quote:
 Dat rijmt dan weer niet met de sneeuw...
 Dat rijmt dan weer niet met de sneeuw...

sweet dreams
 sweet dreams

Awwquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:42 schreef JamesBrownie het volgende:
Dank je!
Ze heeft vier-op-een-rij gekregen.
"dat vind ik een van de leukste spellen die er is mam!!! "

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:04 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Mooi zeg, trouwens, vannacht, die mist met Amsterdams mooie gele lantaarnpalen (ik ben zo gek op geel licht!)...
En nu ook, melancholisch muziekje, lekker binnen met mist voor m'n raam en boompjes eigenlijk zou je dan op een bank moeten gaan werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eigenlijk zou je dan op een bank moeten gaan werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hihi. Flauwquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
eigenlijk zou je dan op een bank moeten gaan werken

Little Britainquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:51 schreef Noodly het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IDF3epX9v-I
Ik ga stuk hier.
"That's a window, you know that don't you?"

)
)

Ik vind de Fast Show ook zo geniaal, vooral deze gasten:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:01 schreef Noodly het volgende:
Yeeeeeeeees

quote:

dit ziet er ook wel erg leuk uit iddquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:06 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik vind de Fast Show ook zo geniaal, vooral deze gasten:
http://www.youtube.com/watch?v=NPiGJBHVadA
http://www.youtube.com/watch?v=h-z5T8meC84&feature=related
Zie nu net eentje met Johnny D.
http://www.youtube.com/watch?v=pv9BKilYk9Q

suit you sir!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dit ziet er ook wel erg leuk uit idd

Het is fantastisch, vooral toen ik het volgde (komt nu geloof ik niet meer op tv), want al die personages komen natuurlijk steeds terug, en er gebeurt steeds bijna hetzelfde, maar het wordt steeds grappigerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dit ziet er ook wel erg leuk uit idd

Het is allemaal wel uitgezonden ooit hoor, hier. Hoewel, the fast show op canvas ofzo. Maar LoG door Ned 3 geloof ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:26 schreef hierissieweer het volgende:
Waarom wordt dit in NL niet uitgezonden? Echt heerlijk!

ok ik moet dus vaker tv kijkenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Het is allemaal wel uitgezonden ooit hoor, hier. Hoewel, the fast show op canvas ofzo. Maar LoG door Ned 3 geloof ik.

Niemand moet vaker tv kijken, daarvoor heeft God internet uitgevondenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ok ik moet dus vaker tv kijken

owja, domquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:37 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Niemand moet vaker tv kijken, daarvoor heeft God internet uitgevonden

ik vrees van wel, volgens mij vind je dit weer niet terug bij www.uitzendinggemist.nlquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ok ik moet dus vaker tv kijken

owja dat is hetquote:

mn oude is gesloopt en het schuimrubber ligt buiten onder t afdak met 3 katten er op
 mn oude is gesloopt en het schuimrubber ligt buiten onder t afdak met 3 katten er op 

quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:42 schreef Wexy het volgende:
jeebee gefeli
en middag... ik heb een nieuw matras gekocht!!mn oude is gesloopt en het schuimrubber ligt buiten onder t afdak met 3 katten er op
Heb nu eentje met vering.. dus ik kan trampolinespringen

kan aan mij liggen maar ik vind dr echt niet mooier door de rook ofzo......quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gooi er nog maar even een rokende vrouw in

Die sigaar!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gooi er nog maar even een rokende vrouw in

hee das goedkoper dan in eerste instantie de verwachting was!! das mooi!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die sigaar!
Net mijn auto opgehaald, was gelukkig "maar" 200 euro... Maar hij rijd weer

Het is inderdaad niet zoals die foto die ik laatst plaatste van HelenaBC waar het echt een heel gaaf effect gaf, maar ik hou van de manier waarop vrouwen bewegen als ze roken, en de houding die ze dan vaak hebben. Maar deze vrouw zou ook zonder sigaar heel prachtig zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:50 schreef Wexy het volgende:
[..]
kan aan mij liggen maar ik vind dr echt niet mooier door de rook ofzo......

Sorry trouwens- jij was net gestopt toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:50 schreef Wexy het volgende:
[..]
kan aan mij liggen maar ik vind dr echt niet mooier door de rook ofzo......

ja maar dat geeft niequote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:52 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Sorry trouwens- jij was net gestopt toch?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |