je weet niet hoe erg het eerst was....quote:
morgen feliciteren we net zo hard weerquote:Op maandag 18 februari 2008 10:46 schreef JamesBrownie het volgende:
Bedankt voor de felicitaties
Morgen mogen jullie nog een keer, dan is de andere dochter jarig
De laatste foto in de op is wel sexy!quote:
Suicidegirls.com...quote:Op maandag 18 februari 2008 10:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
De laatste foto in de op is wel sexy!
Maar je bent vrij om hier andere plaatjes te posten hoor:Y Ik houd je niet tegen, ben nu toch voor een jaar lang niet meer geil te krijgen
Beloof jezelf een brownie in de pauzequote:Op maandag 18 februari 2008 11:17 schreef Noodly het volgende:
Doei![]()
Ik ga zo naar college maar ik heb geen zin
Ik wilde afvallenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Beloof jezelf een brownie in de pauze
Peren hebben ze niet en ik ga met de treinquote:Op maandag 18 februari 2008 11:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Een peer?
Of je fietst een extra rondje op de terugweg
dag dagquote:Op maandag 18 februari 2008 11:27 schreef Noodly het volgende:
[..]
Peren hebben ze niet en ik ga met de trein![]()
maargoed ik verzin wel iets.
ciao!
Dat vind ik zelfsquote:Op maandag 18 februari 2008 11:29 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Oh man, ik vind haar zooooooo sexy...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind die foto nou niet bepaald sexy...
Dan moet ik ook goed zat zijn, anders durf ik helemaal niet.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Dan moet je haar ook maar eens kussen als ze goed zat is, dan weet ze dat later toch niet meer
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dan moet ik ook goed zat zijn, anders durf ik helemaal niet.
Ik vind eigenlijk dat ze mij maar moet kussen
Ik kan niet flirten met vrouwen, ben daar echt slecht in.
heel herkenbaar...quote:Op maandag 18 februari 2008 12:39 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Pff, over mooie vrouwen gesproken.
Er is zo een meisje he, waarvan ik zeker ben dat ze op jongetjes valt, maar ik weet niet of ze óok op meisjes valt. Maar zij weet wel dat ik dat wel doe...en nu laatst was ze met me aan het flirten. En ik vind haar echt heel leuk. (Gewoon leuk, niet leuk-leuk -nog).
Maar goed, nu weet ik niet of de wens de vader van de gedachte is, of dat ze echt met me aan het flirten was...en wat ik nu precies er mee aan moet - meestal val ik op echte lesbiennes, en dan is het veel makkelijker
Tss - zo'n vrouw met een vriend en kinderen die dan wel eens wat wil uitproberen met een vrouw maar niet verder komt dan teasenquote:Op maandag 18 februari 2008 13:04 schreef Wexy het volgende:
[..]
heel herkenbaar...
Heb het bij het zwembad ook. En het ergste is nog dat de moeder van de knul die ik les geef weet dat ik dr wel leuk vind.. dus die loopt nog wat mee te klieren ook.......... tss
Oh jummie gewoon! Wat een heerlijke film ook!quote:
http://besttees.org/cgi-bin/cpshop.pl?i=lesbianquote:Op maandag 18 februari 2008 13:15 schreef maedel het volgende:
waar komt dat shirt trouwens vandaan?
ho sorry ik typ krom....quote:Op maandag 18 februari 2008 13:08 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Tss - zo'n vrouw met een vriend en kinderen die dan wel eens wat wil uitproberen met een vrouw maar niet verder komt dan teasen![]()
Oh, nou ja, nu had ik iig een mooie gelegenheid om verkapt JB te pesten - helaas had ze het of niet door of ze is zo beledigd dat ze weg is gegaan.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:18 schreef Wexy het volgende:
[..]
ho sorry ik typ krom....
nee degene die ik leuk vind en die flirt is een badjuf met een vriend (geen kids)
de moeder van de knul die ik les geef weet dat ik de badjuf wel leuk vind en die pest mij daarmee.......
Ja, ik dus...quote:Op maandag 18 februari 2008 13:08 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Tss - zo'n vrouw met een vriend en kinderen die dan wel eens wat wil uitproberen met een vrouw maar niet verder komt dan teasen![]()
Ik had het wel doorquote:Op maandag 18 februari 2008 13:22 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Oh, nou ja, nu had ik iig een mooie gelegenheid om verkapt JB te pesten - helaas had ze het of niet door of ze is zo beledigd dat ze weg is gegaan.
Grapje was het hoor, JB![]()
Is die vriend leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |