Een blootborstje is toch iets heel anders dan een kippenborstje.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:36 schreef BossFight het volgende:
Die heb ik al gedaan, alleen dan als blootborstje. Min of meer dan.
quote:
Je hebt hem eerder dan mij,quote:
YES!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:37 schreef Jekoos het volgende:
Je hebt de blog gehaalt jongen: Heel veel borstjes
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:51 schreef ToT het volgende:
Ik wilde nog een hongersnoodborstje maken, maar die vond ik toch wat te lomp.
Heh, bah, ben ik net een kwartier bezig geweest met een online animated-gifprogramma.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:42 schreef ToT het volgende:
Okee okee, toch maar gauw ff wat in elkaar geplempt:
[ afbeelding ]
Stroomstootborstje!
(Of sneldoodborstje)
Hahaha dat ziet er fucking geniaal uit ookquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:53 schreef Meneer-Goud het volgende:
Robin Hoodborstje
(ja, ik weet dat het eigenlijk niet rijmt)
[ afbeelding ]
Scherp!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:45 schreef goeiemoggel het volgende:
Om de TTT te vieren:
[ afbeelding ]
Rooddorstje
zoiets?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:13 schreef ToT het volgende:
Ik wilde nog een roomborstje doen, maar ik hou het ff voor gezien voor vanavond.
D'oh....SLAGroom!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:19 schreef pingpongpingpong het volgende:
[..]
zoiets?
[ afbeelding ]
Pimp my roomborstje
quote:
hoe droog!quote:
I lol'dquote:Op woensdag 20 februari 2008 06:34 schreef NorthernStar het volgende:
Roodborstje tikt tegen 't raam, tin, tin, tin.. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog tevreden over de slagroomborstjes?quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:01 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Kookborstje.
(Minder goed gevonden, ik weet het, maar we raken door de goeie namen heen, denk ik!)
quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:07 schreef pingpongpingpong het volgende:
[..]
Nog tevreden over de slagroomborstjes?
Die wilde ik ook net:quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:24 schreef pingpongpingpong het volgende:
[ afbeelding ]
brokkenpilootborstje
Mijn ijsthee, mijn keyboard, wat doe je!quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:24 schreef pingpongpingpong het volgende:
[ afbeelding ]
brokkenpilootborstje
Heu!quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Snoodborstje
Wat een bagger
Ik voel me vereerdquote:
Zie signature...quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey van jou is laatst een strandbaloerexemplaar gevonden!
Ik kon de verleiding níet weerstaan...quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Owww speciaal daarvoor een account aangemaakt?
Prachtig!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Snoodborstje
Mijn creatie die het niet meer deed
Helaas ligt checkt-de-parkbosje niet zo lekker in de mondquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:35 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Alberto en co(borstje)?
Albertoborstje checkt de park?
Schaam jij je eens even een gat in de grond!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:46 schreef ToT het volgende:
Best jammer dat ik zelden naar die campingzender kijk; ik snap niks van die hele kankerkachel-hype!
(Maakt zich hier ff onsterfelijk belachelijk.)
Hier hetzelfde, heb maar gauw even een nieuwe geshopt...quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:16 schreef ToT het volgende:
Ow die had ik ook!
Ja die is inmiddels ook weggegooid.
Ik had een krootje als hart op het roodborstje geplakt. Damn, ik dacht dat dit topic niet meer ging lopen, anders had ik de paints nog wel bewaard!
Haha, die van jou is nog kutter dan de mijne, dan doe ik er nog 1...quote:
Erg of niet, hoofd een beetje te ver naar rechtsquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:58 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Haha, die van jou is nog kutter dan de mijne, dan doe ik er nog 1...
[ afbeelding ]
roodborsteltje![]()
![]()
Ik vind die 3e meer een roodBeaurstje!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:46 schreef sickeh het volgende:
[ afbeelding ]
roodborstje
[ afbeelding ]
rotorborstje
[ afbeelding ]
Beauborstje
[ afbeelding ]
Rodborstje
Geniaal topic dit.
Ik had even voor 0.253 seconden het idee om een goatseborstje te maken, alleen bij nader inzien lijkt me dat toch niet zo goed idee. Niet dat je daar een paint voor nodig bent om zoiets voor te stellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |