Arnhem - Wageningen heb je ook zo gezien met de bus. Ik heb het ook een jaar gedaan, was het zo beu.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Andere keuze is arnhem-cerntrum/spoorhoek/spijkerkwartier of nijmegen-neerbos, waarvan nijmegen alleen een keus is omdat het dicht bij mijn werk is...

Neuh. 'T is meer een afhaalshop dan een plek waar mensen echt gaan zitten.quote:Op maandag 3 november 2008 23:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Word dan mijn eerste joint... Maar heb je er veel last van?

Dat scheeltquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:42 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Neuh. 'T is meer een afhaalshop dan een plek waar mensen echt gaan zitten.

Dat ben je inderdaad snel beu. Zeker nu ze die snellere lijn (251 of zo?) hebben geschrapt is het klote. Je kunt ook gewoon in Rhenen op kamers, vet gezellige stad heur.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Arnhem - Wageningen heb je ook zo gezien met de bus. Ik heb het ook een jaar gedaan, was het zo beu.

Gewoon in Wageningen blijven. Vond het niks slechter dan in Arnhem, zo bijzonder is het daar ook niet. Uitgaan is er duurder en al je groepsgenoten enzo wonen straks wel in Wagenigen. Ivm projectwerk maar ook leuke dingen wel zo makkelijk/gezellig om dan in Wageningen te wonen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat ben je inderdaad snel beu. Zeker nu ze die snellere lijn (251 of zo?) hebben geschrapt is het klote. Je kunt ook gewoon in Rhenen op kamers, vet gezellige stad heur.

Het was verder ook niet serieus bedoeld hoor, ik woon zelf in Rhenen en dat ligt naast Wageningen, vandaar.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gewoon in Wageningen blijven. Vond het niks slechter dan in Arnhem, zo bijzonder is het daar ook niet. Uitgaan is er duurder en al je groepsgenoten enzo wonen straks wel in Wagenigen. Ivm projectwerk maar ook leuke dingen wel zo makkelijk/gezellig om dan in Wageningen te wonen.
 Ik denk zelf dat Wageningen leuker is, omdat dat echt een studentenstad is. In Arnhem heb je alleen de HAN, zoveel stelt dat nu ook weer niet voor..
 Ik denk zelf dat Wageningen leuker is, omdat dat echt een studentenstad is. In Arnhem heb je alleen de HAN, zoveel stelt dat nu ook weer niet voor..

Jup, die zit er. Vlak bij het busstation, in een soort doorgang bij een outdoor/hengelsport zaak.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:28 schreef hierissieweer het volgende:
Is er in wageningen(centrum) niet ook een turkse supermarktje ofzo?
En is het wat om dit topic te verplaatsen naar stad en streek?

Wageningen is helemaal niet dufquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:51 schreef Fems het volgende:
Ik ben ook naar de open dag geweest zaterdag. En ik heb nog enige overtuiging nodig, aangezien wageningen me een duffe stad lijkt (zoals al meerdere mensen dachten, las ik terug).
Studie (internationale ontwikkelingsstudies) was wel erg tof, dus ik denk dat ik me maar over de dufheid van wageningen heen zet en volgend jaar gewoon daar op kamers terecht kom!
 Ik verwachtte dat ook (woonde voorheen in Arnhem en vlakbij Eindhoven) maar het valt 100% mee! Veel cafees, evenementjes (AID, bevrijdingsfestival, palmindronk etc.) Veel feestjes bij studentenverenigingen, Unitas, goedkoop zuipen bij de flatkroegen en alles op fietsafstand. Doordat er in verhouding heel veel studenten wonen zul je ook snel in contact komen met andere studenten.
 Ik verwachtte dat ook (woonde voorheen in Arnhem en vlakbij Eindhoven) maar het valt 100% mee! Veel cafees, evenementjes (AID, bevrijdingsfestival, palmindronk etc.) Veel feestjes bij studentenverenigingen, Unitas, goedkoop zuipen bij de flatkroegen en alles op fietsafstand. Doordat er in verhouding heel veel studenten wonen zul je ook snel in contact komen met andere studenten. 

Zolang jij je een beetje in het studentenleven van Wageningen mengt is het absoluut niet duf. Als je een beetje als een lamlendige student op je kamertje blijft zitten wordt het inderdaad een duffe bedoeling. Het is zo leuk als je het zelf maakt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:51 schreef Fems het volgende:
Ik ben ook naar de open dag geweest zaterdag. En ik heb nog enige overtuiging nodig, aangezien wageningen me een duffe stad lijkt (zoals al meerdere mensen dachten, las ik terug).
Studie (internationale ontwikkelingsstudies) was wel erg tof, dus ik denk dat ik me maar over de dufheid van wageningen heen zet en volgend jaar gewoon daar op kamers terecht kom!

Een vriend van me die er woont probeert me ook te overtuigen. Ik heb volgende week woensdag meeloopdag, dus dan maar eens eventjes kijken! En waarschijnlijk valt het ook erg mee. Ik denk dat het juist ook wel gemoedelijk is, een iets kleinere stad.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wageningen is helemaal niet dufIk verwachtte dat ook (woonde voorheen in Arnhem en Eindhoven) maar het valt 100% mee! Veel cafees, evenementjes (AID, bevrijdingsfestival, palmindronk etc.) Veel feestjes bij studentenverenigingen, Unitas, goedkoop zuipen bij de flatkroegen en alles op fietsafstand. Doordat er in verhouding heel veel studenten wonen zul je ook snel in contact komen met andere studenten.
Wageningen heeft mij in ieder geval verrast

Jup. Waarschijnlijk zal je woensdag dan wel bij sociologie komen kijken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:42 schreef Fems het volgende:
[..]
Een vriend van me die er woont probeert me ook te overtuigen. Ik heb volgende week woensdag meeloopdag, dus dan maar eens eventjes kijken! En waarschijnlijk valt het ook erg mee. Ik denk dat het juist ook wel gemoedelijk is, een iets kleinere stad.
Zijn er hier nog mensen die internationale ontwikkelingsstudies studeren?

Jup, 's ochtends sociologie volgens mij.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:35 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Jup. Waarschijnlijk zal je woensdag dan wel bij sociologie komen kijken.
 )
 )

Klinkt goed, denk dat ik ook maar even ga kijken!quote:Op woensdag 19 november 2008 14:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Jup, 's ochtends sociologie volgens mij.
Noh, als je dan een meisje met bruin haar, rond de 180 lang, een kettinkje om haar nek en een ring om haar linkervinger ziet, ben ik dat. ()

Er zitten ongeveer 200 mensen, afhankelijk van het aantal meelopers. Grote kans op nóg een meisje van 180, met een kettinkje, ring en bruin haar.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Jup, 's ochtends sociologie volgens mij.
Noh, als je dan een meisje met bruin haar, rond de 180 lang, een kettinkje om haar nek en een ring om haar linkervinger ziet, ben ik dat. ()

Leeuwenborch, C64quote:Op woensdag 19 november 2008 15:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Klinkt goed, denk dat ik ook maar even ga kijken!

Leeuwenborch meetingquote:Op woensdag 19 november 2008 15:52 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Er zitten ongeveer 200 mensen, afhankelijk van het aantal meelopers. Grote kans op nóg een meisje van 180, met een kettinkje, ring en bruin haar.
Jullie hebben wel geluk - sociologie is een leuk vak met een leuke docent. Relaxte gast enzo.
Maargoed, Ik wil je in de pauze wel een kopje koffie of thee aanbieden hoor

Jij mag m zelf betalenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |