makes two of usquote:Op maandag 18 februari 2008 23:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb me echt kapotgelachen toen ik die plaatjes van die babies zag
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb me echt kapotgelachen toen ik die plaatjes van die babies zag
Hehequote:Op maandag 18 februari 2008 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Knoop t allemaal maar goed in de oren, voor als je vrolijke-vriendin ooit bezwangert
quote:
Nu wil ik het weten ookquote:
Dan vraag ik het aan Muck ::)quote:Op maandag 18 februari 2008 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb Muck beloofd dat ik niks zou zeggen.
Will do. We hebben nu een kleine in de familie, dus ik leer gaandeweg zijn opgroeiperiodequote:Op maandag 18 februari 2008 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Knoop t allemaal maar goed in de oren, voor als je vrolijke-vriendin ooit bezwangert
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Will do. We hebben nu een kleine in de familie, dus ik leer gaandeweg zijn opgroeiperiode
Ik denk niet dat je wil dat ze dat hier neerzetquote:Op maandag 18 februari 2008 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan vraag ik het aan Muck ::)
Muck, wat moet jij mij vertellen, lieverd?
niks?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan vraag ik het aan Muck ::)
Muck, wat moet jij mij vertellen, lieverd?
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je wil dat ze dat hier neerzet
wij hebben er binnenkort weer eentje bijquote:Op maandag 18 februari 2008 23:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Will do. We hebben nu een kleine in de familie, dus ik leer gaandeweg zijn opgroeiperiode
...tenzij jij vindt dat iedereen het mag weten natuurlijk. Maar dan is het op jouw verantwoordingquote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:48 schreef Muck het volgende:
[..]
wij hebben er binnenkort weer eentje bij
Ik weet t zo net nog nietquote:Op maandag 18 februari 2008 23:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
...tenzij jij vindt dat iedereen het mag weten natuurlijk. Maar dan is het op jouw verantwoording.
Truste Frutsquote:
Ikke ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |