Pingels, pingels en nog eens pingels. Verder dan dat komen we nietquote:Op zondag 24 februari 2008 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toen schoot hij Liverpool naar de finale en scoorde ook nog in de finale. Vrij matig inderdaad
Leer die naam eerst eens schrijven.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Altijd mooi om te zien dat zodra Hugo weer dreigt iets kritisch te zeggen over Cruijf, Jack zich haast te melden dat Cruijf het vast 'zus en zo' bedoelde, en zo mogelijk nóg dieper in de reet kruipt van Cruijf iedere keer.
Denk dat ze Verbeek te dominant, eigenwijs en te 'kil' vinden.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:36 schreef DrDentz het volgende:
tss Foppe is ook niet voor het behoud van Verbeek. Kom op Foppe..
blijven hangen in de 90´s ????quote:Op zondag 24 februari 2008 23:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
en het grootste toekomst perspectief voor het Nederlandse voetbal. Belangrijkste dus.
Fijn dat we het eens zijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar nee je hebt gelijk hoor.
Jack zal toch wel een luidsprekerfuctie op zijn foontje hebben?quote:Op zondag 24 februari 2008 23:48 schreef djstoffel het volgende:
jack vind het raar dat de kijkers het niet horen...........vind je het gek als je mobiel belt in de uitzending. hoe willen ze dat geluid doorschakelen?
Zeurkous.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Pingels, pingels en nog eens pingels. Verder dan dat komen we niet
Maar nee je hebt gelijk hoor. De winnende pingel tegen Chelsea en het doelpunt tegen Inter afgelopen dinsdag maken hem inderdaad een wereldtopper.
Lekker gekookt, hmm nee dus.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeurkous.
Zeur je ook zo als je moeder lekker gekookt heeft?
Alsof ze bij de NOS debiel zijn. Een mobieltje (via bluetooth b.v.) verbinden met de regie en voilla.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:48 schreef djstoffel het volgende:
jack vind het raar dat de kijkers het niet horen...........vind je het gek als je mobiel belt in de uitzending. hoe willen ze dat geluid doorschakelen?
Misschien had ie wel helemaal niemand aan de lijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:27 schreef Bruce117 het volgende:
Wel mooi dat hij gewoon spelers live in de uitzending belt
DIe vraag heb ik ook meerdere malen gesteld ja. Iemand?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:07 schreef kevin6188 het volgende:
Misschien is het al een aantal keer gevraagd, misschien ook niet... Weet iemand hoe dat nummer heet dat ze op het einde bij Studio Voetbal en ook vat zak na een avondje CL-wedstrijden nog wel eens onder tv-beelden zetten? Gisteren gebruikten ze hem dan weer net niet, overigens.
blijkbaar wel..ze kregen het toch niet voorelkaar?quote:Op maandag 25 februari 2008 00:42 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Alsof ze bij de NOS debiel zijn. Een mobieltje (via bluetooth b.v.) verbinden met de regie en voilla.
Hij moet dus weg van Cruijff.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:17 schreef djstoffel het volgende:
Ajax heeft de ontslagprocedure voor
algemeen directeur Maarten Fontein in
gang gezet en hem per direct geschorst.
Volgens de Raad van Commissarissen van
de Amsterdamse club is er mede door de
inhoud en de publicatie van het rapport
van de onderzoekscommissie een situatie
ontstaan,waarin het voor Fontein niet
meer mogelijk is op een geloofwaardige
wijze te kunnen functioneren.
De afgelopen weken is getracht om met
Fontein tot een oplossing te komen,maar
dat is niet gelukt.Op korte termijn zal
een besluit worden genomen over de
tijdelijke invulling van de functie van
Algemeen Directeur.
shit wel weer een alibi om de uitzending te vullen
Nee hoor. Van Cruijff moest er niemand weg.quote:
Ik wou niet de Calimero uithangen maar viel me ook op.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:42 schreef WethouderHekking het volgende:
Ach ja, Hilversum blijft een Ajax bolwerk, volgens mij slaapt die commentator die je nu hoort bij Ajax - Excelsior onder een Ajax dekbed.
En wat heeft het commentaar bij RTL-voetbal te maken met Studio Voetbalquote:Op zondag 2 maart 2008 20:00 schreef jmac het volgende:
Ik wou niet de Calimero uithangen maar viel me ook op.
"JAAAAAAAAAAAAA Eindelijk".
"Oh het lijkt Cruijff wel"
"Jaaa fantastisch!!"
He ik begon niet hequote:Op zondag 2 maart 2008 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat heeft het commentaar bij RTL-voetbal te maken met Studio Voetbal
Zet de brancard maar alvast klaar dan...quote:Op zondag 2 maart 2008 21:10 schreef De.Kromme het volgende:
Vanavond GEEN gezeur over ajax-rapporten, anders mag Jack van mij ter plekke live op tv in elkaar storten.
Ik raad je dan aan om niet te kijken.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:10 schreef De.Kromme het volgende:
Vanavond GEEN gezeur over ajax-rapporten, anders mag Jack van mij ter plekke live op tv in elkaar storten.
Ajax plant het gewoon elke keer om op de zondag een belangrijke mededeling te doen. Tuurlijk gaat het over Ajax, wat wil je dan?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:10 schreef De.Kromme het volgende:
Lekker belangrijk dat die Fontein eruit geflikkerd wordt. Prima dat je daar even 5 minuten over praat, maar vorige week was rampzalig.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax plant het gewoon elke keer om op de zondag een belangrijke mededeling te doen. Tuurlijk gaat het over Ajax, wat wil je dan?
Wat moet er dan in de uitzending?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:28 schreef De.Kromme het volgende:
Slechte zaak. Laat ze een apart programma doen voor ajax. Zijn wij er vanaf.
Dit zijn inderdaad veel leukere en belangrijkere zaken. Het ontslag van Fontein heeft weinig to niks met voetbal te maken.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:35 schreef De.Kromme het volgende:
- Waarom schiet het niet op met de opvolger van Van Basten?
- Komt PSV nog in gevaar dit seizoen?
- De wedstrijden van vandaag
- Uitzendrechten
Om maar een paar dingen op te noemen.
Eerlijk gezegd, als je die reactie ziet is die theorie van "de spelers weten dat ie straks toch buiten is en maken er onderling maar het beste van en luisteren toch niet" nog niet eens zo gek gevonden ...quote:Op zondag 2 maart 2008 22:59 schreef De.Kromme het volgende:
Penders lul niet zo. Er hangt een raar sfeertje bij NAC rond.
Iddquote:Op zondag 2 maart 2008 23:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat heeft die Jack een slechte humors met zn "avondje knac" en "memmers"
Ja man, we willen ajax!quote:Op zondag 2 maart 2008 23:23 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk gaan ze het zo over Ajax hebben, wie boeit dit nou.
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:33 schreef golfer het volgende:
Hehe, eindelijk gaan we het over belangrijke zaken hebben.
Hij probeert het goed te verbergen hequote:Op zondag 2 maart 2008 23:32 schreef De.Kromme het volgende:
Jack, mongool. We moeten 'helaas' weer naar Ajax.
De feiten. Koeman die het beter deed met minder materiaal vorig seizoen, Bruins die op de verkeerde plek gezet werd, en dat ie Feyenoord niet beter heeft gemaakt.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:33 schreef Happel het volgende:
Wat werd er gezegd over Van Marwijk.
Heel nonchalant, "wat werd het vorig jaar ook alweer? 5-1 ofzo?". Yeah right, Jack rukt zich dagelijks af op die beelden.quote:
Hoop gehuil dus.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
De feiten. Koeman die het beter deed met minder materiaal vorig seizoen, Bruins die op de verkeerde plek gezet werd, en dat ie Feyenoord niet beter heeft gemaakt.
Nee, feiten. Als PSV en Ajax niet zo liepen te kutten was het crisis geweest/quote:
Bruins is een leuk talent, meer niet. Maar dat wil je met deze reactie ook aangeven denk ik.quote:Bruins is de verlosser.
Pfff.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:33 schreef golfer het volgende:
ja dat snap ik ook nietquote:Op zondag 2 maart 2008 23:38 schreef jmac het volgende:
Waarom moet de rest van de wereld weten dat Huntelaar aan 't huilen is om een oom.
Jack wou laten zien dat hij goed op de hoogte is van alles bij ajaxquote:
Hoorde er ook bijquote:Op maandag 3 maart 2008 00:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel mooi ja die begeleidende beelden toen ze het over het avondje nac hadden. Supporters en ME op het veld, vuurwerk en stadion in de brand![]()
Dat beleidgezeik over Ajax was het minst interessante van de hele uitzending.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:33 schreef golfer het volgende:
Hij stond natuurlijk stijf van de pijnstillers, daardoor was hij wat slomer dan anders.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:06 schreef Loohcs het volgende:
Robben bleek ook weer lekker snugger toen Jack vroeg of ze in Spanje ook zulke programma's hebben: "Ja ik zit nu via de schotel naar jullie te kijken."
Heheh ja pijnlijk. Robben: "ehh sorry".quote:Op maandag 3 maart 2008 16:57 schreef Pritt het volgende:
"Was het dit keer geen schwalbe?" Youri die grappig probeert te zijn.
Iddquote:Op maandag 3 maart 2008 16:57 schreef Pritt het volgende:
"Was het dit keer geen schwalbe?" Youri die grappig probeert te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |