Op de foto ziet het er feller uit dan het in werkelijkheid is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:27 schreef Vonkenboer het volgende:
Ziet er erg strak uit, hoewel ik iets minder gecharmeerd ben van die fel blauwe muur
Er komt boven overal rode vloerbedekking.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:54 schreef ijsmeis het volgende:
Gewaagde kleur. Wat komt er daar eigenlijk op de vloer? Heb ik daar overheen gekeken?
Ik ookquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:03 schreef superfunk het volgende:
Gaat snel! Leuk hoor. Ben wel benieuwd naar die rode vloerbedekking
Ik mag hopen dat je het metselwerk niet gaat sauzen toch zeker maar alleen de wand eromheen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:43 schreef junami het volgende:
De boog en de gemetselde muur in de hal gaan we bordeaux rood schilderen.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:59 schreef junami het volgende:
Dat metselwerk gaan we sauzen, de directrice vind het niet mooi
met een net woord noemen ze dat een carousselquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:18 schreef roepdeman het volgende:
OMG die hoekkast in de keuken! Hoe verrekte handig is die! Ik loop altijd te kloten met het opbergen van pannen e.d. dat is echt een dope dope kast
Dat kreng heb ik ook, moeilijk om schoon te maken...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met een net woord noemen ze dat een caroussel
Wie maakt er dan ook schoon???quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat kreng heb ik ook, moeilijk om schoon te maken...
Altijd ruzie met dat ding...
Aan de andere kant staat nog een hele kastenwandquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:46 schreef ijsmeis het volgende:
Eigenlijk heb je een best kleine keuken tegenover de ruimte die je hebt.
Dan hadden we deurtjes van 60 cm moeten nemen, en die vonden we niet mooi.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Junami, waarom die bovenkastjes trouwens niet tot het onderblok door laten lopen?
Da's de schaduw van de lampquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:11 schreef superfunk het volgende:
Dat gaat de goede kant op! Maar is dat nou een optische vertekening, op zit er een of ander geel vlekkerig goedje op de muren en plafonds in de hal?
wow... voor de verhuur/verkoop/familie/...?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:25 schreef junami het volgende:
Deze week heb ik alles per 1 december opgezegd.
Dus voor 1 december verhuizen
Dan kan ik met het volgende project beginnen, een oude boerenschuur afbreken en een 2 onder 1 kap woning erop.
JAAAA hele serieuze interesse zelfsquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:00 schreef junami het volgende:
De schuifdeuren mogen weg.
Iemand interesse?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |