quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:36 schreef Vork het volgende:
Ik snap er niets van dat jullie daar nooit problemen mee hadden. Of reisde jullie nooit in de spits?
Ik heb idd wel eens problemen gehad dat er geen bus kwam. Voornamelijk in het begin van de nieuwe bussen. 's ochtends vroeg waren de bussen ook altijd te laat, tegenwoordig is dat een stuk minder. In principe reis ik altijd in de spits maar in de nieuwe bussen heb ik altijd plek. Hoef nooit te staan, ook niet op vrijdagmiddagen. De bussen rijden ieder kwartier (in de spits zelfs iedere 10 minuten) en zijn bijna nooit volquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:36 schreef Vork het volgende:
Ik snap er niets van dat jullie daar nooit problemen mee hadden. Of reisde jullie nooit in de spits?
We delen het station met Edequote:Op vrijdag 5 september 2008 13:04 schreef kraakvandaal het volgende:
Een stad zonder station.
idd, met de bus nog zeker 10 a 15 minuten voordat je bij het Forum-gebouw bent.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:43 schreef Vork het volgende:
Lekker delen is dat. Vanaf dat station is Wageningen nog in geen velden of wegen te bekennen.
Daar heb je gelijk in maar het station heet toch echt Ede-Wageningenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:43 schreef Vork het volgende:
Lekker delen is dat. Vanaf dat station is Wageningen nog in geen velden of wegen te bekennen.
Naast het genotyping en genetic mutation ofzo?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:49 schreef De_Fotograaf het volgende:
Wageningen ....een vriend van me studeert ook voor boer ...
Ok, rond die tijd dus. Geen probleem. Bedankt voor de info, misschien zie je me dan wel.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:28 schreef Reflectionne het volgende:
Blik Vork: Mijn terugkomdag is 10 november denk ikWeet ik niet eens zeker, maar dat is de eerste dag dat we weer beginnen (ofja, ook eerste dag 2e periode)..
Twijfelde al over je naamquote:Op zondag 7 september 2008 01:36 schreef Vork het volgende:
[..]
Ok, rond die tijd dus. Geen probleem. Bedankt voor de info, misschien zie je me dan wel.
Waar loop jij nu eigenlijk ergens stage?quote:Op maandag 8 september 2008 07:02 schreef Reflectionne het volgende:
Haha, ja ik zie je dan misschien presenteren..
Double Aces Food in Ede.. (Oosterse sauzen)quote:Op maandag 8 september 2008 10:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Waar loop jij nu eigenlijk ergens stage?
Nee ik ook niet, huisgenoten wel..quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:01 schreef Casparovvv het volgende:
Iemand gisteren naar het open feest van Ceres geweest? Ik niet
Wel eens wat van gehoord. Is het leuk? En mag je ook wat doen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:03 schreef Reflectionne het volgende:
Double Aces Food in Ede.. (Oosterse sauzen)
Die heeft ook VMT gedaan, pas afgestudeerd..quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:18 schreef Vork het volgende:
[..]
Wel eens wat van gehoord. Is het leuk? En mag je ook wat doen?
Ja die ken ik. Zat een jaar boven mij, oorspronkelijk. Maar er zijn er vrij weinig van die lichting die überhaupt al klaar zijn met de studie of daar nog mee bezig zijn. De meeste van mijn jaar hebben het wel binnen 4 jaar afgerond. Ik helaas nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:20 schreef Reflectionne het volgende:
Ken je -die ene student- Die heeft ook VMT gedaan, pas afgestudeerd..
Literatuuronderzoek is op zich ook wel een vak apart ja. Het is leuk als je iets op het spoor bent, het zuigt als je nergens een goede ingang kunt vinden voor meer informatie, of simpelweg niet meer informatie kunt vinden.quote:Naja, ik zit nu alleen maar literatuurodnerzoek te doen, dus ik zit de héle dag achter de computer.. :S Ik vind het niks aan zo..
Zullen we haar naam maar even weer weghalen uit de berichtejs? wel zo fijn misschienquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:28 schreef Vork het volgende:
Oja, mocht je ergens niet uit komen, dan kun je me op msn lastig vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |