Cruijff komt niet zomaar overvliegen vanuit het warme Spanje naar het koude Nederland. Helemaal niet na zijn commentaar op het bestuur laatst in de Telegraaf.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:33 schreef denthemen het volgende:
Ik hoop écht dat Cruijff iets bij Ajax komt doen, tuurlijk is het een zeikert maar alles wat hij zegt is logisch
Ik kan mij niet voorstellen dat de ledenraad hem nog volledig kan steunen na zo'n rapport en zoveel commotie.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:34 schreef Silenus het volgende:
Dat de positie van Jaakke onhoudbaar is geworden is nu wel algemeen bekend en volkomen logisch, nu moet alleen de ledenraad (die hem nog niet heel lang geleden heeft herbenoemd voor een periode van zoveel jaar) dat nog inzien en de kogel is door de kerk.
Als hij nu weer z'n handen afhoudt van het 'Probleem Ajax' moet hij daarna wel voor altijd z'n bek houden. Zijn columns en gekwaak zorgen binnen Ajax (waar Cruijff nog altijd veel aanhangers heeft) alleen maar voor onrust en tweespalt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:33 schreef denthemen het volgende:
Ik hoop écht dat Cruijff iets bij Ajax komt doen, tuurlijk is het een zeikert maar alles wat hij zegt is logisch
ja letterlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:33 schreef denthemen het volgende:
quote:
Nee, en Man Utd. moet er ook met z'n poten vanaf blijven.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:57 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Zou Ajax niet achter zulke jongens aan moeten zitten ?
quote:Gregory van der Wiel trainde apart van de groep met fysiotherapeut Frank van Deursen. De jonge verdediger kampt nog altijd met de naweeën van een knieblessure. De Ajacied moest zich dinsdag wat de balcontacten betrof tevreden stellen met een dribbel rondom het veld.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:59 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nee, en Man Utd. moet er ook met z'n poten vanaf blijven.
liverpool ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:26 schreef Jasza het volgende:
Inter weer met onze oude helden.
The Baabquote:
Moet Jaakke huilen? Wanneer is die vergadering eigenlijk begonnen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:33 schreef denthemen het volgende:
Volgens Highlow is de vergadering er 1 waar de emoties hoog oplopen
quote:Hiddink toch weer in beeld
dinsdag 19 februari, door ajaxfanno1, Amsterdam, 11:53u, Pauw en Witteman
Gisteravond was Johan Derksen te gast bij Pauw en Witteman. Hier werd de huidige situatie van Ajax, het rapport en de toekomst van Ajax besproken.
Daarnaast maakte Johan Derksen eveneens bekend dat Ajax achter de schermen wel eens bezig zou kunnen zijn met Guus Hiddink, omdat Guus wel terug zou willen keren naar Amsterdam.
Prima zaak. Ajax kan wel een beetje emotie gebruiken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:33 schreef denthemen het volgende:
No shitquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:33 schreef denthemen het volgende:
Johan Johan schop die teirngneus schop die teringneusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:33 schreef denthemen het volgende:
Ik geloof daar niet in, hij gaat verlengen in Rusland.quote:
Die hebben vast een verslaggever ter plaatsequote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:33 schreef denthemen het volgende:
Ik vroeg me ook al af ... zit er stiekem iemand in de koffiepauze te smsen met een redactielid van Highlow ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die hebben vast een verslaggever ter plaatse
Maak jij je nou maar alvast klaar voor Zondagquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:10 schreef Superheld het volgende:
Heb gehoord uit een zeer betrouwbare bron dat er doden zijn gevallen bij de vergadering.
Later meer....
Mijn bron weet nu te melden dat het zou gaan om 3 kopjes koffie die koffiejufvrouw Janine liet sneuvelen, zouden er vandaag nog meer sneuvelen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:10 schreef Superheld het volgende:
Heb gehoord uit een zeer betrouwbare bron dat er doden zijn gevallen bij de vergadering.
Later meer....
Nergens voor nodigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maak jij je nou maar alvast klaar voor Zondag
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:14 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mijn bron weet nu te melden dat het zou gaan om 3 kopjes koffie die koffiejufvrouw Janine liet sneuvelen, zouden er vandaag nog meer sneuvelen?
Later meer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |