quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:59 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nee, en Man Utd. moet er ook met z'n poten vanaf blijven.
liverpool ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:26 schreef Jasza het volgende:
Inter weer met onze oude helden.
The Baabquote:
Moet Jaakke huilen? Wanneer is die vergadering eigenlijk begonnen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:33 schreef denthemen het volgende:
Volgens Highlow is de vergadering er 1 waar de emoties hoog oplopen
quote:Hiddink toch weer in beeld
dinsdag 19 februari, door ajaxfanno1, Amsterdam, 11:53u, Pauw en Witteman
Gisteravond was Johan Derksen te gast bij Pauw en Witteman. Hier werd de huidige situatie van Ajax, het rapport en de toekomst van Ajax besproken.
Daarnaast maakte Johan Derksen eveneens bekend dat Ajax achter de schermen wel eens bezig zou kunnen zijn met Guus Hiddink, omdat Guus wel terug zou willen keren naar Amsterdam.
Prima zaak. Ajax kan wel een beetje emotie gebruiken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:33 schreef denthemen het volgende:
No shitquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:33 schreef denthemen het volgende:
Johan Johan schop die teirngneus schop die teringneusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:33 schreef denthemen het volgende:
Ik geloof daar niet in, hij gaat verlengen in Rusland.quote:
Die hebben vast een verslaggever ter plaatsequote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:33 schreef denthemen het volgende:
Ik vroeg me ook al af ... zit er stiekem iemand in de koffiepauze te smsen met een redactielid van Highlow ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die hebben vast een verslaggever ter plaatse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |