Mijn ex had een piercing door d'r onderlip...zo mooiquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:54 schreef Wexy het volgende:
ik zou dr niet als vriendin willen... zou ik de hele tijd spelen met die piercings....... zou ik gek van mezelf worden

Stoer!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:55 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja maar dat geeft nie
ik zit ook nog gewoon in rokersgedeelte van kantine bij zwembad enzo

niet mijn ding... maar vind het niet lelijk ofzo hoor... gewoon niet mijn dingetjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:56 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Mijn ex had een piercing door d'r onderlip...zo mooi

Kan gebeurenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:59 schreef Wexy het volgende:
[..]
niet mijn ding... maar vind het niet lelijk ofzo hoor... gewoon niet mijn dingetje
 Zijn er meer voor mij over
 Zijn er meer voor mij over  

euhm dat fleur een piercing lekker vindt wil niet zeggen dat een vent met piercing ook lekker wordt hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:26 schreef hierissieweer het volgende:
een ringetje in mijn onderlip of een studje vind ik ook nog wel leuk, staat op de planning maar heb nog niks concreets over wanneer het komt...

Das nou jammer, want laat dat nou net de reden zijn dat ik het doe....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:28 schreef Wexy het volgende:
[..]
euhm dat fleur een piercing lekker vindt wil niet zeggen dat een vent met piercing ook lekker wordt hoor

Vind ik dit toch leukerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:51 schreef Wexy het volgende:
wat denk je hiervan?
dit is wel een lekker ding

dat is toch geen meid???????????quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:55 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Maar ik ben vanaf nu verliefd op haar

valt niet op....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:56 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
( Ik ben trouwens weer vrijgezel, je had het vast al gemerkt)

quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:03 schreef Wexy het volgende:
Sommige mensen hebben echt een goede text bedacht

)
 )

hmz... heb toch liever iets meer vrouw geloof ikquote:

Jij bent dan ook een lesbeauquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
hmz... heb toch liever iets meer vrouw geloof ik

Ze heeft wel een vrouwelijk buikjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
hmz... heb toch liever iets meer vrouw geloof ik

een vrouwelijk vormpje is voor mij het minimum criteriumquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een lesbeau
Ik hou van het hele spectrum...maar ik geloof dat ik wel een voorkeur heb voor androgyn (zowel mannen als vrouwen).

ja en ik zie nu ik beter kijk ook wel borsten maar daar houdt voor mij ook bijna elke herkenning opquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:13 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ze heeft wel een vrouwelijk buikje

quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:22 schreef Wexy het volgende:
[..]
een vrouwelijk vormpje is voor mij het minimum criterium
[..]
ja en ik zie nu ik beter kijk ook wel borsten maar daar houdt voor mij ook bijna elke herkenning op
 Je staat gewoon niet open voor mensen die anders zijn!

klopt ik houd het liever bij mijn eigen soortquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]

Zal ik een pak van een laken voor je maken?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:28 schreef Wexy het volgende:
[..]
klopt ik houd het liever bij mijn eigen soort

Ik zit eigenlijk altijd op het werk....maar ik ben een rebelquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:35 schreef maedel het volgende:
ineens realiseer ik me dat ik helemaal niet naar die NSFW filmpjes gekeken heb van een tijdje terug.
Ik zat op het werk

Nou, ik heb ook een buuv' en die wou ik daar maar even niet mee confronterenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:37 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk altijd op het werk....maar ik ben een rebel

ik heb nooit tijd vind ik zelf.
 ik heb nooit tijd vind ik zelf.  

Oho!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:37 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk altijd op het werk....maar ik ben een rebel
 (eigen domme schult, ik heb de rest in mijn eigen vakantie geboekt)
 (eigen domme schult, ik heb de rest in mijn eigen vakantie geboekt)

Je hebt dat filmpje van The L Word wat Wexy een paar dagen geleden postte toch niet gemist ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:48 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zet altijd het geluid af.
Maar ik kijk eigenlijk (bijna) nooit filmpjes die hier gepost wordenik heb nooit tijd vind ik zelf.

Jawel, ik mis altijd alle filmpjes.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:51 schreef Noodly het volgende:
[..]
Je hebt dat filmpje van The L Word wat Wexy een paar dagen geleden postte toch niet gemist ?

Hihi. Ik heb trouwens die filmpjes ook niet geopend, dan heb ik het idee dat ik niet zo heel slecht bezig ben op werk...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook een buuv' en die wou ik daar maar even niet mee confronteren
Zeker niet omdat ik ook geluidsboxen heb.

Ik heb het niet gekeken, ik wacht op de dvdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:51 schreef Noodly het volgende:
[..]
Je hebt dat filmpje van The L Word wat Wexy een paar dagen geleden postte toch niet gemist ?

Mijn buuv' zit naast me, maar die kijkt niet op m'n scherm.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:58 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn collega zit tegenover mij, dus die ziet niet wat ik doe.
Met al het tikken lijkt het of ik hard werk natuurlijk

Hihi, ja die vond ik ook. Prachtig, vooral toen mensen hem gingen helpen die dat ook vondenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Als je moet lachen ofzo wel
Ik vond een topic waarin iemand beweerde dat 2/2 = 2
en 2 X 1/2 = 1/2 X 1/2 = 1/4
en 2 X 0,5 = 0,25
Ik moest erg lachen

En dan gewoon PAGINAS LANG volhoudenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi, ja die vond ik ook. Prachtig, vooral toen mensen hem gingen helpen die dat ook vonden

Tot bierglazen en taarten aan toequote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:29 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
En dan gewoon PAGINAS LANG volhouden

heb hem ook gezien... erg humorvolquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Als je moet lachen ofzo wel
Ik vond een topic waarin iemand beweerde dat 2/2 = 2
en 2 X 1/2 = 1/2 X 1/2 = 1/4
en 2 X 0,5 = 0,25
Ik moest erg lachen

Let me tell you, het is het wachten waardquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb het niet gekeken, ik wacht op de dvd

Ja, ik weet niet, ik vind met vrouw en koffie in bed naar de breedbeeldtv kijken toch wat relaxter dan op de pc. En vooral dat gedownload en toestanden, ik word me daar altijd toch een partij chagrijnig van...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:42 schreef Wexy het volgende:
wachten op de dvd meadel??????
kolere dan moet je seizoen 4 eerst nog afwachten... en daarna nog de dvd van 5.... pff duurt lang hoor
Ben heel blij met mn newsgroepjes

Laptop aansluiten op de tv?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:58 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet, ik vind met vrouw en koffie in bed naar de breedbeeldtv kijken toch wat relaxter dan op de pc. En vooral dat gedownload en toestanden, ik word me daar altijd toch een partij chagrijnig van...

Dat valt ook onder die noemer "daar word ik me toch een partij chagrijnig van"quote:

Hehehe.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat valt ook onder die noemer "daar word ik me toch een partij chagrijnig van"

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |