Is dat een shoarma keet? Ik ga altijd naar Ali Baba (als ik ga, dat zal misschien 2x per jaar zijn). Maar die is wel goed. Verder is de friettent op de churchillweg tegenover de benzinepomp ook goed. Die bij de grote C1000 in de buurt, gerund door Chinezen, is echt niet lekkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:23 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je niet lekker uit eten kan in Wageningen. Zeg alleen dat echte budget-opties naast de pizzeria, shoarmatent en friettent ontbreken
Ik ben trouwens tijdens bevrijdingsdag wezen eten bij Jeruzalem (ofzo), ook bij het 5 mei-plein. Was echt zeer slecht en de volgende dag was iedereen de hele dag aan de scheiterij
Ja, dat is een shoarmakeet (wellicht ook friettent), we hebben daar toen friet opquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is dat een shoarma keet? Ik ga altijd naar Ali Baba (als ik ga, dat zal misschien 2x per jaar zijn). Maar die is wel goed. Verder is de friettent op de churchillweg tegenover de benzinepomp ook goed. Die bij de grote C1000 in de buurt, gerund door Chinezen, is echt niet lekker
Van de friet aan de schijterij?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, dat is een shoarmakeet (wellicht ook friettent), we hebben daar toen friet op
Ik heb nog niet eerder zulke zwarte frietmandjes gezien, ik kan niks anders bedenken waar het van kon komen. We waren ook van plan om pizza te halen, maar dat is een lang verhaal...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:40 schreef Xith het volgende:
[..]
Van de friet aan de schijterij?![]()
![]()
Verder: ga niet naar Jeruzalem maar naar de Ali Baba, en koop een lekker broodje donner.
KSV is naar mijn mening wel de leukste vereniging. Heb me er tijdens de AID ook weer goed vermaakt. Maar wel slim om het niet te doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:42 schreef Casparovvv het volgende:
Bedoel je mij?
Heb me onder voorbehoud ingeschreven bij KSV omdat het daar altijd wel een gezellige boel was, maar ga er niet mee door, na er even over na gedacht te hebben. Het sporten is voor mij erg belangrijk, en de klimvereniging traint op maandagen en donderdagen. Gaat niet samen werken dus. Overigens moet ik toch werken tijdens de VIT en de na-VIT.
Er zijn er wel meer hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:10 schreef Reflectionne het volgende:
AID was weer een mooi feestje, al heb ik er niet heel erg veel van meegemaakt!
Er zat hier maar 1 AID'er of niet nu?? Alsnog een studentenvereniging gekozen??
Ja, ik heb geloof ik zelfs nog bij je in bed geslapenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:14 schreef Reflectionne het volgende:
Haha joh Jappas, was jij in Wageningen ja?:sarcasme:
Maar je deelde niet mee aan dit gesprek![]()
AID altijd mooi! En goede tip voor de nu eerste jaars; zorg dat je volgend jaar AID vrij hebt!
Uhhh...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:17 schreef jappas het volgende:
[..]
Ja, ik heb geloof ik zelfs nog bij je in bed geslapen.
Op de HAS dan? Of Larenstein in Wageningen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:31 schreef Reflectionne het volgende:
Ik studeer Food Innovation Management (HBO), 2e jaar nu
Jup, nouja zo heel ongezellig vind ik het niet hoor.. Naja, ook niet gezellig maar niet speciaal..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Aha dan zit jij dus dagelijks in het hypermoderne doch ongezellige Forum gebouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |