
[ afbeelding ]
bij brothers in arms kan je tenmiste armen,benen en hoofden eraf schieten. wel een gemis vindt ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Operation Flashpoint
America's Army
En hopelijk dit jaar Operation Flashpoint 2
dat kon je toch ook bij soldier of fortune doen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij brothers in arms kan je tenmiste armen,benen en hoofden eraf schieten. wel een gemis vindt ik.
verder is het gewoon een kutspel
geen idee, volgens mij niet eigelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:48 schreef Arjan007 het volgende:
[..]
dat kon je toch ook bij soldier of fortune doen?
Me neither..ik ga nu ff m'n broodje gezond met zoet zure saus verorberenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach jah, ik lig er niet wakker van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |