quote:
Je houdt dus niet van uitdaging, of is het puur het wereldje wat je niet bevalt?
quote:
Ik wil gewoon eens een totaal andere wereld binnenstappen; weg van de vergaderruimtes, golfmaatjes, het nepotisme en politiek correcte, in maatpak gehulde proleten.
Komt het door de bedrijfscultuur dat je ander werk wilt, of kan je niet golfen (grapje)
quote:
Als het maar productiewerk is en als het maar goed betaalt.
Productiewerk en goed betaalt worden......... Door de toeslagen misschien, maar het basisloon valt in het algemeen tegen, ook geld hierbij vaak hoe zwaarder en viezer des te beter het betaalt.
quote:
Drie opties vallen af; booreiland, vuilnisman en illegaal werk. Ik weet niet of er ook vuilnisvrouwen zijn maar in anticipatie op een mogelijke seksistische sfeer, valt dat dus af.
Je bent dus een vrouw.
Een goedbetaalde kantoorfunctie is je waarschijnlijk niet in de schoot geworpen, maar heb je deze hoogstwaarschijnlijk behaald na jarenlang hard leren en vervolgens opwerken in het bedrijf.
Hoe serieus moet dit topic dan nog genomen worden?
Nu lijkt het er eerder op dat je totaal niet van deze wereld bent, en is de reactie van je familie zo gek nog niet.
Wat hier dichter in de buurt lijkt te komen is dat je een burn-out hebt, of aan het ontwikkelen bent, alleen dat verklaart het feit dat je totaal onrealisctische baan opties zou willen accepteren.
Bij dit type vrouw verwacht ik nou niet bepaald een dusdanig sterk lichaam dat je ook het zware productiewerk aankan, wat blijft er dan over, precies licht en makkelijk productiewerk, wat in het algemeen niet goed betaald.
Met jouw kwalificaties moet je zeker bij mac donalds aan de slag kunnen, het is soms vies, echt productiewerk, en in vergelijking met ander productiewerk redelijk betaald.
(cynisch bedoeld)
Het is natuurlijk goed te begrijpen dat je echt iets anders wilt, maar logisch gezien is de stap die je nu wilt maken gewoon totaal niet realistisch.
Het werk wat je wilt gaan doen past gewoon niet bij je, dus als je echt iets anders wilt, zoek het dan in ieder geval in een functie en baan die bij jouw passen, misschien in de maatschappelijke sector.
[ Bericht 3% gewijzigd door klipper op 18-02-2008 12:51:56 ]