Ja, daar blijft het bij ons dan vaak op stekenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:19 schreef wonderer het volgende:maar eerst moeten alle kabels goed.

De server staat in de kelder, dus er moet nog een en ander doorgetrokken worden. Maar binnenkort komen eindelijk de bureaus voor in de woonkamer dus dan kan alles zoals het hoortquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, daar blijft het bij ons dan vaak op steken

Wij gingen hier fanatiek alles bekabelen.... en nu gaan we toch draadloosquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
De server staat in de kelder, dus er moet nog een en ander doorgetrokken worden. Maar binnenkort komen eindelijk de bureaus voor in de woonkamer dus dan kan alles zoals het hoort

Daarom staat mijn PC ook beneden in de kelder en zit ik op mijn laptop via remote desktop
 Daarom staat mijn PC ook beneden in de kelder en zit ik op mijn laptop via remote desktop  Ik wil mijn PC namelijk gewoon kunnen gebruiken.
 Ik wil mijn PC namelijk gewoon kunnen gebruiken.

die stickjesdingessen zijn toch gewoon voor 20 pleuro te koop in de winkel? of bedoel je die stickjesdingessen niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Wij gingen hier fanatiek alles bekabelen.... en nu gaan we toch draadloos
* maedel wacht nog steeds op die stickjesdinges

heeeeeeeeeyquote:

neuh, ik bedoel van die stickjes met een netwerkadapter er in.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
die stickjesdingessen zijn toch gewoon voor 20 pleuro te koop in de winkel? of bedoel je die stickjesdingessen niet?

veel plezierquote:

ja die dusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:15 schreef maedel het volgende:
[..]
neuh, ik bedoel van die stickjes met een netwerkadapter er in.

ja, die van 20 euro leken mij niks.quote:

die gebruiken mn ouders al n jaar nu... werkt prima.. van sitecomquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:18 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, die van 20 euro leken mij niks.

*masseert*quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het schiet spontaan in mijn rug.

is dat jouw normale reactie op alles wat technisch is????quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het schiet spontaan in mijn rug.

Neequote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:03 schreef Wexy het volgende:
[..]
is dat jouw normale reactie op alles wat technisch is????
 . Maar technische dingen boeien me allemaal niet zo en ik weet er ook niks van af. Dat ik mijn rug voel is trouwens geen leugen, maar ik denk niet dat het met de technitalk te maken heeft
. Maar technische dingen boeien me allemaal niet zo en ik weet er ook niks van af. Dat ik mijn rug voel is trouwens geen leugen, maar ik denk niet dat het met de technitalk te maken heeft  .
.

ow kijk daar wordt het duidelijker vanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Maar technische dingen boeien me allemaal niet zo en ik weet er ook niks van af. Dat ik mijn rug voel is trouwens geen leugen, maar ik denk niet dat het met de technitalk te maken heeft
.

quote:

Tuurlijk! Ik had niet anders verwacht van jequote:

mooi zo!quote:

ze moeten nie zo piepenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:34 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, de meelezers vinden mijn twists niet leuk

zeggen ze ook waarom?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:34 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, de meelezers vinden mijn twists niet leuk

Dat moet ik ook nog steeds....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:23 schreef wonderer het volgende:
Moet parkeren oefenen...

Én parkeersensoren aan alle kanten van de autoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog steeds....
En ik heb meer dan 10 jaar mijn rijbewijs
 .
.

Niet echt. Ik heb het idee dat ze niet verwachten dat het zo diep kan gaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het neit erg handig heb aangepakt, maar toch... Ik kan er absoluut niks mee verderquote:

het is toch juist leuk als een verhaal een andere wending krijgt dan je verwacht?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet echt. Ik heb het idee dat ze niet verwachten dat het zo diep kan gaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het neit erg handig heb aangepakt, maar toch... Ik kan er absoluut niks mee verder

Als ik het niet goed doe, krijg ik mijn rijbewijs nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog steeds....
En ik heb meer dan 10 jaar mijn rijbewijs

Blijkbaar heb ik bepaalde verwachtingen geschept die ze bewaarheid willen zien of zo.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
het is toch juist leuk als een verhaal een andere wending krijgt dan je verwacht?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |