Wat, een mpg?quote:
ik ben ook niet echt meer verbaasd ofzoquote:
jaquote:
Dealquote:
witquote:Op maandag 18 februari 2008 13:51 schreef Muck het volgende:
hoe was het in het ziekenhuis Ph?
Ik heb niet eens in de gaten wat, maar goed.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan hebben ze als stelletje allebei een begrip achter hun naam staan
Hehe, weggaan op het moment dat Muck komt kijkenquote:Op maandag 18 februari 2008 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niet eens in de gaten wat, maar goed.
Oh, de lamlulquote:Op maandag 18 februari 2008 13:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, weggaan op het moment dat Muck komt kijken
doe er nog een c bij, en dan wil ik ook welquote:Op maandag 18 februari 2008 13:56 schreef Aarti het volgende:
cappucino
quote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 13:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan hebben ze als stelletje allebei een begrip achter hun naam staan
doet ie aaaaaaalitjdquote:
Hij gaat weg voordat jij komt, en dan ga jij door nadat je klaar bent?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:05 schreef Muck het volgende:
Mucken en een MPG doen....
op een dag gaan we het combineren
')
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij gaat weg voordat jij komt, en dan ga jij door nadat je klaar bent?![]()
que?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij gaat weg voordat jij komt, en dan ga jij door nadat je klaar bent? [afbeelding] [afbeelding]
En hoeveel is dat in euro's?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is donkerbruin met zwart haar, heeft twee borsten, leuk gezichtje en een mooie kont, vraagt 150.000 Rupiah voor een wip en werd keihard afgewezen door 'die blanke'?
... een Indonesische hoer ...
Volgende keer maar een andere plek uitzoeken om een biertje te drinken, dit vond ik niet echt gezellig en zo. Werd bijna gedwongen, wellicht had ze geld nodig [afbeelding]
Ah, je zit nu ergens anders vanwege 't weekend oid?quote:Maar goed, verder alles wel okay.. ik heb mijn inkopen weer gedaan en kan overmorgen weer terug naar huis. [afbeelding] (Nee, niet Nederland)
da's iets van 11 euro, maar het was nog te onderhandelen ("Maar ik wil echt niet, schat!")quote:Op maandag 18 februari 2008 14:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En hoeveel is dat in euro's? [afbeelding]
Toch best lastig als ze zo gedwongen te werk gaan [afbeelding]. Hoop dat het een eenmalig probleem was [afbeelding]
[..]
Neuh, ik ben eventjes een paar dagen bij een Nederlandse kennis die ik al 4 maanden niet gezien had. (Hij weg, ik hier, hij hier, ik weg)quote:Ah, je zit nu ergens anders vanwege 't weekend oid?
Hahahaquote:Op maandag 18 februari 2008 14:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is donkerbruin met zwart haar, heeft twee borsten, leuk gezichtje en een mooie kont, vraagt 150.000 Rupiah voor een wip en werd keihard afgewezen door 'die blanke'?
... een Indonesische hoer ...
Volgende keer maar een andere plek uitzoeken om een biertje te drinken, dit vond ik niet echt gezellig en zo. Werd bijna gedwongen, wellicht had ze geld nodig
Maar goed, verder alles wel okay.. ik heb mijn inkopen weer gedaan en kan overmorgen weer terug naar huis.(Nee, niet Nederland)
Mjaquote:Op maandag 18 februari 2008 14:26 schreef indahnesia.com het volgende:
da's iets van 11 euro, maar het was nog te onderhandelen ("Maar ik wil echt niet, schat!")
De economie is hiet iets minder als in Nederland, en soms heb je plotseling geld nodig.. banken geven dat niet, dus moet je je kut verhuren. Tja. het is een oplossing.
Ahhaquote:Neuh, ik ben eventjes een paar dagen bij een Nederlandse kennis die ik al 4 maanden niet gezien had. (Hij weg, ik hier, hij hier, ik weg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |