Zo'n shirt zouden alle bi-meisjes en lesbiennes aan moeten doen. Hoe weet ik anders of ik niet heel erg weinig kans maak als ik een leuk meisje zie staan?quote:
ahhhh pest ze je?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:24 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik dus...
Ik durf gewoon niks, met mannen nooit moeite mee gehad, met vrouwen ben ik altijd zooooo verlegen.
Zij vindt dat niet denk ik.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:29 schreef Wexy het volgende:
[..]
ahhhh pest ze je?
en verlegen vrouwen zijn toch leuheuk joh!!
tja maar ja soms moet een meid er wat voor over hebben om sex te krijgenquote:Op maandag 18 februari 2008 13:33 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Zij vindt dat niet denk ik.
En ik heb een relatie met een man, das natuurlijk ook niet bepaald aantrekkelijk voor een alleenstaande vrouw.
En dan moet ze me nog vanalles leren en daar gaat tijd inzitten en daar heeft ze niks aan, want ik ben toch al bezet enzo....
Nee, dat wordt niks.
Ik heb nog wel een Handboek voor Lesbische Seks voor jequote:Op maandag 18 februari 2008 13:33 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Zij vindt dat niet denk ik.
En ik heb een relatie met een man, das natuurlijk ook niet bepaald aantrekkelijk voor een alleenstaande vrouw.
En dan moet ze me nog vanalles leren en daar gaat tijd inzitten en daar heeft ze niks aan, want ik ben toch al bezet enzo....
Nee, dat wordt niks.
Hihi, zulke heb ik nu ook.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:33 schreef Wexy het volgende:
Zwemmen
Trainingsschema op maat, zwemtips, voedingsadviezen en nog veel meer!
www.sanex.nl/zwemcoach
Baby Zwemmen
Het unieke wegwerpzwembroekje voor zorgeloos spelen in het water!
www.huggies.nl/LittleSwimmers
Crawl, een standaardgids
Een onmisbaar naslagwerk om efficient crawl te zwemmen.
www.crawl.be
Zwem Spa
Bekijk onze Olympische ZwemSpa's. Bezoek de Showroom of Bestel Online
www.WellWorld.nl/ZwemSpa
die ligt hier ook ergens ingepakt in een doos....quote:Op maandag 18 februari 2008 13:35 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Handboek voor Lesbische Seks voor je
En heb je er wat aan?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:35 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Handboek voor Lesbische Seks voor je
veel plezier .quote:Op maandag 18 februari 2008 13:38 schreef Wexy het volgende:
[..]
die ligt hier ook ergens ingepakt in een doos....
en weet ik veel hoeveel lesbische pulp waaruit zelfs ook nog wel handelingen te halen zijn
ik ga ff shoppen..... tot later
Staat er ook in. En de regels voor een One Night Stand. Man, ik heb dubbel gelegen om dat boek. Als je een ONS hebt, mag je geen telefoonnummers uitwisselen. En je moet van te voren bespreken dat het maar voor 1 nacht is.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
En heb je er wat aan?
Ik bedoel, hetero sex heb ik ook zo geleerd, geen boek voor nodig gehad![]()
Ik heb denk ik idd meer aan een halndleiding voor het verleiden van vrouwen
Ja, nogal !quote:Op maandag 18 februari 2008 13:44 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[ afbeelding ]
Héél politiek correct.
Trouwens, die wekker nog gekocht?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:07 schreef hierissieweer het volgende:
Stiekem nu op school aan het internetten. Ben nu bezig met mijn scriptie informatie aan het opzoeken... NOT. We zijn nu namen aan het verzinnen woor onze gezamelijkblad. Ik lich totaal in een deuk maar de rest niet.
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:10 schreef hierissieweer het volgende:
Ja ja de wekker is gekocht! En hij doet het dus morgen lekker gewerkt worden door vogelgefluid en MIKA Love today echt zon lekker nummer
Stephen? Je mannetje heet toch Brian ofzo?quote:Op maandag 18 februari 2008 15:32 schreef wonderer het volgende:
Mijn brein was lief voor mij vanochtend, ik heb zo cool gedroomdEerst over Hannibal Lecter en toen over Stephen
![]()
![]()
Bradley, ja.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:33 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Stephen? Je mannetje heet toch Brian ofzo?
Ik heb ook pizza op. Alweer. Zuslief is hier en wilde pizzaquote:Op maandag 18 februari 2008 19:05 schreef hierissieweer het volgende:
pizza espagnolum is niet ze heel lekker...
en zulks belieft u niet ?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:19 schreef hierissieweer het volgende:
salami chirozzo jalepino pepers en zwarte olijven
van mij mag je alles weten, behalve dan de PINcodequote:Op maandag 18 februari 2008 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
AAAAAARRRRRRGGGGGGHHHHHH!!!!!!
Hoe moet ik dit topic nu bij kunnen houden... ik heb heul geen tijd om zoveel terug te lezen!
Korte samenvatting van wat ik moet weten? Iemand?
Toch een half topic....quote:Op maandag 18 februari 2008 19:42 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij heb je weinig gemist, dromer
een Slowchat topic. Meer geouwehoer dan inhoud, ja toch?quote:
Jawel lust het wel maar het smaakte allemaal net niet zoals het hoordequote:Op maandag 18 februari 2008 19:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en zulks belieft u niet ?
ik vind dat juist weer
Nu nog?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:01 schreef DR34M3R het volgende:kreeg onverwacht visite... ben weer terug nu
Oh... over smaken gesproken.. ff eten aanzetten.
Ok :Squote:
Daar hadden we het vorige week ook al overquote:
Owja! Vorigeweek was het lekker weer!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar hadden we het vorige week ook al overIs voor morgenavond.
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Owja! Vorigeweek was het lekker weer!
nietes het is koudquote:
Daar hebben ze nou winterkleding voor uitgevonden. En in het zonnetje is het lekker hoor.quote:
Het blijft lekker aan de gang bij jullie he?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:45 schreef wonderer het volgende:
Shiiit. Brad is naar huis gestuurd omdat er te veel sneeuw op het dak lag, en eenmaal thuis heeft ie sneeuw staan scheppenKlote werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |