Hoop gehuil dus.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
De feiten. Koeman die het beter deed met minder materiaal vorig seizoen, Bruins die op de verkeerde plek gezet werd, en dat ie Feyenoord niet beter heeft gemaakt.
Nee, feiten. Als PSV en Ajax niet zo liepen te kutten was het crisis geweest/quote:
Bruins is een leuk talent, meer niet. Maar dat wil je met deze reactie ook aangeven denk ik.quote:Bruins is de verlosser.
Pfff.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:33 schreef golfer het volgende:
Hehe, eindelijk gaan we het over belangrijke zaken hebben.
ja dat snap ik ook nietquote:Op zondag 2 maart 2008 23:38 schreef jmac het volgende:
Waarom moet de rest van de wereld weten dat Huntelaar aan 't huilen is om een oom.
Jack wou laten zien dat hij goed op de hoogte is van alles bij ajaxquote:
Hoorde er ook bijquote:Op maandag 3 maart 2008 00:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel mooi ja die begeleidende beelden toen ze het over het avondje nac hadden. Supporters en ME op het veld, vuurwerk en stadion in de brand![]()
Dat beleidgezeik over Ajax was het minst interessante van de hele uitzending.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:33 schreef golfer het volgende:
Hehe, eindelijk gaan we het over belangrijke zaken hebben.
Hij stond natuurlijk stijf van de pijnstillers, daardoor was hij wat slomer dan anders.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:06 schreef Loohcs het volgende:
Robben bleek ook weer lekker snugger toen Jack vroeg of ze in Spanje ook zulke programma's hebben: "Ja ik zit nu via de schotel naar jullie te kijken."
Heheh ja pijnlijk. Robben: "ehh sorry".quote:Op maandag 3 maart 2008 16:57 schreef Pritt het volgende:
"Was het dit keer geen schwalbe?" Youri die grappig probeert te zijn.
Iddquote:Op maandag 3 maart 2008 16:57 schreef Pritt het volgende:
"Was het dit keer geen schwalbe?" Youri die grappig probeert te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |