als Jaap niet zo vaak van kamp was gewisseld, was die zeker mijn favoriet geweest.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Helemaal in het begin, had hij ook nog best leuke gesprekken met Nadia zelfs...
Bedoel je die gesprekken waar ze zich zo kon inleven in de gewichtsproblemen van Jaap dat ze spontaan in huilen uitbarstte, omdat ze zich er zo mee kon vereenzelvigen? Dat waren juist de eerste gesprekken waaruit bleek hoe verknipt ze was...quote:Op maandag 18 februari 2008 23:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Helemaal in het begin, had hij ook nog best leuke gesprekken met Nadia zelfs...
Al die typetjes heeft hij ook helemaal niet nodig. Heel cliche, maar jezelf blijven is toch altijd het beste. Zoals hij nú is vind ik hem zo leuk!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
als Jaap niet zo vaak van kamp was gewisseld, was die zeker mijn favoriet geweest.
En als hij weg zou zijn uit de kooi, dan zou de kooi een stuk saaier zijn.
Hij is gewoon leuk.
Zoals die ook die russen steeds in de maling zat te nemen, prachtig!!
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
als Jaap niet zo vaak van kamp was gewisseld, was die zeker mijn favoriet geweest.
En als hij weg zou zijn uit de kooi, dan zou de kooi een stuk saaier zijn.
Hij is gewoon leuk.
Zoals die ook die russen steeds in de maling zat te nemen, prachtig!!
hij is weer hersteld van de energie zuigende ice-bitch lieke.quote:
About what?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En weer effe een ingreep, te veel info aan Huub van Eric ..
Hij staat bij mij ook hoog. En die switch naar dat groepje van brian, amanda, natasja, nix en nada, daar zat volgens mij ook een luchtje aan.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:48 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja zeker was dat leuk![]()
Jaap moest wel van kamp wisselen als eenling tussen die stelletjes, hij is nog steeds mijn favoriet.
Ik heb audio-streams meelopen, geen beelden helaas .......quote:Op maandag 18 februari 2008 23:50 schreef Taurus het volgende:
Ik wil héél graag een filmpje van dat doorvertellen van Eric aan Huub & Jaap, heeft iemand die al (gevonden)?![]()
![]()
Op vol zie ik niks en hier ook niet..
Okee, dat dat niet al te best is en Talpa daar hard heel hard z'n best voor doet om dat zo te houden?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Over het imago van Huub buiten op de fora en op de TV.
Hij had het over het gesprek dat Huub had vanmiddag met Raspoetin. Huub zei tegen die rus dat hij beter dan hem was, beter dan de hele mensheid, zelfs beter dan God.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |