Hoe heet die kerel die 10% heeft? Delta Lloyd heeft ook zo'n 10% toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:51 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik ga denk ik bijkopen om zo een groter belang te krijgen.
8.6quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
Delta Lloyd heeft ook zo'n 10% toch?
Delta Lloyd heeft 8,2 procent ofzo. Wie die kerel is weet ik niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe heet die kerel die 10% heeft? Delta Lloyd heeft ook zo'n 10% toch?
75% als ik mij niet vergis.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel Ajax zelf?
Hebben we samen al 50 aandelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:02 schreef Urquhart het volgende:
Met familie destijds 1000 gulden aan aandelen gekocht. Vrij zonde van het geld geweest
Kunnen we Jaakke al de laan uit sturen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:03 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Hebben we samen al 50 aandelen.
Juist ja.quote:[update 10.20][AN] In tegenstelling tot wat de Telegraaf beweert, is de Ledenraad niet direct bevoegd de Raad van Commissarissen te ontslaan. De Ledenraad is een orgaan van de Vereniging, waar de RvC een orgaan van de NV is. Ontslag van de RvC is voorbehouden aan de Algemene Vergadering van Aandeelhouders, waarin een volstrekte meerderheid voor ontslag moet stemmen en tenminste één derde van het kapitaal aanwezig moet zijn.
Ajax Netwerk
De Ledenraad heeft mogelijk wel indirect invloed op de samenstelling van de Raad van Commissarissen. Drie van de vijf commissarissen moeten statutair namelijk het 'bijzonder vertrouwen' van de Vereniging genieten, deze drie commissarissen zijn de drie bestuursleden van de Vereniging. De Ledenraad is wel bevoegd het Bestuur van de Vereniging te ontslaan. De statuten zijn verder onduidelijk over of het ontslag als bestuurder van de NV ook direct het vertrek als commissaris tot gevolg heeft, of dat tussenkomst van de Algemene Vergadering van Aandeelhouders vereist is.
Ik lag de hearen van mijn ballen schavuitquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:10 schreef HeatWave het volgende:
Al met al was het een leuk rapportje he Kearel? Jazeker confrere! Nemen we nog een cognacje in de bestuurskamer!? Mieters plan!
Er gebeurt gewoon helemaal niets, die gasten laten zich nooit wegsturen...
Korte samenvatting: Jaakke blijft.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hehe ik snap er helemaal geen moer van
Zover was ik nogquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Korte samenvatting: Jaakke blijft.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Korte samenvatting: Jaakke moet dood.
"Geld is een garantie voor doelpunten", was de stelling toen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:10 schreef koentjuh18 het volgende:
Ik heb eigenlijk sowieso nooit gesnapt waarom ajax uberhaupt naar de beurs is gegaan. Afgezien van een eenmalige kapitaalinjectie heeft het voor Ajax zijnde alleen maar nadelen.
En dan stelt de commissie nog vast ook dat het afgezien van een kapitaalinjectie geen meerwaarde heeft gehad. Wat hadden ze dan meer verwacht?
Lijkt me in deze situatie de snelste en meest efficiënte optie.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
JA! Laten we iemand het leven ontnemen omdat ie z'n functie naar eigen inzicht invult..
Ik zou het zelf niet doen, maar ik ontmoedig lezers van dat bericht ook niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:18 schreef Chadi het volgende:
Dat soort dingen moet je niet te hard roepen in deze tijd omdat je anders gelijk de politie aan je deur hebt en ze dneken dat je een aanslag op zijn leven wil plegen
Ga eens aan Glasgow Rangers fans vragen hoe geweldig Advocaat is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:37 schreef HansvanOchten het volgende:
Van Basten mag van mij komen hoor.
Het is gewoon typisch Nederlands op welke bondscoach dan ook af te kraken tot op het bot en daarom komt dat negatieve imago. Advocaat doet het toch ook goed bij zijn club terwijl iedereen hem in NL weg wilde hebben. En Marco heeft tenminste nog een redelijk resultaat gehaald
Indirecte bedreiging?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu lijkt het alsof ik het gezegd heb en komt de politie mij pakken
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu lijkt het alsof ik het gezegd heb en komt de politie mij pakken
Wel het belangrijkste spelletje ter wereld.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:25 schreef Chadi het volgende:
Uiteindelijk is het maar een spel en geen enkel leven waard.
Doelpunten maken we genoeg trouwensquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
"Geld is een garantie voor doelpunten", was de stelling toen...
Ach, op FOK moet alles meteen dood wat afwijkt van de mening van de Fokkertjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
JA! Laten we iemand het leven ontnemen omdat ie z'n functie naar eigen inzicht invult..
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:50 schreef Houniet het volgende:
Johan Derksen ging erop man bij Paul & Witteman!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |