Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:04 schreef draculettetje het volgende:
hey beller daar ben je weer!
Ging goed, heb maar meteen een afspraak gemaakt om het te laten verwijderenquote:
Heeej duifjequote:
eej , je bent er nog. of weerquote:
ja dat was gister het laatste nieuwsquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
eej , je bent er nog. of weer![]()
![]()
ah , dat wordt trakteren lottequote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja dat was gister het laatste nieuws
lotte is NIET ontslagen!![]()
![]()
![]()
mogguh nog iedereen
Het werk wel? Maar wat gaat er dan niet goed? Behalve je nummerbordquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja gaat wel goed hoor.'t Werk dan.
Joh het is mistig hier.En er lag een lamp op de straat, en ik reed eroverheen, en nu is er een stukje uit mijn nummerbord.
ik ben gister met bier rond gegaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah , dat wordt trakteren lotte
de AH is open vanaf 8 uurquote:
heb je geen zin om hier te komen werken, je bent nogal dol op trakteren geloof ikquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben gister met bier rond gegaan
maar ik ga nu weer aan mn werkdag beginnen met koppijnen warme chocomel
je krijgt vast deze week je salarisquote:
Waar het hart vol van is he?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je geen zin om hier te komen werken, je bent nogal dol op trakteren geloof ik
Bruiloft? Feest!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je krijgt vast deze week je salaris![]()
Wekelijks.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je krijgt vast deze week je salaris![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |