AH to smurf is wel naaiend duurquote:Op maandag 18 februari 2008 20:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Niet als je naar het station Smurft, of een andere plaats waar een AH to smurf staat
Ben jij al blauw?quote:
Huuuuu, engerdquote:
AH to go is idd gierend Smurfquote:Op maandag 18 februari 2008 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
AH to smurf is wel naaiend duur
Voordeel: je hebt sneller je smurfen bij elkaar gesmurfd
klopt, maar je bent ook veeeeel sneller uitgesmurfd...quote:Op maandag 18 februari 2008 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
AH to smurf is wel naaiend duur
Voordeel: je hebt sneller je smurfen bij elkaar gesmurfd
quote:
Maar als twee mensen die tot de drieling behoren samen... nou ja... je begrijpt vast wel dat ik dat behoorlijk soapwaardig vind....quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 18 februari 2008 20:34 schreef Frutsel het volgende:
Tomaatje![]()
![]()
* Frutsel kan er nix aan doenAltijd als ik je naam zie denk ik tomaatje
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Maar als twee mensen die tot de drieling behoren samen... nou ja... je begrijpt vast wel dat ik dat behoorlijk soapwaardig vind....![]()
.
he gatverdammequote:Op maandag 18 februari 2008 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Maar als twee mensen die tot de drieling behoren samen... nou ja... je begrijpt vast wel dat ik dat behoorlijk soapwaardig vind....![]()
.
quote:
ook een bakkie smurf... het is wit met een klontje erin...quote:
Alsof jij zo'n kampioen bentquote:Op maandag 18 februari 2008 20:42 schreef OA het volgende:
[..]
Voorspellingstopic: Wie is hier de weerkundige? [Fredo55]
quote:
quote:
quote:
Iets met mosterd, en een maaltijdquote:Op maandag 18 februari 2008 17:44 schreef MPG het volgende:
Weekblad voor Poolse arbeiders verschenen
Whehequote:
Teruglezen!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Iets met mosterd, en een maaltijd
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |