Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:04 schreef draculettetje het volgende:
hey beller daar ben je weer!
Ging goed, heb maar meteen een afspraak gemaakt om het te laten verwijderenquote:
Heeej duifjequote:
eej , je bent er nog. of weerquote:
ja dat was gister het laatste nieuwsquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
eej , je bent er nog. of weer![]()
![]()
ah , dat wordt trakteren lottequote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja dat was gister het laatste nieuws
lotte is NIET ontslagen!![]()
![]()
![]()
mogguh nog iedereen
Het werk wel? Maar wat gaat er dan niet goed? Behalve je nummerbordquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja gaat wel goed hoor.'t Werk dan.
Joh het is mistig hier.En er lag een lamp op de straat, en ik reed eroverheen, en nu is er een stukje uit mijn nummerbord.
ik ben gister met bier rond gegaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah , dat wordt trakteren lotte
de AH is open vanaf 8 uurquote:
heb je geen zin om hier te komen werken, je bent nogal dol op trakteren geloof ikquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben gister met bier rond gegaan
maar ik ga nu weer aan mn werkdag beginnen met koppijnen warme chocomel
je krijgt vast deze week je salarisquote:
Waar het hart vol van is he?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je geen zin om hier te komen werken, je bent nogal dol op trakteren geloof ik
Bruiloft? Feest!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je krijgt vast deze week je salaris![]()
Wekelijks.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je krijgt vast deze week je salaris![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:44 schreef saban het volgende:
* saban had plannen om binnenkort samen te wonen met zjin vriendin (eigelijk ook trouwen) .......echter het is sinds gister uit :/
Mogguh Sgelequote:
Wow kut... Sterkte, en als jij je hart moet luchten, doe het dan wel hier hequote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:44 schreef saban het volgende:
* saban had plannen om binnenkort samen te wonen met zjin vriendin (eigelijk ook trouwen) .......echter het is sinds gister uit :/
Turkse cultuur -> familie problemen -> moeilijk uit te leggen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wow kut... Sterkte, en als jij je hart moet luchten, doe het dan wel hier he
Mag ik misschien vragen waardoor het uit is gegaan?
ah lekker.. ga je 3 dagen ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:42 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Wekelijks.
Dus vandaag of morgen weer. En dan pinkpopkaartje scoren. Is het weer bijna allemaal op.
Jullie bezuinigen op werkstations?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Als ik trouwens halverwege de ochtend ineens pleite ben hier, dan is het omdat ik moet samenwerken met iemand anders achter 1 pc. Dan ga ik niet zitten fokken.
Da's knap klote jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:44 schreef saban het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Als ik trouwens halverwege de ochtend ineens pleite ben hier, dan is het omdat ik moet samenwerken met iemand anders achter 1 pc. Dan ga ik niet zitten fokken.
Heeuh goed plan!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:49 schreef Sgele het volgende:
[..]Waarom niet? introduceer mensen zou ik zeggen
Dankje. Ziet er uit als 'nee, helaas'.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's knap klote ja
Sterkte dan he! Geen mogelijkheid meer tot een goedmaker?
Ok, dat kan ik begrijpen ja. Hmm echt vervelend voor je, sterkte in ieder geval!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:46 schreef saban het volgende:
[..]
Turkse cultuur -> familie problemen -> moeilijk uit te leggen.
je haalt anders nooit koffiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok, dat kan ik begrijpen ja. Hmm echt vervelend voor je, sterkte in ieder geval!![]()
Zie, ik ben niet zo'n beroerde jongen hoor
Sterkte in ieder geval! Meer kan ik er niet van maken..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:50 schreef saban het volgende:
[..]
Dankje. Ziet er uit als 'nee, helaas'.
ga weer moeilijke dagen tegemoet :/
Heb je die koffie van hem wel eens geproeft dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je haalt anders nooit koffie
Koffie + goedmakertjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je haalt anders nooit koffie
Ranzige automaat koffie hier, echt slootwaterquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb je die koffie van hem wel eens geproeft dan?![]()
Hier ook koffie automaat, wordt dagelijks opgeschoond, gevuld, nagekeken etc. Smaakt best goedquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ranzige automaat koffie hier, echt slootwater
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sterkte in ieder geval! Meer kan ik er niet van maken..![]()
Je kan hier in ieder geval je lekker uitleven zou ik zeggen, mocht het nodig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kon het niet laten
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Jep, same here...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ranzige automaat koffie hier, echt slootwater
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kon het niet laten
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Doe maar niet =)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kon het niet latenne okuyon, bokmu var?
sterkte!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:44 schreef saban het volgende:
Uitnodigingen enzoquote:
Ja ok, die is hier ook nog wel te drinken. Wat voor automaat is het? Douwe Egberts?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:55 schreef saban het volgende:
[..]
Hier ook koffie automaat, wordt dagelijks opgeschoond, gevuld, nagekeken etc. Smaakt best goed..cappuchino
Dus ik ben veelal aan het water hier, bij gebrek aan beterquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ok, die is hier ook nog wel te drinken. Wat voor automaat is het? Douwe Egberts?
De koffie op zich smaakt best goed...alleen je hebt de hele dag zo'n smerige, dooie smaak in je mondquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus ik ben veelal aan het water hier, bij gebrek aan beter
Dat saaie volk ga ik er toch niet bij betrekken zeg.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:49 schreef Sgele het volgende:
[..]Waarom niet? introduceer mensen zou ik zeggen
Ja dat dacht ik al, die zijn lekker ja!quote:
Haha ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk zal gaan wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:12 schreef saban het volgende:
Ik ga maar eens beginnen met de bouw van de database voor mijn facturatie software waar ik aan werk in mijn 'vrije tijd' van mn baas
Juist ja, dat heb ik dus ook. Blughquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
De koffie op zich smaakt best goed...alleen je hebt de hele dag zo'n smerige, dooie smaak in je mond
Sterkte dan maarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:20 schreef draculettetje het volgende:
ik moet zowaar werken vandaag dus laat jullie even in de steek!
Zal nog minimaal 1 maand duren. Komt nog een heel 'Factuur-to-PDF' functie achter die ik moet bouwen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk zal gaan worden
Arme jij!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:20 schreef draculettetje het volgende:
ik moet zowaar werken vandaag dus laat jullie even in de steek!
We wachten geduldig afquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:21 schreef saban het volgende:
[..]
Zal nog minimaal 1 maand duren. Komt nog een heel 'Factuur-to-PDF' functie achter die ik moet bouwen.
Charmingquote:
Maar dan? dan heb je het af? En dan het product gaan verkopen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:21 schreef saban het volgende:
[..]
Zal nog minimaal 1 maand duren. Komt nog een heel 'Factuur-to-PDF' functie achter die ik moet bouwen.
Niet zeggen, lotte gaat dan juist losquote:
Gratis verspreidenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar dan? dan heb je het af? En dan het product gaan verkopen?
Open Sourcequote:
Ja man.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet zeggen, lotte gaat dan juist los
Hulde!quote:
FTW!quote:
Aaaaightquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
Net telefoon .....
Uit london
Of ik wil gaan werken voor een callservice networkmanagement company
hebben een afdeling in amsterdam. en dat eventjes zo op de vroege ochtend
maar goed, aanbod afgewezen
(nu weer terug aan werk)
Waarom afgewezen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
Net telefoon .....
Uit london
(nu weer terug aan werk)
Fo shizzle!?quote:
hmm... wrom heb je het afgewezen dan ?:Pquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
Net telefoon .....
Uit london
(nu weer terug aan werk)
Ma Nizzlequote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:46 schreef Crazy-M het volgende:
afgewezen omdat:
plek van waar ze zitten: Amsterdam (geen zin om elke dag naar amsterdam te touren)
Continue engels lullen (en mn engels is niet echt Super te nomen
+ huidige baan bevalt me super
Drink zequote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:46 schreef Sgele het volgende:
* Sgele fluit een deuntje over een klein beest met een eierdop en loopt naar de koffieautomaat
Ok dan is het ook logisch ja, kreeg gisteren ook een dergelijk iets. Mailtje van oud stage bedrijfquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:46 schreef Crazy-M het volgende:
afgewezen omdat:
plek van waar ze zitten: Amsterdam (geen zin om elke dag naar amsterdam te touren)
Continue engels lullen (en mn engels is niet echt Super te nomen
+ huidige baan bevalt me super
Dankequote:
heb niet gevraagd wat ik daar verdien,quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:47 schreef speciwacy het volgende:
[..]dan blijf maar mooi waar je zit.. hoe zit het met geld dan
waar verdiende je meer?
als ik vragen mag natuurlijk
En nu je toch loopt, lekker een bakje koud waterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |