Operation Flashpointquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
typisch een spel voor vrouwen heh, net zoals sims, en natuurlijk sinds vandaag: Operation Flashpoint (geintje hoor)
Smakelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:59 schreef draculettetje het volgende:
ik ga eten! tot later
Wat dacht jezelf? Haha niksquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Heb ik nog iets gemist?
Wat?? die Judas!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik belde net met een Pierre van Hooijdonk.
Eerhm..ja volgens mij welquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:15 schreef BloodyLotte het volgende:
Volgens mij was 't niet de beroemde hoor. Tenzij die in Brabant woont.
Zou zomaar kunnen...maar hoeft niet natuurlijkquote:
Ach jah, ik lig er niet wakker vanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:26 schreef Sgele het volgende:
En weer een technologie naar de hoeren...
[ afbeelding ]
bij brothers in arms kan je tenmiste armen,benen en hoofden eraf schieten. wel een gemis vindt ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Operation Flashpoint
America's Army
En hopelijk dit jaar Operation Flashpoint 2
dat kon je toch ook bij soldier of fortune doen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij brothers in arms kan je tenmiste armen,benen en hoofden eraf schieten. wel een gemis vindt ik.
verder is het gewoon een kutspel
geen idee, volgens mij niet eigelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:48 schreef Arjan007 het volgende:
[..]
dat kon je toch ook bij soldier of fortune doen?
Me neither..ik ga nu ff m'n broodje gezond met zoet zure saus verorberenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach jah, ik lig er niet wakker van
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen idee, volgens mij niet eigelijk.
doe mij maar de thundercats
thunder, thunder , thundercats hooooooooooooooooo
[ afbeelding ]
die gast heeft vast geen reet te doen op zn werkquote:
Zullen we ruilen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Nog 20 minuten, dan kan ik weer naar huis
Eye of Thundera! Give me sight beyond sightquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen idee, volgens mij niet eigelijk.
doe mij maar de thundercats
thunder, thunder , thundercats hooooooooooooooooo
[ afbeelding ]
Iedere keer als ik denk dat ik klaar ben, komt er wel iemand met een of andere kutcase die weer opgelost moet wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zullen we ruilen?
Ik heb totaal mijn dag niet, alles gaat fout/verkeerd.. collega werkt natuurlijk weer eens niet mee....
rare vrienden heb jij maar WLquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
dit is zn broer.
[ afbeelding ]
Wie heb je daar ingeplakt?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
dit is zn broer.
[ afbeelding ]
Ik denk steeds dat mijn collega beter gaan communiceren... weer niet!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Iedere keer als ik denk dat ik klaar ben, komt er wel iemand met een of andere kutcase die weer opgelost moet worden
Voilaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat mijn collega beter gaan communiceren... weer niet!
Die gast kijkt je nooit aan ofzo als hij praat, en ik moet maar steeds ruiken dat hij het tegen mijn heeft..
* Dr.Droxz zoekt opnieuw naar een martelwerktuig!
Wel een kut werkplek, zijn toetsenbord past nog net maar op tafel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die gast heeft vast geen reet te doen op zn werk
Hmm krijg net te horen dat ik morgen naar de Arlandaweg in Amsterdam mag, moet even een collega een ochtend helpenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat mijn collega beter gaan communiceren... weer niet!
Die gast kijkt je nooit aan ofzo als hij praat, en ik moet maar steeds ruiken dat hij het tegen mijn heeft..
* Dr.Droxz zoekt opnieuw naar een martelwerktuig!
Huh?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:07 schreef saban het volgende:
Krijg net een paar smsjes binnen .. dat onze plannen toch doorgaan
Jeej...feestquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm krijg net te horen dat ik morgen naar de Arlandaweg in Amsterdam mag, moet even een collega een ochtend helpen
Ja joh... je weets! en of je die boot ook mee wilt nemen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:07 schreef saban het volgende:
Krijg net een paar smsjes binnen .. dat onze plannen toch doorgaan
Ja vaag.quote:
Filequote:
Hmm toch maar even goed praten dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:14 schreef saban het volgende:
[..]
Ja vaag.
Een bericht wat op lijkt van "Denk je dat ik echt zonder jou kan, wat voor problemen we ook tegenkomen we blijven bij elkaar"......
Oh wacht ff.. je ex..?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:14 schreef saban het volgende:
[..]
Ja vaag.
Een bericht wat op lijkt van "Denk je dat ik echt zonder jou kan, wat voor problemen we ook tegenkomen we blijven bij elkaar"......
praat met elkaar!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:14 schreef saban het volgende:
[..]
Ja vaag.
Communicatie is de succesformule in elke relatiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh wacht ff.. je ex..?
Idd maar even goed gaan praten lijkt me DE oplossing in dit geval
Lekker!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:16 schreef draculettetje het volgende:
en weer thuis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |