Is dat een shoarma keet? Ik ga altijd naar Ali Baba (als ik ga, dat zal misschien 2x per jaar zijn). Maar die is wel goed. Verder is de friettent op de churchillweg tegenover de benzinepomp ook goed. Die bij de grote C1000 in de buurt, gerund door Chinezen, is echt niet lekkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:23 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je niet lekker uit eten kan in Wageningen. Zeg alleen dat echte budget-opties naast de pizzeria, shoarmatent en friettent ontbreken
Ik ben trouwens tijdens bevrijdingsdag wezen eten bij Jeruzalem (ofzo), ook bij het 5 mei-plein. Was echt zeer slecht en de volgende dag was iedereen de hele dag aan de scheiterij

Ja, dat is een shoarmakeet (wellicht ook friettent), we hebben daar toen friet opquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is dat een shoarma keet? Ik ga altijd naar Ali Baba (als ik ga, dat zal misschien 2x per jaar zijn). Maar die is wel goed. Verder is de friettent op de churchillweg tegenover de benzinepomp ook goed. Die bij de grote C1000 in de buurt, gerund door Chinezen, is echt niet lekker

Van de friet aan de schijterij?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, dat is een shoarmakeet (wellicht ook friettent), we hebben daar toen friet op

Ik heb nog niet eerder zulke zwarte frietmandjes gezien, ik kan niks anders bedenken waar het van kon komen. We waren ook van plan om pizza te halen, maar dat is een lang verhaal...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:40 schreef Xith het volgende:
[..]
Van de friet aan de schijterij?

Verder: ga niet naar Jeruzalem maar naar de Ali Baba, en koop een lekker broodje donner.

KSV is naar mijn mening wel de leukste vereniging. Heb me er tijdens de AID ook weer goed vermaakt. Maar wel slim om het niet te doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:42 schreef Casparovvv het volgende:
Bedoel je mij?
Heb me onder voorbehoud ingeschreven bij KSV omdat het daar altijd wel een gezellige boel was, maar ga er niet mee door, na er even over na gedacht te hebben. Het sporten is voor mij erg belangrijk, en de klimvereniging traint op maandagen en donderdagen. Gaat niet samen werken dus. Overigens moet ik toch werken tijdens de VIT en de na-VIT.

Heb zo het idee dat ze vandaag gaan bellen.
 Heb zo het idee dat ze vandaag gaan bellen.

Sporten is wel leuk! En aan een sportvereniging heb je (over het algemeen) ook gezelligheid enzo!
 Sporten is wel leuk! En aan een sportvereniging heb je (over het algemeen) ook gezelligheid enzo!

Er zijn er wel meer hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:10 schreef Reflectionne het volgende:
AID was weer een mooi feestje, al heb ik er niet heel erg veel van meegemaakt!
Er zat hier maar 1 AID'er of niet nu?? Alsnog een studentenvereniging gekozen??
 . De AID was inderdaad een gezellig feestje. Biercantus vond ik zelf erg gaaf en de film op de markt was ook wel leuk (jammer van het slechte weer), tja, en natuurlijk het uitgaan, dat was de meeste avonden gezellig!. Ik krijg er steeds meer zin in om te beginnen met studeren in Wageningen.
. De AID was inderdaad een gezellig feestje. Biercantus vond ik zelf erg gaaf en de film op de markt was ook wel leuk (jammer van het slechte weer), tja, en natuurlijk het uitgaan, dat was de meeste avonden gezellig!. Ik krijg er steeds meer zin in om te beginnen met studeren in Wageningen. 

:sarcasme:
 :sarcasme:  

Ja, ik heb geloof ik zelfs nog bij je in bed geslapenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:14 schreef Reflectionne het volgende:
Haha joh Jappas, was jij in Wageningen ja?:sarcasme:
Maar je deelde niet mee aan dit gesprek
AID altijd mooi! En goede tip voor de nu eerste jaars; zorg dat je volgend jaar AID vrij hebt!
 .
.

Uhhh...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:17 schreef jappas het volgende:
[..]
Ja, ik heb geloof ik zelfs nog bij je in bed geslapen.

Op de HAS dan? Of Larenstein in Wageningen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:31 schreef Reflectionne het volgende:
Ik studeer Food Innovation Management (HBO), 2e jaar nu

Jup, nouja zo heel ongezellig vind ik het niet hoor.. Naja, ook niet gezellig maar niet speciaal..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Aha dan zit jij dus dagelijks in het hypermoderne doch ongezellige Forum gebouw.

Geen keuze.. Woon je op Hoevestein dat je zo dicht bij lebo woont??
 Geen keuze.. Woon je op Hoevestein dat je zo dicht bij lebo woont??

Leboquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:45 schreef leolinedance het volgende:
Ik zit altijd op de Leeuwenborch. Woon er dan ook praktisch naast en mijn vakgroep waar ik nu aan het afstuderen zit is daar. Dat vind ik een veel leuker gebouw dan het Forum.

(Niet dat daar wat mis mee is ofzo
 (Niet dat daar wat mis mee is ofzo  Maar ik hoorde laatst nog dat ze de 'lebo-studies genoemd worden".
 Maar ik hoorde laatst nog dat ze de 'lebo-studies genoemd worden".  

Management Studies, idd commercieel dusquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:49 schreef Reflectionne het volgende:
Dan doen jullie van die commerciële studies of niet?(Niet dat daar wat mis mee is ofzo
Maar ik hoorde laatst nog dat ze de 'lebo-studies genoemd worden".
Studievereniging??

Nee, recht tegenover de Leeuwenborch in die appartementenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:18 schreef Reflectionne het volgende:
Oke, ik ken ook geen andere gebouwen dan ForumGeen keuze.. Woon je op Hoevestein dat je zo dicht bij lebo woont??

AH okequote:Op zondag 24 augustus 2008 16:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, recht tegenover de Leeuwenborch in die appartementen
Binnenkort Lebo date regelen?
Hier trouwens Environmental Sciences, ben aan het afstuderen. Geen lid van studievereniging ofzo, wel van de Bongerd natuurlijk
 Lekker dichtbij Lebo dus ja..
 Lekker dichtbij Lebo dus ja.. 

Fitness, squash en hardlopen (buiten en binnen). Morgen zijn de nieuws squashbanen klaar! En donderdag begint de gevorderde squashcursus. Ben benieuwd wat het niveau isquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:57 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
AH okeLekker dichtbij Lebo dus ja..
Bij de Bongerd, welke sport(en)?

Zozo, sportiefquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Fitness, squash en hardlopen (buiten en binnen). Morgen zijn de nieuws squashbanen klaar! En donderdag begint de gevorderde squashcursus. Ben benieuwd wat het niveau is
 Ik hou het bij zwemmen (en hopelijk snel waterpolo)
 Ik hou het bij zwemmen (en hopelijk snel waterpolo)

Zwemmen is ook leukquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:40 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zozo, sportiefIk hou het bij zwemmen (en hopelijk snel waterpolo)
 De cursus ging niet door donderdag, ze hadden een vergissing gemaakt. Komende donderdag avond begint het echt!
 De cursus ging niet door donderdag, ze hadden een vergissing gemaakt. Komende donderdag avond begint het echt!

Oke, achjaquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zwemmen is ook leukDe cursus ging niet door donderdag, ze hadden een vergissing gemaakt. Komende donderdag avond begint het echt!

Hoe bevallen de nieuwe studies van de eerstejaars hier?? en het 'echte studeren'
 Hoe bevallen de nieuwe studies van de eerstejaars hier?? en het 'echte studeren'  

. Overigens zijn de feesten van Unitas aan te raden, goede muziek en lekker sfeertje. Je moet overigens dan wel een beetje van alternatief houden.
. Overigens zijn de feesten van Unitas aan te raden, goede muziek en lekker sfeertje. Je moet overigens dan wel een beetje van alternatief houden.

Grootste kroegdichtheid ja?quote:Op maandag 1 september 2008 10:12 schreef MrFl0ppY het volgende:
Zit momenteel ook een half jaartje in Wageningen en mijn vriendin studeert er al 5 jaar. Lekker rustig drop en toch genoeg uitgaansgelegenheden. Bovendien de grootste kroegendichtheid van Nederland. Overigens zijn de feesten van Unitas aan te raden, goede muziek en lekker sfeertje. Je moet overigens dan wel een beetje van alternatief houden.

En alternatief..er komen ook genoeg Turken en gabbers en weet ik veel wat. Soms wel mega vage techno feestjes, dan moet je gewoon echt knetter zat/stoned zijn om het nog leuk te vinden
 En alternatief..er komen ook genoeg Turken en gabbers en weet ik veel wat. Soms wel mega vage techno feestjes, dan moet je gewoon echt knetter zat/stoned zijn om het nog leuk te vinden   De sfeer is meestal wel prima hoor
  De sfeer is meestal wel prima hoor  

DORP?!quote:Op maandag 1 september 2008 10:12 schreef MrFl0ppY het volgende:
Zit momenteel ook een half jaartje in Wageningen en mijn vriendin studeert er al 5 jaar. Lekker rustig drop en toch genoeg uitgaansgelegenheden. Bovendien de grootste kroegendichtheid van Nederland. Overigens zijn de feesten van Unitas aan te raden, goede muziek en lekker sfeertje. Je moet overigens dan wel een beetje van alternatief houden.

Ik weet niet wie jou dat heeft verteld, maar dat is echt onzin. Breda staat bekend als stad met de hoogste kroegdichtheid.quote:Op maandag 1 september 2008 10:12 schreef MrFl0ppY het volgende:
Lekker rustig drop en toch genoeg uitgaansgelegenheden. Bovendien de grootste kroegendichtheid van Nederland.

Stond op een affiche bij ons in de flat dus pin me er niet op vast. Maar goed, er zijn genoeg kroegen iig.quote:Op maandag 1 september 2008 12:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik weet wie jou dat heeft verteld, maar dat is onzin. Breda staat bekend als stad met de hoogste kroegdichtheid.
Je kunt het toch moeilijk een stad noemen?quote:DORP?!

Maarja..
 Maarja..  
  Heerlijk zo!
 Heerlijk zo!

Ik vind er ook maar een paar leuk: The Doctor, de Bunker (beetje kansloos welquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:24 schreef GFA het volgende:
hmja kroegdichtheid zegt niet zoveel, kwaliteit weegt nog altijd zwaarder dan kwantiteit... als ik zie hoeveel kroegen er op de markt door de week wel niet leeg zijn
 ), het Gat, Unitas en de studentenverenigingen met open feesten. Veel verder kom ik meestal niet. Morgen nog iemand de Bunker in? Hij gaat weer open!
 ), het Gat, Unitas en de studentenverenigingen met open feesten. Veel verder kom ik meestal niet. Morgen nog iemand de Bunker in? Hij gaat weer open!   

Ik zit te denken om misschien vanavond naar Argo te gaan, open feest. Maar denk dat de kans niet zo groot is dat ik vrienden mee krijg.
 Ik zit te denken om misschien vanavond naar Argo te gaan, open feest. Maar denk dat de kans niet zo groot is dat ik vrienden mee krijg.  

Nee maar ik meld me wel even aanquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:22 schreef Reflectionne het volgende:
Toch nog veel mensen die in Wageningen studeren op Fok, wel grappigIk zit te denken om misschien vanavond naar Argo te gaan, open feest. Maar denk dat de kans niet zo groot is dat ik vrienden mee krijg.
Zijn jullie trouwens al lid van de "Wageningen-uitgaans-promotie" hyve?? Daar willen ze gaan neerzetten welke feesten etc er zijn.. Vond 'm wel handig

Dinsdag even de Bunker in geweestquote:
 Helaas kwam er iets tussen waardoor ik weer op tijd weg was..
  Helaas kwam er iets tussen waardoor ik weer op tijd weg was.. Vanavond eerste squash training op de Bongerd
 Vanavond eerste squash training op de Bongerd  

Hier nog een...Alleen het is een beetje moeilijk motivatie op te brengen bij mijquote:Op donderdag 4 september 2008 13:20 schreef Blik het volgende:
[..]
studie is weer begonnen voor de meeste(Ik ga al heel de zomer door)

bij mij ook, gelukkig ben ik nu bezig met de interviews. Al het gezeik mbt literatuuronderzoek ben ik vanafquote:Op donderdag 4 september 2008 13:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hier nog een...Alleen het is een beetje moeilijk motivatie op te brengen bij mij

quote:Op donderdag 4 september 2008 17:48 schreef Casparovvv het volgende:
Overigens is downloaden @ 2mb/s best ok.

.
.

Ik ben voor zover ik weet nog altijd de enige vegetariër van m'n opleiding. Tenzij ik verkeerd ben geinformeerd, of dat er zicht een paar binnen nieuwe lichting hebben weten te dringen.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:13 schreef Blik het volgende:
hoezo heb je er niks mee, je ben rasvegetariër

Kan nog veel sneller (theoretisch 12,5 mb/s, in de praktijk kun je 10 wel halen)quote:Op donderdag 4 september 2008 17:48 schreef Casparovvv het volgende:
Overigens is downloaden @ 2mb/s best ok.

Ik weet niet in welke bus jij zit maar ik heb altijd plek in de bus op vrijdagmiddag. En ik stap op bij een van de laatste haltes in Wageningen. Dat van die bus is dus dikke onzin. Die rijden trouwens ieder kwartier dus zo'n drukte kan het helemaal niet zijn.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:10 schreef Vork het volgende:
Wageningen. Ik studeer er, maar heb er niets mee eigenlijk. Misschien komt het ook omdat ik er niet woon, misschien komt het omdat ik iedere keer op vrijdagmiddag niet meer in de bus pas vanwege de grote uittocht der studenten die in het weekend bij hun ouders in boerenkutgehuchtaandeniks gaan zitten.
Maar Reflectionne, ik zou jou dus moeten kennen, zeker omdat ik dezelfde studie eigenlijk een paar maanden terug af had moeten ronden.

klopt helemaal, de huidige Valleilijn is wat dat betreft prima. De oude bus was echt een enorm drama, gebeurde regelmatig dat je de bus niet in kon en dat je dus kon wachten op de volgende overvolle busquote:Op donderdag 4 september 2008 19:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke bus jij zit maar ik heb altijd plek in de bus op vrijdagmiddag. En ik stap op bij een van de laatste haltes in Wageningen. Dat van die bus is dus dikke onzin. Die rijden trouwens ieder kwartier dus zo'n drukte kan het helemaal niet zijn.

Zou je mij moeten kennen?quote:Op donderdag 4 september 2008 18:15 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ben voor zover ik weet nog altijd de enige vegetariër van m'n opleiding. Tenzij ik verkeerd ben geinformeerd, of dat er zicht een paar binnen nieuwe lichting hebben weten te dringen.
Mijn opleiding is halverwege naar Wageningen verplaatst, maar ik ben niet meegegaan.
 Zou kunnen, heb je gepresenteerd over je stage vorig schooljaar ergens?? Ik zit nu in het tweede jaar FIM, ben op stage deze periode dus ook niet op het Forum/studie te vinden..
 Zou kunnen, heb je gepresenteerd over je stage vorig schooljaar ergens?? Ik zit nu in het tweede jaar FIM, ben op stage deze periode dus ook niet op het Forum/studie te vinden..  Goede ervaringen met Jacques??
 Goede ervaringen met Jacques??  

Jah, dit was een torrent. De windows updates gingen héél snel, maar daar stond geen downrate bij.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kan nog veel sneller (theoretisch 12,5 mb/s, in de praktijk kun je 10 wel halen)

Ik was een van de weinigen die juist niet presenteerde. Als het goed is ga ik binnenkort met afstuderen beginnen, dus ik weet niet of jullie voor je 2de jaar nog een terugkomdag hebben, waarschijnlijk zal ik dan ook wat moeten vertellen, mits ook daadwerkelijk ben begonnen.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:49 schreef Reflectionne het volgende:
Zou je mij moeten kennen?Zou kunnen, heb je gepresenteerd over je stage vorig schooljaar ergens?? Ik zit nu in het tweede jaar FIM, ben op stage deze periode dus ook niet op het Forum/studie te vinden..
Goede ervaringen met Jacques??

Allicht is het nu beter, maar vorig jaar was het altijd drama en altijd druk. Sowiese was die hele Valleilijn drama, want die sluit voor geen meter aan op de trein van en naar Arnhem. Gelukkig hoef ik die bus nietmeer te hebben, ik moet misschien nog een paar keer bij 't forum gebouw zijn en dan doe ik dat wel gewoon op de fiets.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:50 schreef Blik het volgende:
klopt helemaal, de huidige Valleilijn is wat dat betreft prima. De oude bus was echt een enorm drama, gebeurde regelmatig dat je de bus niet in kon en dat je dus kon wachten op de volgende overvolle bus

Haha oke ;p Ik heb inderdaad een terugkomdag na de stage, moet dan zelf ook presenteren.. Wel grappig zo, zo'n kleine opleiding en elkaar dan nog tegen komen op Fok :pquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:58 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik was een van de weinigen die juist niet presenteerde. Als het goed is ga ik binnenkort met afstuderen beginnen, dus ik weet niet of jullie voor je 2de jaar nog een terugkomdag hebben, waarschijnlijk zal ik dan ook wat moeten vertellen, mits ook daadwerkelijk ben begonnen.
En wat betreft Jacques, ja dat is een lastige klant, maar persoonlijk had ik er niet zo heel erg veel problemen mee. Mede omdat we in mijn jaar als laatste nog afstudeerprofielen konden kiezen en ik voor Marketing heb gekozen, waarbij ik voornamelijk met Heinz te maken heb en vrij weinig met Jacques.
 Gaat nog wel aardig goed.
 Gaat nog wel aardig goed.

Het is al erg goed geregeld vanaf 10 december 2006, sindsdien rijdt er iedere 15 minuten een bus die 2 keer zo lang is als de "oude" bussen. En aansluiting op de trein naar Arnhem, tja. Maximaal 15 minuten is ook geen ramp, en anders kun je ook de bus nemen vanaf Wageningen busstation.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Allicht is het nu beter, maar vorig jaar was het altijd drama en altijd druk. Sowiese was die hele Valleilijn drama, want die sluit voor geen meter aan op de trein van en naar Arnhem. Gelukkig hoef ik die bus nietmeer te hebben, ik moet misschien nog een paar keer bij 't forum gebouw zijn en dan doe ik dat wel gewoon op de fiets.

Wanneer is die terugkomdag eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:33 schreef Reflectionne het volgende:
Haha oke ;p Ik heb inderdaad een terugkomdag na de stage, moet dan zelf ook presenteren.. Wel grappig zo, zo'n kleine opleiding en elkaar dan nog tegen komen op Fok :p
Ach Jacques, beetje rare vogel maar opzich heb ik ook niet heel veel last van 'm hoorGaat nog wel aardig goed.

Ja, nou erg goed, ik heb sinds dien heel vaak moeten wachten op bussen die niet kwamen, of met 3 tegelijk (dat krijg je he in de spits). Ik ga overigens sowieso via Ede-Wageningen dat is gewoon sneller. Maargoed, in feite ben ik daar al van verlost.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:00 schreef Blik het volgende:
Het is al erg goed geregeld vanaf 10 december 2006, sindsdien rijdt er iedere 15 minuten een bus die 2 keer zo lang is als de "oude" bussen. En aansluiting op de trein naar Arnhem, tja. Maximaal 15 minuten is ook geen ramp, en anders kun je ook de bus nemen vanaf Wageningen busstation.

Ik snap er niks van..ik woonde voorheen in Arnhem en de bus was er echt áltijd op tijd. En ik kon ook nog altijd zitten ookquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:22 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, nou erg goed, ik heb sinds dien heel vaak moeten wachten op bussen die niet kwamen, of met 3 tegelijk (dat krijg je he in de spits). Ik ga overigens sowieso via Ede-Wageningen dat is gewoon sneller. Maargoed, in feite ben ik daar al van verlost.
 En de Valleilijn is ook niet verkeerd toch? (al zijn die bussen zelf vrij ruk, gelukkig is het maar een klein stukje). Ach ja, ieder zijn eigen mening
  En de Valleilijn is ook niet verkeerd toch? (al zijn die bussen zelf vrij ruk, gelukkig is het maar een klein stukje). Ach ja, ieder zijn eigen mening   

.
 .

quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:36 schreef Vork het volgende:
Ik snap er niets van dat jullie daar nooit problemen mee hadden. Of reisde jullie nooit in de spits?
 ). Nu probeer ik altijd de spits voor te zijn, meesten ben ik rond de spits in Utrecht CS
 ). Nu probeer ik altijd de spits voor te zijn, meesten ben ik rond de spits in Utrecht CS  

Ik heb idd wel eens problemen gehad dat er geen bus kwam. Voornamelijk in het begin van de nieuwe bussen. 's ochtends vroeg waren de bussen ook altijd te laat, tegenwoordig is dat een stuk minder. In principe reis ik altijd in de spits maar in de nieuwe bussen heb ik altijd plek. Hoef nooit te staan, ook niet op vrijdagmiddagen. De bussen rijden ieder kwartier (in de spits zelfs iedere 10 minuten) en zijn bijna nooit volquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:36 schreef Vork het volgende:
Ik snap er niets van dat jullie daar nooit problemen mee hadden. Of reisde jullie nooit in de spits?

We delen het station met Edequote:Op vrijdag 5 september 2008 13:04 schreef kraakvandaal het volgende:
Een stad zonder station.

idd, met de bus nog zeker 10 a 15 minuten voordat je bij het Forum-gebouw bent.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:43 schreef Vork het volgende:
Lekker delen is dat. Vanaf dat station is Wageningen nog in geen velden of wegen te bekennen.

Daar heb je gelijk in maar het station heet toch echt Ede-Wageningenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:43 schreef Vork het volgende:
Lekker delen is dat. Vanaf dat station is Wageningen nog in geen velden of wegen te bekennen.

Weet ik niet eens zeker, maar dat is de eerste dag dat we weer beginnen (ofja, ook eerste dag 2e periode)..
 Weet ik niet eens zeker, maar dat is de eerste dag dat we weer beginnen (ofja, ook eerste dag 2e periode)..

Naast het genotyping en genetic mutation ofzo?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:49 schreef De_Fotograaf het volgende:
Wageningen ....een vriend van me studeert ook voor boer ...

Ok, rond die tijd dus. Geen probleem. Bedankt voor de info, misschien zie je me dan wel.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:28 schreef Reflectionne het volgende:
Blik Vork: Mijn terugkomdag is 10 november denk ikWeet ik niet eens zeker, maar dat is de eerste dag dat we weer beginnen (ofja, ook eerste dag 2e periode)..

Twijfelde al over je naamquote:Op zondag 7 september 2008 01:36 schreef Vork het volgende:
[..]
Ok, rond die tijd dus. Geen probleem. Bedankt voor de info, misschien zie je me dan wel.
 Sorry
 Sorry 

Waar loop jij nu eigenlijk ergens stage?quote:Op maandag 8 september 2008 07:02 schreef Reflectionne het volgende:
Haha, ja ik zie je dan misschien presenteren..

Double Aces Food in Ede.. (Oosterse sauzen)quote:Op maandag 8 september 2008 10:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Waar loop jij nu eigenlijk ergens stage?

Nee ik ook niet, huisgenoten wel..quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:01 schreef Casparovvv het volgende:
Iemand gisteren naar het open feest van Ceres geweest? Ik niet
 Maarja, heb ze nog niet weer gesproken of het leuk was oid..
 Maarja, heb ze nog niet weer gesproken of het leuk was oid..  

Wel eens wat van gehoord. Is het leuk? En mag je ook wat doen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:03 schreef Reflectionne het volgende:
Double Aces Food in Ede.. (Oosterse sauzen)

Die heeft ook VMT gedaan, pas afgestudeerd..quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:18 schreef Vork het volgende:
[..]
Wel eens wat van gehoord. Is het leuk? En mag je ook wat doen?

Ja die ken ik. Zat een jaar boven mij, oorspronkelijk. Maar er zijn er vrij weinig van die lichting die überhaupt al klaar zijn met de studie of daar nog mee bezig zijn. De meeste van mijn jaar hebben het wel binnen 4 jaar afgerond. Ik helaas nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:20 schreef Reflectionne het volgende:
Ken je -die ene student- Die heeft ook VMT gedaan, pas afgestudeerd..
 .
.Literatuuronderzoek is op zich ook wel een vak apart ja. Het is leuk als je iets op het spoor bent, het zuigt als je nergens een goede ingang kunt vinden voor meer informatie, of simpelweg niet meer informatie kunt vinden.quote:Naja, ik zit nu alleen maar literatuurodnerzoek te doen, dus ik zit de héle dag achter de computer.. :S Ik vind het niks aan zo..

Zullen we haar naam maar even weer weghalen uit de berichtejs? wel zo fijn misschienquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:28 schreef Vork het volgende:
Oja, mocht je ergens niet uit komen, dan kun je me op msn lastig vallen.

Ik zit op stage niet op msn..
 Ik zit op stage niet op msn..  En dat literatuuronderozke, tsja.. ik kan niet meer informatie vinden dan ik heb.. Ik wil niet typen typen typen.. ik wil wat anders doen
 En dat literatuuronderozke, tsja.. ik kan niet meer informatie vinden dan ik heb.. Ik wil niet typen typen typen.. ik wil wat anders doen  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |